Wat een leuke aflevering.
Veel gezien van deelnemers en gesprekken.
Opvallend hoe weinig we van Freddy gezien hebben op winnaarseiland.
Hij zei later ook: 'lekker relaxed, weinig gepraat'. Nou jongen er is best veel gepraat. Hij had eventueel wat extra stemmen kunnen inzetten om Manuel te redden. Maar dat was Manuel dus voor hem niet waard. Had hem ook wel heel veel gekost dus slim dat hij dat niet deed.
Ik vind Rick nog steeds niet leuk, maar dat hij de spelletjesmiddag organiseerde, vond ik wel heel top.
Polska moet nu maar eens een proef afmaken, hij begint sterk maar zo'n puzzel lukt hem dan dus niet. Ik vind hem af en toe in zijn commentaar wel net een kleuter. Pools aapie en zo. Maar dat is ook wel weer een soort van grappig.
Lobke is sterk in mijn ogen en maakt gebruik van de mogelijkheden die ze nog heeft. Ze is het grote target en probeert te overleven. Hoe ze het gesprek dan aan gaat met Rick en Kay (duo Kack) vind ik dapper. Dat ze in datzelfde gesprek wat duidelijk nergens toe leidt, dan ook nog opnieuw probeert ze te winnen voor een nieuw verbondje was natuurlijk zinloos en zelfs dom. Ze verstevigde daarmee het beeld dat Kack van haar heeft.
Ferry maakt een move die hem het vertrouwen heeft doen verliezen van Kack. Ik denk dat ik het met Nieky eens ben dat het niet al te slim is voor zichzelf, maar wel mooie TV.
Sabrina en Krystl lijken nog steeds te floaten. Niemand ziet ze als bedreiging dus ze krijgen geen stemmen.
Manuel nam zijn verlies sportief op en kon meteen relativeren, vind ik knap
En Dennis was foutloos vandaag
Zin in volgende week!