Auteur Topic: Marian Mudder [ kandidaat ]  (gelezen 28347 keer)

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marian Mudder [ kandidaat ]
« Reactie #20 Gepost op: 10-10-2015, 21:52:34 »
Ze vegeteert echt letterlijk daar op dat eiland. Ik vind het jammer dat we geen biechts van haar zien, want nu krijg ik het idee dat ze daar vooral zit om het bedrag op te strijken wat aan de duur van deelname is verbonden.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 11-10-2015, 19:11:58 »
Ze vegeteert echt letterlijk daar op dat eiland. Ik vind het jammer dat we geen biechts van haar zien, want nu krijg ik het idee dat ze daar vooral zit om het bedrag op te strijken wat aan de duur van deelname is verbonden.

Nou inderdaad, ER had haar er gewoon uit moeten gooien.

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 13-10-2015, 09:23:14 »
Willy stelde enige tijd geleden in een algemeen topic een vraag, die wellicht beter hier op z'n plaats is.

Gepost op: 30.09.2015, 02:11:04 »
Citaat
Wat is het toch met de oudere dames in het spel de laatste jaren? Ik vind ze steeds wel iets irritants hebben. (Marian, Lone, Paulien)..
  Zou mooi zijn als er eens een leuke oudere vrouw meedeed.. Wink

Dit fenomeen zie je tevens in andere programma's, maar ook gewoon in het dagelijkse leven.

Met name op een negatieve manier aandacht vragen/opeisen met drammerig, zeurderig, constant 'het- excuus-zoekend', 'gekweld-door-kwaaltjes', 'aan-je-bagage-drager-hangend' gedrag.

Is dat omdat ze merken, dat hun spotlight-tijd voorbij is?

Zo rond hun 40/45 jr. De sjeu is eraf.
Ze voelen zich lelijk, ze doen lelijk en (vooral daardoor) zijn ze lelijk.

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #23 Gepost op: 13-10-2015, 21:15:15 »
Vanaf daar gaat het natuurlijk ook bergafwaarts, vol teleurstelling, aftakeling en tegenslag. Waarschijnlijk is het pure jaloezie op de jongere generatie, die wel in staat zijn om nog te kunnen lachen. De schuld buiten zichzelf plaatsen (lichamelijke kwalen, maatschappelijke problemen) om zo hun eigen zwaktes te verbergen.

Wel mooi dat de rest van het kamp dit accepteert en mantelzorg aan Marian verleent.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2015, 21:30:09 »
 ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2015, 12:05:04 »
lelijk?

er was eens......

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2015, 13:19:21 »

Ze voelen zich lelijk, ze doen lelijk en (vooral daardoor) zijn ze lelijk.

Stormpie, ik heb het over innerlijke schoonheid: haar presentatie als individu en vooral in relatie tot haar sociale omgeving, waarbij ze klaagt over niet mee kunnen komen met de jonge mensen, haar gebrek aan energie & kracht, zodat ze bij de eerste de beste kans er van tussen gaat, elke test & confrontatie vermijdend.

Mar als je het over het uiterlijk wilt hebben:
De foto, die jij laat zien, is al weer flink wat jaren geleden.
Bovendien is dit een promotiefoto in een studio, met verlichting & visagie vooraf, om alle mindere aantrekkelijkheden als rimpels en oneffenheden weg te poetsen.
De harde werkelijkheid is, zoals we haar in ER terugzien: een 10-tal lichtjaren verwijderd van wat make-up en fotoshop er van kan maken.

Lone bleek zelfs een totaal andere vrouw te zijn, dan haar presentatie-foto aangaf.
Het is vaak schrikken, als je de dames opgemaakt terugziet bij de finale-uitzending.
Blijkbaar is het moeilijk om mooi oud te worden.

"if you live by beauty, you die by beauty"

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 14-10-2015, 16:09:36 »
Beauty is in the eye of the beholder...

er was eens......

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 14-10-2015, 21:49:04 »
Over smaak valt wel degelijk te twisten.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #29 Gepost op: 15-10-2015, 23:19:26 »
* Dolfie gaat zich terugtrekken in haar hol ::schaam::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Locusta

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 16-10-2015, 04:28:16 »
Mooi of niet, hier had ze eindelijk eens ballen kunnen tonen door Sandra op de hoogte te brengen van het plan van de anderen,
aangezien ze er zelf niet mee instemt.
Dan had Sandra de kans gehad, evt. met steun van Marjan, de groep te confronteren, waarna men door schaamte misschien anders beslist;
of hen erop kunnen wijzen dat juist Tim hun stem verdient, omdat hij de backstabber is en ieder van hen even gemakkelijk zijn volgende slachtoffer kan zijn.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 16-10-2015, 09:41:40 »
Ja of Marian had gewoon moeten zeggen van joe toedeledokie ik heb het wel gezien hier. Wat een vreselijk mens, sorry hoor.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2015, 10:29:13 »
Ja of Marian had gewoon moeten zeggen van joe toedeledokie ik heb het wel gezien hier.

Zelfs daar heeft ze de ruggengraat niet voor.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 16-10-2015, 10:34:11 »
:D je hoeft geen sorry te zeggen als je iemand vreselijk vindt ::)
ik vind Marian in de expeditie ook geen lichtend voorbeeld :-X Het lijkt wel of ze gewoon niets is..
er was eens......

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-10-2015, 13:54:39 »
Ze doet 2 weken niks en dat vindt ze knap van zichzelf... Iedereen kan toch op een handoekje liggen wachten totdat de anderen weer een visje voor je vangen? Wat is er nou zo bijzonder aan wat Marian al die 2 weken gedaan heeft? Het enige knappe is dat ze zo positief blijft maar voor de rest...

Het lijkt wel of ze gewoon niets is..

Acteurs zijn mensen, die, bij gebrek aan een eigen leven kunnen leiden, dat van anderen maar gaan imiteren.

Dit gebeurt er dus als een actrice geen rol kan spelen: er blijft niets van over.  ;)
« Laatst bewerkt op: 16-10-2015, 13:57:47 door Mollenmania »

Offline Sicey

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-10-2015, 14:21:38 »
Over de inzet van Marian: houd rekening met de montage! Ik ben zelf ook geen fan van Marian maar houd altijd in m'n achterhoofd dat met montage een bepaald beeld van de expeditieleden wordt gecreeerd. Als ze eens wat nuttigs zou doen, haalt het de uitzending vast niet!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 16-10-2015, 15:43:43 »
jammer dat de productie er dan niets van maakt..
er was eens......

Offline MaikeMeisje

• Forumlid
  • met een hart van chocolade
« Reactie #37 Gepost op: 16-10-2015, 20:38:57 »
Over de inzet van Marian: houd rekening met de montage! Ik ben zelf ook geen fan van Marian maar houd altijd in m'n achterhoofd dat met montage een bepaald beeld van de expeditieleden wordt gecreeerd. Als ze eens wat nuttigs zou doen, haalt het de uitzending vast niet!

Natuurlijk worden er bepaalde zaken door de montage uitvergroot, en natuurlijk moeten we daar doorheen prikken.

...Maar iemand die heel actief is wordt niet weggezet als inactief. Ze heeft bovendien zelf toegegeven dat ze het liefst de hele dag op haar dekentje in de schaduw ligt....
Tel daar bij op de frustratie van Klaas toen ze nog met z'n 2en (3en, met Sandra) waren en ik geloof zeker dat ze misschien niet niks doet maar wel absoluut het minst bijdraagt aan het bestaan in het kamp.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 17-10-2015, 18:33:15 »

afgelopen aflevering deed ze wel iets nuttigs...... op een gegeven moment zag je haar afwassen  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 17-10-2015, 20:27:43 »
En....we zagen haar tijdens groepsgesprekken al enkele keren instemmend knikken. Een toppertje!!!  ::ohno::

En dan hier weer die onzin over 'montage', 'beeldvorming door de redactie', enz.
Iedereen in de groep weet en zegt, dat Marian geen ene fl....r uitvoert. Liegen die andere deelnemers dan ook allemaal?!

Binnen de opzet van dit programma is zij brandhout. Ze is een schande & aanfluiting voor alle vrouwen van Nederland, die dolgraag dit ER-avontuur mee hadden willen maken.

Daarnaast, mede omdat zij zo'n slechte deelnemer is, is Sandra in beeld gekomen om eruit gestemd te worden.