Ik vond het erg leuk om te zien hoeveel flirteriger de dames zich gingen gedragen toen ze tussen de mannen kwamen. Zeker in Pauliens kamp viel me dat ontzettend op! Geraldine heeft ineens telkens een leuk kapsel en er was een heel kort shot waar ik ook Anna echt op een flirterige manier met één van de heren zag praten. Viel me wel op dat ik Veronica dat niet heb zien doen, maar die is dan ook zoooo ziehielug!!
Zag je Veronica niet zielig kniezen bij Paulien op de boot? De groep heeft gewoon een stel zwakke vrouwen en dat uit zich (Edith eruit, omdat die stelletje kippetjes dat nou eenmaal willen).
Geza, Sef en Jan hebben het goed gespeeld om ervoor te zorgen dat de jongens niet eruit hoefden, Veronica hoefde geen extra stem in te zetten omdat ze al wist dat ze er niet uit hoefde.
De vrouwen zijn correct bespeeld om te vermijden dat Geza of Sef eruit moesten. Lijkt me dat het plan doorgaat, Geza, Sef, Veronica zijn 1 blok (Jan doet gezellig mee), de rest eruit. Dan pas V.
Tenzij groepen veranderen, zal de zwakste groep blijven verliezen omdat ze simpelweg de sterksten blijven wegstemmen. En ja, zwak/sterk is meer dan alleen fysiek, ook hersenen, teamwork en gekonkel speelt een rol.
Sluit me aan bij de vorige meningen, meer Robinson, minder Gouden Kooi.