Prima aflevering.
Fijn dat Sanne weg is, vond haar maar irritant.
Had wel verwacht dat ze eruit zou gaan, zelfde geld voor Valentijn. al vond ik dat wel jammer.
Leuke proef maar leek mij enorm zwaar.
Respect voor Edith en Hans dat ze zo rap waren.
Slim van Zimra om te gaan doen alsof ze maar 3 stemmen heeft terwijl ze er 9 heeft.
Heel slim van haar, ze is echt mijn favoriet na Sef.
Lief van Sef dat hij meteen naar Sanne liep om haar op te vangen toen ze zei dat ze flauw ging vallen.
Verder snapte ik niet dat Jan niet meteen Zimra een beetje inlijfde voor hun complotje, nu was hij nog alleen met haar.
Ik riep meteen toen ik wist dat Zimra erbij kwam: die moeten Sef en Geza dus aan hun kant zien te krijgen.
Sef legde dat verband gelukkig zelf ook.
Jan zal toch nog wel even goed zitten denk ik, Sef en Geza hebben hem nu nog te hard nodig.
Maar als ik Jan was zou ik uit dat complot stappen en de rest ervan overtuigen om Sef en Geza eruit te wippen. Maar dat gaat hij vast niet doen, want hij houd vast aan zijn alliantie met hun.
Paulien is inderdaad een wild card, die moeten ze even ondervragen of ze nog mee wil doen.
Met Zimra erbij zouden ze op vijf zitten, dat is de helft van de kandidaten.
Eigenlijk moeten ze anna alicia en Geraldine ervan overtuigen dat ze met zijn allen op Hans moeten stemmen, omdat hij zoveel stemmen heeft.
Denk dat ze dat ook wel gaan doen volgende week, dat er daarom zoveel stemmen ingezet gaan worden.
Hans zal ook zijn stemmen gaan gebruiken ( samen met Edith vermoed ik ).
Zal interessant worden om te zien wie er nu een aliantie met wie gaat opbouwen.