Laat ik beginnen met iets totaal anders: Wat een super leuke en gezellige proef op een moment dat er heel veel spanningen waren. Iedereen vond het leuk om deze proef te spelen
(daar gaan we nu een beetje aan voorbij).
Maar ja dan die eilandraad. Van Paulien begrijp ik wel dat ze in zo'n dip zat en Geza heeft dat slim gezien door Hans haar en Geraldine mee te nemen. Hans zag zijn gedachten/puzzelstukjes bevestigd door het verhaal van Geraldine. Paulien ja die zag het weer zo zitten dat ze natuurlijk mee ging. Eigenlijk gewoon een tactisch goede zet van Geza die nu zijn wraak heeft. Alleen ja vind ik Geza wel een gevalletje de pot verwijt de ketel.. want als Sef was gebleven had hij Jan er ook deze aflevering uitgewerkt. Maar goed Jan weg Sef weg.. de kaarten worden compleet opnieuw geschud...
Het was op zich wel te verwachten dat zoiets zou gebeuren. Paulien zal nu de gebeten hond zijn, want en Zimra en Kees (waar ik de reactie wel van snap) en Anna zullen zich tegen haar keren..
Dan Jan, ja wat een pluim voor zijn manier van beschouwen. Hij heeft het spel met zoveel plezier gespeeld, neemt zijn verlies als een waardige speler.