De horizontale 3 getallen waren rood omlijnd dus ik kan in elk geval de 5 verklaren
Mogelijk waren er extra hints als dit moet van hoog naar laag lopen en dit van laag naar hoog ofzo
Maar eruit gelaten omdat dat te ingewikkeld/saai voor de kijker was. Ik zeg maar wat
Over de aflevering, nu Nadia weg is, is voor mij eigenlijk nog alleen echt Sabrina iemand die iets verrassends kan brengen binnen team geel. Team geel komt bij eigenlijk ook niet echt over als een spel spelende groep maar inderdaad meer een politieke partij of een sekte geleid door Lobke
Verder had ik gehoopt dat Kay wat meer ruggengraat had getoond, maar helaas volgde hij maar de hersenloze horde aan zombies genaamd team geel
Waarschijnlijk wel slim, maar... saai in mijn ogen
Team rood heeft ten minste wat conflict en daar wordt het spel veel meer als een spel gespeeld. Iets wat in mijn ogen leuker is om naar te kijken. En ik denk dat ze er ook wat minder serieus tegenaan kijken dan bij team geel (met uitzondering van Loek en Remy misschien
).
Verder had de proef korter gekund en mogen de leden van Team geel weleens biechten wat ze nu echt denken van het spel. Ik weet alleen wat de vier willen, maar als je me vraagt wat bijv. Rick er nu persoonlijk van denkt? Geen idee. Enige wat we zagen was dat Kay in eerste instantie liever Nadia wilde houden...
Oh, en mijn favoriet in de hel is verreweg Nadia. Ik denk dat Leo in de voorstel aflevering wel leuk was, maar daarna heeft ie voor mij niet echt veel bijzonders gebracht