Bij de vrouwen maakt Lobke op mij een goede indruk, hoewel haar behoefte aan sportiviteit haar kwetsbaar maakt. Daarom weer interessant.
Nadja is een valse intrigante en kan dus ook nog ver komen.
Oke duidelijk, thanks.
Volgens mij heeft hij 2x gezegd dat hij blij was met de winst over team ''Remy'' en niet 3x.
Maar goed dat maakt ook niet uit.
Ik vind hem leuk, jij niet. Dat mag.
Ik was gewoon nieuwsgierig naar waarom.
Je hebt geen idee hoe lastig het is om altijd in de schaduw van je ouders te staan.
Dat is zo frustrerend.
Ik ben het volledig met Lukie eens. Rick heeft iets van een hol vat (hoewel hij duidelijk wel aan het afvallen is; het pafferige gaat er een beetje van af)
Zijn vader is ook al zo'n uitlaatklep van platitudes en 'geen nieuwswaarde/niets te melden'.
Je hebt geen idee hoe lastig het is om altijd in de schaduw van je ouders te staan.
Dat is zo frustrerend.
In de schaduw van je ouders staan....daarvoor is de puberteit uitgevonden. Dat betekent, dat je dient te rebelleren tegen hun 'ik weet het beter'-houding.
Je moet dus altijd dwars iets geheel anders gaan doen, opdat je geen kloon / clown wordt van een uitgekauwd, verouderd concept.
Anders doen dan de vorige generatie is de enige redding voor een samenleving om te overleven. Daarom gaat er de laatste 15 jaar ook zoveel mis op het wereldtoneel.