Ik mis best wel slepen met een zware kist dagen lang, vechten om een verdwenen banaan, het zetten van een varanenval, bedorven rijst eten omdat men zoveel honger heeft.
Dat was echt Robinson. Sinds de BN'ers heb ik echt wel het gevoel dat ik naar een extreme light versie ( dat is lief verwoord, eigenlijk slap aftreksel) van een programma kijk dat al zijn principes, regels en richtlijnen overboord gekieperd heeft. Al wat overblijft is het tactische element omdat men fysiek niet meer tot de limiet gedreven wordt. Erg jammer want dit is een essentieel onderdeel van het spel.
Nee ik denk dat er toch serieus aan na dit jaar af te haken, hoe jammer ik het ook vind.
Daar ben ik vrijwel helemaal mee eens. Ik vond de BNer jaren met Eddie Zoey trouwens goed om te hebben, maar verlang terug naar de jaren van voor "de honderd" serie.
Ik moet wel zeggen dat het dit jaar meevalt met de "intriges". Deze serie is meer een ode aan het volledige falen van dit productieteam. Ze leggen de focus volledig verkeerd en proberen maar die shots erin te gooien van "konkelende" deelnemers terwijl er in feite niets aan de hand is. Gewoon wat overleg, dat is van alle jaren. Wat we nu dus hebben is een spel dat je niet wilt zien vanwege de tactiek, en de rest krijgen we ook niet te zien. Gewoon wat mensen die hindernissenloop af gaan. Het is echt bedroevend slecht en dit vind ik jammer. Sowieso natuurlijk maar ik vind dit leuke deelnemers, en zou graag hun expeditie eens zien, niet alleen die spelletjes. Weg met die prefabmaaltijden en verken dat eiland nou eens (of breng het in beeld).
Toch een afvallers eiland. Leuk, ik ben daar altijd voorstander van geweest. Wel een gemiste kans dat dat nu al onthult wordt richting alle deelnemers. Had dat tijdens de samensmelting gedaan. Weer dat falende productie team.
Probs voor de proeven, echt weer even wat anders. Leuk, "weet je wat, DAN DOEN WE HET 3-4 KEER, DAS LEUK OM TE ZIEN" ...
Weer dat falende productie team.
En dan nog even dezelfde fout die ze ieder jaar weer maken, een stemming de dag na de herverdeling/samensmelting. Ik heb dat altijd een oneerlijk mechaniek gevonden.