Ik denk ook iets te zien te hebben.
In de preview van volgende week zie je op het einde team hel strijden in een opdracht.
Op het einde zie je Manuel in een kooi staan, en dat lijkt op dezelfde kooi als waar Remy inzit in de intro.
Daarnaast zie je in de kandidatenaflevering bij die proef team blauw strijden tegen het team rood
Dus... team geel gaat naar de hemel en team rood en blauw zal strijden om niet naar de hel te gaan lijkt mij
Verder: wie valt eraf. Er is een opdracht met een groot rotsblok waar je Lone en Remy ziet zwoegen. Leo komt water over Remy gieten.
Dat lijkt me een andere opdracht dan deze.
Nadia zie je in de kandidatenaflevering met Ferry. Aangezien dat die in een ander team zit, zal Nadia ook nog even blijven.
Anouk zie je in een conversatie met Remy, Polska en nog iemand. Ze hebben het over iets waar Manuel bijzat, dus vermoed dat dit nog later is.
Team rood blijft dus intact. Dus wordt het opnieuw team blauw.
Manuel zal het niet worden, reden staat hierboven.
Loek, Freddy en Krystl zijn in de kandidatenaflevering te zien in een hut op het strand.Dit lijkt mij niet de hel.
Dus lijkt Juliette af te vallen (tenzij een opgever roet in het eten gooit of die steenopdracht toch nog ergens in die opdrachten van volgende week zit)