Auteur Topic: Aflevering 2 10 september  (gelezen 33703 keer)

Offline Silk Nightwalker

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 10 september
« Reactie #20 Gepost op: 10-09-2015, 21:58:27 »
Mmm, dat had ik toch niet aan zien komen, dat Kees niet naar dat afvallerseiland mocht.
En jammer, want ik vond hem wel oke als kandidaat.

En het maakt ook een vervelend precedent, als ze steeds de sterkste eruit gaan stemmen.

Hopelijk is er de twist bij de volgende proef dat ze weer twee teams moeten maken, maar dat die teams niet uit precies dezelfde personen mogen bestaan.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
« Reactie #21 Gepost op: 10-09-2015, 22:00:01 »
Kees  ::ohno:: vond hem juist leuk. Ronnie is echt saaaai en lijkt eerder zn best te doen om alleen te zijn dan beetje te socializen.
Gaat Kees nou naar Marian? Ik dacht dat begrepen te hebben, todat Nicolette zei van niet  ::oink::

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #22 Gepost op: 10-09-2015, 22:00:11 »
De niet-gekozenen komen bij Marian en als dat kamp evengroot is als het oorspronkelijke kamp krijg je de normale teamfase denk ik
You'll never walk alone

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-09-2015, 22:01:24 »
jammer dat Kees er uit ligt.. Ik vond dat echt een leuke vent.

ik heb meer moeite met een Tim en een Wietze. Misschien komt dat door mijn toch ietwat romantische idee over Robinson en mijn enorme hekel aan manipulatieve mannekes...
er was eens......

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #24 Gepost op: 10-09-2015, 22:02:15 »
Verrassend hoor, Kees er nu al uit.
Snap niks van die brief van Marianne dan. Dacht toch dat de afvallers naar haar toe zouden gaan.
Ronnie heeft zelfvertrouwen nodig, ben blij dat hij er nog in zit. Als ik de andere groep was had ik Kim eruit gestemd.
Wietze neemt teveel het voortouw and Tim ontwikkelt idd een macho houding.
Danny vind ik wat geforceerd overkomen, heel paranoia nu al.
Marianne is zoals ik me haar herinner van peking express. Beetje saai, emotioneel en een potentiële opgever.

Mooie proef wel, spannend tot het einde en leuk dat het nu eindelijk begonnen is. Ook leuk om te verhoudingen te zien na de proef, een team teleurgesteld, eentje blij.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 10-09-2015, 22:05:22 »
Waarom ging er niemand even babbelen met 1 of 2 van het winnende team, om mee te laten stemmen op Ronnie? Er was er maar 1 nodig...

Er is nu weer een oneven aantal, dus er zal weer iemand moeten achterblijven, en die zal zich wel bij Marjan moeten voegen. Ben benieuwd hoe snel ze doorhebben dat dat wel makkelijk de samensmelting halen is...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #26 Gepost op: 10-09-2015, 22:06:31 »
Ja dat vroeg ik me ook al af Swifty.
Ook vond ik het sneu dat niemand even Ronnie een hart onder de riem stak.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 10-09-2015, 22:09:18 »
ik gok zomaar dat Ronnie aanbiedt om achter te blijven en dan van de regen in de drup komt
er was eens......

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2015, 22:13:28 »
Oh wacht, die brief betekende dat iedereen die zich aanmeld om niet aan een proef mee te doen dan naar dat eiland van Marianne gaat? Sorry ben een beetje moe en zal het wel verkeerd begrepen hebben. Denk dat als dat idd gebeurd dat het goed zal zijn voor Ronnie om dat inderdaad te doen. Denk dat Marianne zijn zelfvertrouwen wel wat op kan krikken en hem een beetje zal bemoederen.

Offline Silk Nightwalker

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2015, 22:14:49 »
ik gok zomaar dat Ronnie aanbiedt om achter te blijven en dan van de regen in de drup komt

Aan de andere kant, misschien komt hij dan juist wat meer tot zijn recht? Niet in een grote groep, de noodzaak om juist zelf dingen te doen, misschien dat hij dan juist een beetje opbloeit.
Laten we het maar hopen...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2015, 22:15:59 »
Aan de andere kant, misschien komt hij dan juist wat meer tot zijn recht? Niet in een grote groep, de noodzaak om juist zelf dingen te doen, misschien dat hij dan juist een beetje opbloeit.
Laten we het maar hopen...

ik hoop het met jou.
er was eens......

Offline willy

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 10-09-2015, 22:18:01 »
Vreemd dat Kees eruit moet.  Had gedacht dat hij naar het eiland zou gaan..

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 10-09-2015, 22:20:21 »
had ook echt gehoopt dat Kees zou blijven.. maar helaas :(
er was eens......

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 10-09-2015, 22:20:28 »
Dit bedoelde ik dus, het voelt niet helemaal fair ofzo.
Klaar is Kees :(

Ben ik met je eens. Ik vind het ook sneu voor Kees.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 10-09-2015, 22:22:54 »
Ja zeg, jaar na jaar zeggen we dat het flauw is, die afvallerseilanden en zo, en nu moet de eerste echt naar huis (en terecht), en dan krijgen we dit :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 10-09-2015, 22:25:04 »
tja :D
Dit is toch ook heel menselijk? We weten allemaal dat Kees heel graag wil blijven. Sterk is en de potentie had om heel ver te komen.. Dan is het lullig als je er gelijk uit ligt..
er was eens......

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2015, 22:30:39 »
Is het nadeel van het spel dat er 1 als eerste naar huis moet.

Maar in dit scenario vind ik het wel dat Ronnie, die toch al zo graag weg wilde, wel had kunnen zeggen dat hij in plaats van Kees zou gaan.

Maar die zie ik inderdaad volgende keer wel zeggen dat hij niet met de proef mee doet en bij Marian komt te zitten  ::rofl::

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2015, 23:14:52 »
Gave aflevering!  ::jaja:: Ik vond de proef sterk in elkaar zitten, mooi om mee te beginnen. De verdeling van de teams per aflevering gaat denk ik interessante groepsdynamiek opleveren, ben benieuwd of dat zich op dezelfde manier uitpakt als vanavond (winnende team bepaalt wie er afvalt).

jammer dat Kees er uit ligt.. Ik vond dat echt een leuke vent.

ik heb meer moeite met een Tim en een Wietze. Misschien komt dat door mijn toch ietwat romantische idee over Robinson en mijn enorme hekel aan manipulatieve mannekes...

Volledig mee eens. Vond Kees heel tof. Hopelijk gaat Tim of Wietze hem achterna.  :P

Offline Rikkeltje

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-09-2015, 01:59:46 »
Jammer dat Kees weg is. Vond hem wel sympathiek. Aan de andere kant: hij wist heel goed dat dit zou kunnen gebeuren. En toch heeft hij er niet naar gehandeld (tenzij het de montage niet gehaald heeft, maar dat kan ik me niet voorstellen). Als je weet dat je één van de grote kanshebbers bent om te vertrekken, dan doe je toch alles om de winnaars te bewegen om anders te stemmen ? Is een essentieel onderdeel van het spelletje. Wel een beetje eigen schuld dus....

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #39 Gepost op: 11-09-2015, 06:33:20 »
Ik snapte trouwens wel dat Danny baalde van de manier waarop de teams werden samengesteld.
Was een slim idee van Wietze ( of was het Tim? ) om voor te stellen om in dezelfde teams te blijven als waar ze in kwamen.
Had toch stiekem verwacht dat hun team zou verliezen omdat het niet liep bij de proef. Is meestal zo met die haantjes teams.
Maar volgende week moeten ze nieuwe teams maken. Ben benieuwd.
Trouwens lachen dat Marianne meteen haar hand opstak om achter te blijven. Ze hoopten vast dat die brief enorm veel heisa zou veroorzaken, maar zei offerde zich meteen op en de teams waren in twee tellen gemaakt.
Jammer...  ::rofl::