Ah! Expeditie Robinson gaat beginnen! Here we go..
Wacht.. nee.. neeee.. tóch weer die voorstel aflevering?! Ugh. Als iemand wil weten wie deze mensen zijn kunnen ze dat zelf ook wel opzoeken. Dat wil zeggen, áls je ze niet al kent. Het zijn tenslotte bekende Nederlanders. Kuch.
Maar oké, ik ga er wel voor zitten. Ah, de intro. Waarin je aan sommige deelnemers al kan zien dat ze er een tijdje in blijven. Vieze kleding of een baard. Maar als dat nog niet duidelijk genoeg was krijg je door de hele aflevering heen al stukjes te zien van afleveringen die nog lang niet aan de beurt zijn.
Waar ik wel vrolijk van werd? Dat veel deelnemers gekomen zijn om het SPEL te spelen! tenminste, als je hun pre-game talk mag geloven. Hier ben ik een groot voorstander van. Het lijkt er op dat mensen steeds meer gaan beseffen dat ze een spel spelen. Natuurlijk zullen er spelers zijn die er een hekel aan hebben.. die tegen complotjes zijn. (Zoals die oudere mevrouw.. hoe heet ze..? Blijkbaar heeft zo'n voorstel aflevering voor mij niet zoveel zin!) Nou je weet wel, die milf.. (wtf rtl5? Nog net niet zo gek als die scène van die andere mevrouw uit die film van New Kids. Wie keek gezellig met zijn/haar ouders?
) In ieder geval. Blij dat mensen komen om te spelen, zoals het poker trio en Nico de gamer. En Hans & Yin.. maar dat was toch wel naar.
Ik hoop op het beste!