Yes! Paulien er nog in! Ik begrijp de hetze richting Paulien totaal niet (er zijn inmiddels door de jaren heen toch echt wel meer mensen geweest die kortdurend dachten dat opstappen de beste oplossing was?).
Geza er uit, prima. Vond het lange tijd wel vermakelijk, al die intriges, maar als iemand dat zelfs in de biecht niet kan relativeren, is het tijd om thuis de afleveringen maar eens rustig te gaan bekijken.
Zimra er ook nog in, prima. De tijd dat we het hadden over sterke kandidaten als in: krachtig en sportief etc, zijn allang voorbij. Deze dame speelt haar spel, wint een proef als het nodig is (zie Duivelseiland), klaagt niet en is zeer zeker niet dom. Briljant om dan wel de dommige blondine uit te hangen, waarmee ze vrijwel nooit het vizier op zich weet te richten.
Waarom AA er nog in zit? Werkelijk geen flauw idee, ik stoorde me tot aan de vorige aflevering niet aan haar, maar die opmerkingen over Paulien lieten wel een wat minder mooie kant van Miss Andrelon - kijk m'n haar danst - zien.
De aflevering zelf vond ik niet reuze spannend, ik blijf het survival element missen en wacht nog steeds op de strijd om een banaan. En toch hè.... Kan niet wachten op de volgende aflevering! Al heeft een of andere eikel (excusez le mot) op Facebook verklapt wie er gaat winnen. Zal niet vertellen waar precies en wie, dat verpest de lol.