Toch een beetje jammer dat het in de proef alleen draaide om brute kracht. Dan kun je wel verwachten welk team verliest..
Nou het ging toch lang gelijk op en Noord deed het een hele tijd beter ( die hadden ook meer gegeten en dus meer reserves he )de jonkies waren toch erg verzwakt. Sef is inderdaad groter dan Geza maar ik denk toch echt dat Geza meer spieren heeft ( zo ziet het er wel uit ).
lullig voor Edith dat ze de proef verloren ja en ik was ooke eigenlijk wel nieuwsgierig op wie zuid gestemd zou hebben als ze hadden verloren, leek me boeiend om te zien of de meiden nu een tegencomplot zouden maken.
Denk van niet want Anna wil het eerlijk spelen zegt ze.
Een aantal dingen hebben we wel geleerd van deze aflevering:
-Jans positie is nog zwakker dan ik had verwacht, die is doelwit nummer 1 bij beide kampen na de samensmelting.
En hij lijkt er vertrouwen op te hebben dat Sef en Geza hem niet laten vallen. Tactisch inzicht lijkt hij dus ook niet zoveel te hebben als ik had verwacht.
-Kees heeft juist veel meer tactisch inzicht dan ik dacht.
Die schatte Sef en Geza precies goed in en ik denk dat Kees ver komt.
-Sanne zal ver komen omdat ze zoals ze al zei: geen bedreiging is.
-Geza en Sef hebben waarschijnlijk hun eigen graf gegraven met de Geraldine move, beide teams vertrouwen ze nu niet meer, al leek Sanne te denken dat Jan het mastermind achter dat complot was ( en Paulien was ook de lul in haar versie, dus wie weet red dat ze nog ), maar die meiden zullen ze in de samensmelting wel vertellen dat het Sef en Geza's plan was.
Denk niet dat ze lang overleven na de merge. Sef misschien wel maar ik vrees voor Geza.
Zo dom dat ze zo snel hun tactiek geopenbaard hebben.
Ze proberen het in elk geval niet meer verborgen te houden, ze liggen de hele dag samen in de hangmat.
Verder vond ik het een saaie aflevering weer, er gebeurd zo weinig.
Gelukkig is Robert eruit maar ook dat duel was slaapverwekkend.
Zimra die hem aanzag voor Kees was dan wel weer heel leuk.