Ondanks Dennis dit jaar dan toch maar weer eens kijken, met name vanwege het drie-eilanden-concept. Erg leuk concept zoals Lukie hierboven ook al aangeeft. Vooral omdat de verhoudingen in de hel direct op scherp staan.
Het hele medische gedoe met Coosje had voor mij met 1 zin in de voiceover afgedaan kunnen worden (Coosje gaat vanwege medische problemen naar huis), dat uitgebreide in beeld brengen haalde me steeds uit de expeditiesfeer.
De deelnemersgroep lijkt me wel interessant, ik ken er slechts twee (Rick en Ferrie), dus dat scheelt weer.
Het eerste half uur was erg saai (weer het vliegtuig etc...)
En die Dennis met z'n overbodige vragen
(-"ging het vormen van de groepen snel"; ja natuurlijk, dat hebben we net gezien toch! -"wat vond je van het feit dat er dire groepen waren" alsof dat zo'n schok is? -"ben je tevreden over je groep?" alsof hij iets anders zou zeggen als prima)
"De proef was goed in beeld gebracht, spannend. En die val op de balk (Nicolette: "en over ballen gesproken, is er nog iets van die van jou over?" haha).
Eilandraad.... mwoah (wel een leuk achtergrond deuntje)
Presentatie; Nicolette gaat wel, eens kijken hoe dat verder gaat.
Dennis; pfffffff, geef mij Eddie maar weer terug.
Ondanks dat kijk ik wel uit naar de volgende aflevering, mooi concept, interessante groep en hopelijk zijn er meer proeven zoals deze; ik heb er zin in