Mee eens, iedereen van het team moet zijn steentje bijdragen aan de proef, niet dat het team van Robert in dat geval gewonnen zou hebben maar dit terzijde.
Robert deed de proef goed, werd door iedereen becompimenteerd voor zijn kookkunsten, iedere op eigen wijze .. (ik zie Sanne nog d'r hele kop in die pan stoppen)!
En dan komt Sanne's moment of fame, huilie huilie doen waar de camera bij staat maar op het moment dat Robert daar een opmerking over maakt is het ineens gedaan met het gejank en neemt mevrouw, die tot op heden niets maar dan ook helemaal niets heeft toegevoegd, niet eens aan de proef heeft meegedaan een hautaine houding aan van heb ik jou daar. Ik doe dit werk al VIJFTIEN jaar hoor!!! Poe, poe!
Edith gaf Robert nog een compliment tijdens de eilandraad en Hans antwoordde op de vraag van Evi of hij vond dat Robert een harmonieus geheel van de groep had weten te maken "ja".
Toch stemden ook zij Robert weg, hebben wij wellicht een complot gemist wat wel gesmeedt is maar niet gefilmd?