Jammer dat Paulien er nu toch uit is. Vond haar steeds beter op d'r plek, relaxed, vissen gevangen, arriveerde overigens ook als eerste vrouw bij de puzzel. Maar goed, ze leek het zelf ook goed te vinden zo, dus dat is dan niet anders. Wel jammer dat niemand op het idee kwam dat alle stemmen nodig zouden zijn om het trio te doorbreken. Vraag me inderdaad wel af hoe en wanneer het trio van stemmen op Zimra weer is overgestapt op stemmen op Paulien...
Ik hoop wel dat er iets van een complotje of wat dan ook gaat lukken, wat als het trio op deze manier door gaat....is het voor de kijker een tikje saai.
Ms Andrelon (AA) lijkt mij steeds minder een aardig persoon, ook haar tweets zijn vals, maar dat is voor het spel niet interessant. Is het anderen overigens ook opgevallen dat toen het trio terug kwam van winnaars eiland AA dermate met haar bikinibroekje zat te frummelen dat je rechtstreeks haar private parts in keek
? Had wel verwacht dat de productie dat er even uitgeknipt zou hebben...zou wel netjes zijn geweest.