Ik heb het stukje uit de vooruitblik naar deze aflevering waarin Geza zich verontschuldigt naar zijn pa niet gezien.
Hele aflevering zitten wachten op zijn rattenstreek...
Dat shot waarin hij met wat andere mannen (iig Hans) in zee zit en zegt dat geen van hen nog op Geraldine zal stemmen,
omdat ze immers de mogelijkheid willen openhouden ooit nog eens met haar naar bed te gaan (je ziet Hans kijken: mm, ik ben getrouwd),
hebben we ook nog niet gezien.
Is dat 'n dikke spoiler naar wie de samensmelting halen?
Aan de andere kant, dat fragment waarin Jan aan Everon vertelt waarom hij het van z'n babbels en gevatheid moet hebben, zat ook niet in een uitzending.
Of heb ik wat gemist?
De proef was enigszins spannend, maar wat 'n aanfluiting dat niet iedereen het parcours hoefde af te leggen.
Dan kunnen steeds de besten het doen en de rest doet niks. Lijkt wel of de presentatoren geen leiding meer hebben.
Viel vorige week ook al op, ik begreep uit de speluitleg dat de twee kampoudsten moesten coachen, maar later stonden ze ook aan de touwen.
Ik had wel verwacht dat Robert weggestemd zou worden, maar niet dat Edith en Hans ook klakkeloos voor hem zouden gaan.
Kees' motivatie is ronduit sneu, maar nog triester is dat de producers niets hebben geleerd van 'seizoen Marnix'. Of juist wel, en hierop rekenden.