Auteur Topic: Aflevering 11 - The keys  (gelezen 24620 keer)

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #80 Gepost op: 15-11-2013, 12:37:52 »
Niet overdrijven, dit zei hij niet. Hij zei dat het duidelijk was welke twee er nu uit zouden gaan, als het aan hem lag, en doelde daarbij op Paulien en Zimra, in die volgorde. Dus je vergist je.

Zo heb ik het gisteren tijdens de aflevering gehoord of althans opgevat. Mogelijk dat ik het inderdaad verkeerd heb begrepen (in ieder geval was het geen bewuste overdrijving hoor :) ). Ik moet het fragment nog maar een keer terugluisteren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #81 Gepost op: 15-11-2013, 13:04:17 »
Dat is de essentie voor de kijker, thuis op de bank, met chips en bier.
Maar niet voor de deelnemers. Gezellig of ongezellig doet er voor hen niet toe. Er moet gestreden worden m.a.g. bloed, zweet & tranen.

Wat Zimra betreft, is dat ook de waarheid. Alsof je naar bejaardengymnastiek zit te kijken.  :(
dit is allemaal jouw waarheid; ook wat betreft wat de essentie is voor de kijker op de bank; en wat de deelnemers vinden. Mij best hoor; maar DE kijker op de bank en DE deelnemer aan ER bestaan niet.

Waar ik mij aan stoor, dat mensen hun waarheid gebruiken om dingen te zeggen als 'ze hoort hier niet thuis'. Als men zegt 'voor mij hoort ze hier niet thuis', hoor je mij niet klagen.
En tot nu toe hoorde ik bij Hans dat verschil. Maar de macht van de ketting doet dat verdwijnen, denk ik. Hij is vervloekt eigenlijk , die ketting  ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #82 Gepost op: 15-11-2013, 13:45:19 »
Toch ook wel heel typisch..dat op dag 24! pas de eerste poging wordt ondernomen om te gaan vissen!,,  ::oink::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #83 Gepost op: 15-11-2013, 13:47:12 »
d'r werd natuurlijk allang al gevist, alleen niet in beeld gebracht.. Nu met het as vertrek van Paulien was het leuk haar grote vangst te showen..
er was eens......

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #84 Gepost op: 15-11-2013, 13:53:09 »
Volgens mij werd dat echt gezegd op camera dat dit de eerste keer was, je ziet ze ook niet voor niets eerst hengels staan maken.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #85 Gepost op: 15-11-2013, 13:57:10 »
dit is allemaal jouw waarheid; ook wat betreft wat de essentie is voor de kijker op de bank; en wat de deelnemers vinden. Mij best hoor; maar DE kijker op de bank en DE deelnemer aan ER bestaan niet.

Waar ik mij aan stoor, dat mensen hun waarheid gebruiken om dingen te zeggen als 'ze hoort hier niet thuis'. Als men zegt 'voor mij hoort ze hier niet thuis', hoor je mij niet klagen.
En tot nu toe hoorde ik bij Hans dat verschil. Maar de macht van de ketting doet dat verdwijnen, denk ik. Hij is vervloekt eigenlijk , die ketting  ::jaja::


Waarom mag Hans niet zeggen dat hij Zimra er niet thuis vind horen? Op het eiland doet ze niets, loopt altijd maar een beetje verloren rond en als ze mee doet met een proef is het bijna lachwekkend slecht. Ik bedoel dat ziet iedereen. Het is wel een spel dat ze aan het spelen zijn. En zeker in Hans visie die met de sterkste kandidaten naar de finale wil, is het meer dan logisch. En daarbij was het Edith die over Zimra begon? Dat ze maar met 1 iemand problemen heeft en dat is Zimra. Juist omdat ze niets doet op het eiland. Hans en Edith zeiden zelfs dat ze Zimra verder een hartstikke leuke meid vonden maar niet geschikt voor ER. Wat is daar nou weer verkeerd aan? Alleen maar omdat hij zegt "ze hoort hier niet thuis" i.p.v "voor mij hoort ze hier niet thuis". Wat een onzin, dat vind ik echt zoeken. Het was meer dan duidelijk dat Edith en Kees hetzelfde dachten als Hans over Zimra.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #86 Gepost op: 15-11-2013, 14:01:05 »
Alleen maar omdat hij zegt "ze hoort hier niet thuis" i.p.v "voor mij hoort ze hier niet thuis". Wat een onzin, dat vind ik echt zoeken.

omg als je dat verschil niet  begrijpt, dan dooft toch wel het licht.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #87 Gepost op: 15-11-2013, 14:01:58 »
Volgens mij werd dat echt gezegd op camera dat dit de eerste keer was, je ziet ze ook niet voor niets eerst hengels staan maken.

Inderdaad Miek37, scherp opgemerkt.
Er is dus ook weinig survival-beeldmateriaal om te laten zien, omdat men gewoon teveel eten krijgen voorgeschoteld. De noodzaak om voedsel te gaan zoeken is er niet genoeg.
Wat dat betreft vind ik ER er een stuk op achteruit gegaan zijn.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #88 Gepost op: 15-11-2013, 14:07:37 »
Inderdaad Miek37, scherp opgemerkt.
Er is dus ook weinig survival-beeldmateriaal om te laten zien, omdat men gewoon teveel eten krijgen voorgeschoteld. De noodzaak om voedsel te gaan zoeken is er niet genoeg.
Wat dat betreft vind ik ER er een stuk op achteruit gegaan zijn.

Dit was ook eik pas de eerste keer dat we ze zich hoorden maken of ze het wel zouden redden met het eten, we hebben overigens niet te zien gekregen of de 3 van winnaarseiland nog mee hebben gegeten, ik denk van niet, maar dat dan wel van die dingetjes die ik even zou willen horen of zien.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #89 Gepost op: 15-11-2013, 14:08:57 »
omg als je dat verschil niet  begrijpt, dan dooft toch wel het licht.

Pardon??? Er was afgesproken, dat we dit soort reacties achterwege zouden laten. Molletjuh geeft jouw normaal antwoord in een discussie, wellicht kun jij het dan ook fatsoenlijk houden.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #90 Gepost op: 15-11-2013, 14:09:10 »
Volgens mij werd dat echt gezegd op camera dat dit de eerste keer was, je ziet ze ook niet voor niets eerst hengels staan maken.

De vrouwen hebben eerder gevist met klamboes, waarmee ze allemaal kleine visjes vingen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #91 Gepost op: 15-11-2013, 14:11:10 »
ze zijn natuurlijk ook allemaal (op Zimra na) op zo'n schransbeloning geweest..
er was eens......

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #92 Gepost op: 15-11-2013, 14:14:06 »
De vrouwen hebben eerder gevist met klamboes, waarmee ze allemaal kleine visjes vingen.

Ja! Nu herrinner ik me het weer, van die sardientjes hadden ze toen, blijft hoe dan ook karig voor 24 dagen expeditie als dat je enige bron aan eiwitten is naar mijn mening.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #93 Gepost op: 15-11-2013, 14:16:38 »
ze zijn natuurlijk ook allemaal (op Zimra na) op zo'n schransbeloning geweest..

Nou, alstie niet bijgevoedt zou zijn had ze nu nog 2 theezakkies over gehad  ::rofl::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #94 Gepost op: 15-11-2013, 16:08:26 »
Er zal toch komende week wel een eetproef komen??? Die heb ik tot nu toe namelijk gemist. En dan kan Zimra haar buikje weer vol eten, want met de eerste proef had zij er niet zoveel problemen mee.

Maar een ander soort fysieke proef zou ook wel weer eens leuk zijn. Ik vond dat hangen aan een paal altijd wel leuk. Wel fysiek heel erg inspannend, maar op de een of andere manier wonnen dan toch vaak andere kandidaten dan de zwemmers of hardlopers. Want dan is het nog meer gericht op doorzetten en pijn verbijten.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #95 Gepost op: 15-11-2013, 16:09:56 »
Eten zat dit jaar in de allereerste proef als een van de opdrachten om extra stemmen te winnen.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #96 Gepost op: 15-11-2013, 16:12:11 »
Pardon??? Er was afgesproken, dat we dit soort reacties achterwege zouden laten. Molletjuh geeft jouw normaal antwoord in een discussie, wellicht kun jij het dan ook fatsoenlijk houden.

Als jij vind dat iemand normaal antwoord geeft door iets onzin te noemen.
Dan bij deze: wat een onzin, zeg, dit antwoord van jou
« Laatst bewerkt op: 15-11-2013, 16:17:30 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #97 Gepost op: 15-11-2013, 16:21:04 »
Eten zat dit jaar in de allereerste proef als een van de opdrachten om extra stemmen te winnen.

Ja, maar dat konden ze weigeren om te doen. Ik hoop dat het nog een keer terugkomt als echte proef, niet als onderdeeltje van een grote proef. Het hoort gewoon bij ER vind ik.

Offline keesrobinson13

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #98 Gepost op: 15-11-2013, 17:27:02 »
Waar ik mij aan stoor, dat mensen hun waarheid gebruiken om dingen te zeggen als 'ze hoort hier niet thuis'. Als men zegt 'voor mij hoort ze hier niet thuis', hoor je mij niet klagen.
En tot nu toe hoorde ik bij Hans dat verschil. Maar de macht van de ketting doet dat verdwijnen, denk ik. Hij is vervloekt eigenlijk , die ketting  ::jaja::

Jammer dat je maar een klein deel van de citaat gebruikt. Als je namelijk het hele citaat gebruikt zou je merken dat hij in een paar zinnen wel degelijk zegt “ik vind (….) ze hoort hier niet thuis. Dat is eigenlijk mijn conclusie”.  In de hele bijdragen van hem zitten relativerende worden als ‘ik vind’ en ‘volgens mij’.  Dus je hele argumentatie klopt niet volgens mij.


Uiteraard mag je Hans niet leuk vinden. Zelf zonder goede argumentatie is dat je goed recht. Maar als je een argument noemt, vind ik (;)) ook dat het argument feitelijk juist moet zijn.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - The keys
« Reactie #99 Gepost op: 15-11-2013, 18:12:31 »
Als ze slim zijn kunnen ze beter Geraldien of Anna weg stemmen, die zijn veel sterker dan Zimra.
In de finale hebben ze aan Zimra een makkie, dat is appeltje eitje.  ;D ::ok::