Dit was natuurlijk een top aflevering. Véél beter dan de aflevering van vorige week.
Ten eerste ben ik heel erg blij dat Paulien en Robert eindelijk zijn samengevoegd aan hun teams. Hun komst zorgde voor heel wat actie in het spel.
Ten tweede ben ik blij dat Zimra Everon verslagen heeft. Ik ben benieuwd of ze ons komende aflevering(en) nog zal verassen. Ik weet alleen niet wat ik van die sportbeha methode moet vinden..is dat niet een beetje valsspel?
Deze proef vond ik erg goed in elkaar gezet en één van de leukere proeven die ik tot nu toe in Expeditie Robinson gezien heb. Ik ben blij dat het team van Robbert gewonnen heeft - daar zitten wat mij betreft de leukste kandidaten, en vooral na hun 'dipje' is het leuk hun te zien winnen.
Ik weet ook niet wat ik van Geza en Sef moet vinden. Ik vind ze elke week onsympathieker worden, eerlijk gezegd. Dat betekend niet dat ik ze slecht vind spelen, want hun zijn strategisch natuurlijk erg goed. Ik weet nu gewoon niet of ik het wel goed vond om Veronica in het spel te laten blijven.. Ook vind ik het jammer dat de dames geen blok tegen de mannen geprobeerd hebben te vormen. Als ze slim waren hadden ze gebruik gemaakt van nieuwkomer Paulien. Zij is makkelijk te manipuleren. Maar helaas, Geza en Sef waren ze al voor.
De reactie van Geraldine vind ik terecht, en eerlijk gezegd word ik er blij van (haar reactie bewijst maar weer dat er wél mensen met het spel willen meedoen, kuch Negativ). Ik baal er wel een beetje van, want Geraldine behoorde tot mijn favorieten. Ik vrees dat ze van Zimra met haar sportbehaatje zal gaan verliezen.