Ramonmol had al vier zekerheidjes voor wat betreft de vrouwen... en daar ben ik het helemaal mee eens!
Wat die andere vrouwen betreft...
De vrouw met de voet-tattoo is wellicht Georgina Verbaan!
Heeft een Gouden Kalf gekregen voor haar bijrol in "De Marathon" en twitterde begin juni dat ze weer blij is om thuis te zijn... Maar ze twitterde gewoon door toch? Klopt... maar juist haar zie ik er voor aan dat ze iemand anders voor haar door laat twitteren... Zij is ook de enige Gouden Kalf-winnares die ik er voor aan zie om een tattoo op haar voet te hebben...
De andere nog ontbrekende vrouw (die met dat boek van George Orwell) is naast Manuel Broekman de enige andere deelnemer waarvan de naam vanaf mijn eerste invoer nog steeds staat... schrijfster Hanna Bervoets. Toen ik de foto zag ben ik als eerste gaan kijken of wij een bekende Nederlandse schrijfster kennen geboren in 1984... en ja hoor! Bovendien... ze is oud-deelneemster aan Wie Is De Mol... en dat spreekt ook in haar voordeel...
Ik ben geen expert in het bijhouden van Twitteraccounts en dergelijke maar hou er rekening mee dat er deelnemers kunnen zijn die hun Twitteraccounts tijdelijk hebben overgedragen... en bedenk ook dat er mensen zullen zijn die al snel afvallen en daardoor een korte bijna niet waarneembare Twitterpauze hebben...