Beste Theezakje,
Je hebt een raar idee van gerechtigheid.
Niet mogen/wél mogen...het interesseert mij geen barst.
Ik kijk daar volstrekt niet naar. Ik heb geen voorkeur voor wie dan ook, formaat, kleur, uiterlijk, sexe...het boeit mij totaal niet.
De deelnemers zijn niet meer dan passanten voor mijn entertainment.
Ik wil allen maar maximale strijd, maximale spanning en meest interessante plotwendingen.
Het is niet meer dan simpel vermaak voor de burger. ik wil dus maximaal vermaakt worden, want daar betaal ik voor.
Daarbij is het uitgangspunt, dat elke deelnemer vanuit dezelfde startpositie begint en dat niemand tijdens het verloop een voorkeursbehandeling krijgt.
Wie vindt, dat dat niet voor hem/haar geldt, mag van mij genadeloos afgestraft worden. Geen seconde & geen centje medelijden.
Freddy en Kai voldoen hier niet aan dat uitgangspunt. Net zoals ER-uitvoeringen van de laatste jaren, zeg maar, ruwweg de afleveringen, dat Dennis in het spel is betrokken.
Dit jaar is dat zelfs schaamteloos.
Dit alles los van het feit, dat ongelukken vrijwel altijd dezelfde brekebenen overkomt, omdat ze onhandige knuppels met een slordige motoriek zijn, hetgeen in Freddy zijn geval dus dubbel opgaat.
Ik kan daar Freddy niet de schuld van geven.
Wie heeft dat idee naar voren gebracht? Wie moet ik daar dan de schuld van geven?
Het zijn kromme redeneringen van jou, Theezakje.