Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 50068 keer)

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #120 Gepost op: 1-11-2013, 09:37:30 »
Ik begin eigenlijk een beetje medelijden met haar te krijgen.
Ze bedoeld het allemaal niet slecht, maar om de een of andere manier maakt ze telkens weer verkeerde keuzes.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2013, 10:48:18 door Maan »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #121 Gepost op: 1-11-2013, 10:01:52 »
als wraak wordt ze er tot aan het eind ingehouden..  >:D

::rofl:: ja, dat is wel goede wraak. Vanaf nu wordt ze persoonlijk heel hard aangepakt, dus ik ga ervan uit dat ze er straks weer uit wil.  ::jaja::

Verder snap ik het wel; ze denkt verder allemaal niet zo na allemaal. Dan is het weer leuk dan wil ze weer blijven; maar nadenken in wat voor situatie ze dan terecht komt zit er niet zo bij, geloof ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #122 Gepost op: 1-11-2013, 10:04:45 »
Het is een 'catch 22', niemand wil verder stemmen aan haar verspillen, dus blijft ze erin tot ze eruit stapt.. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #123 Gepost op: 1-11-2013, 10:50:05 »
Het is een 'catch 22', niemand wil verder stemmen aan haar verspillen, dus blijft ze erin tot ze eruit stapt.. :)
Eigenlijk zou het dus een best goede tactiek zijn. Je hoeft haar alleen maar op winnaarseiland te krijgen met een clubje met extra stemmen en je kan iedereen wegspelen van het andere eiland naar keuze ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline roxy80

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #124 Gepost op: 1-11-2013, 13:12:47 »
Zimra sloeg de spijker op z'n kop!
Nog nooit zo'n karakterloze speler meegemaakt!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #125 Gepost op: 1-11-2013, 14:52:10 »
Ik ben het helemaal eens met dit citaat:
Ik snap wel dat Kees boos is op Paulien. Op het moment dat iemand aangeeft uit het spel te willen stappen, en verzoekt om eruit gestemd te worden, dan speel je in op gevoelens die toch echt buiten het spel liggen. Ik vind echt dat je, wanneer je zo'n verzoek doet, jezelf buiten het spel plaatst. Ik denk dat Kees dat ook zo ziet en zich daarom echt in z'n bek gescheten voelt. Als dit een strategisch spelletje geweest is van de twee dan is het borderline valsspelen wat ze deden. Op z'n minst is het misbruik maken van een situatie die niet meer volledig binnen het spel staat. Ik vind wel dat Paulien op de eilandraad had moeten zeggen dat de situatie veranderd was, en dat daar begrip voor was bij de anderen drie.

Het is wel apart. Aan het begin van de uitzending snapte ik Paulien wel. Toen ze zei dat ze best een spel wilde spelen, maar dat het nu persoonlijk werd en dat ze daar geen zin in had. Ik vond toen ook dat die zeikerige Anna Alicia wel erg gemeen deed tegen haar. Wat schiet je ermee op door iemand zonder aanwijsbare concrete reden per se te willen zeggen dat je een bloedhekel aan haar hebt? Dat vind ik trouwens nog steeds, waar ik ook slecht tegen kan is dat ze er steeds bij zei "Maar het is oké." Nee Anna Alicia, je vindt het niet oké, daarom loop je er juist de hele tijd over te zeiken!

Later op het winnaarseiland was het ineens "omdat ze niet tegen al dat gekonkel kon" dat ze weg wilde. Om vervolgens... te willen blijven en weer vrolijk mee te gaan konkelen! Sowieso, als je zegt dat je eruit wilt, kun je daar in mijn ogen nooit meer op terugkomen zonder je, zoals Kees het al zei, onsterfelijk belachelijk te maken. En wat denkt ze nou? Dat mensen haar dit niet persoonlijk kwalijk zullen nemen? Natuurlijk wel en dat is nogal wiedes. Door zichzelf met haar verzoek buiten het spel te plaatsen, ontneemt ze de rest feitelijk de kans om het spel op dat moment te spelen. Als je daar vervolgens buiten medeweten van vijf anderen op terugkomt, zou ik me ook zwaar genaaid voelen als ik een van die vijf was. En niet in de context van het spel. Dit is net zo'n naaistreek als het schenden van het gentlemens agreement om Veronica naar huis te sturen. In mijn ogen, zoals ik het spel zie, is dit gewoon valsspelen.

Kortom, het gaat dus weer persoonlijk worden, dus zal ze volgende week in de eerste helft van de aflevering wel weer huilend naar huis willen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #126 Gepost op: 1-11-2013, 14:58:42 »
Ken van alle kandidaten eigenlijk alleen Geraldine. En van naam Edit en Paulien. Maar ik ken onze postbode ook van naam. Dus dat zegt niet zo veel.
Iig Paulien lijkt me een leuk mens. Eens zien hoe ze het in Robinson doet..


die eerste indruk.. die nekt je bij tijden..
er was eens......

Online Ralph21

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #127 Gepost op: 1-11-2013, 16:05:01 »
Verdient het meer dan alle andere kandidaten bij elkaar om naar huis gestemd te worden. Hopelijk zien we dit volgende week gebeuren.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #128 Gepost op: 1-11-2013, 19:32:16 »
Ik snap niet dat iedereen het haar nu zo kwalijk neemt dat ze van mening is veranderd. Vindt het wel knap dat ze zich kan herpakken. Het was misschien niet zo slim om dat tegen iedereen te zeggen. Daarbij is dit wel vaker voor gekomen. Everon gaf in het begin ook aan dat hij naar huis wou en is daar later op teruggekomen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #129 Gepost op: 1-11-2013, 19:33:01 »
veronica ook, dus je hebt wel een punt muizje
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #130 Gepost op: 1-11-2013, 19:55:11 »
Niet slim om te zeggen dat ze eruit wilde, maar ik begrijp het in dit geval wel. Anna-Alica deed na de eilandraad erg misselijk tegen Paulien, dus ik kan me voorstellen dat ze zich daar heel vervelend bij voelde. Bovendien nam niemand het voor haar op. Door de tijd op winnaarseiland zag ze dat er ook mensen waren die wél aardig deden en dat het toch nog wel leuk zou kunnen zijn.

Helaas zal het nu weer moeilijk worden voor haar, maar ik hoop dat Hans en Geraldine aan respectievelijk Kees en Anna-Alica zullen uitleggen waarom ze deze move hebben gemaakt... en het op die manier dus ook een beetje voor Paulien opnemen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #131 Gepost op: 1-11-2013, 19:59:28 »
Ik snap niet dat iedereen het haar nu zo kwalijk neemt dat ze van mening is veranderd. Vindt het wel knap dat ze zich kan herpakken. Het was misschien niet zo slim om dat tegen iedereen te zeggen. Daarbij is dit wel vaker voor gekomen. Everon gaf in het begin ook aan dat hij naar huis wou en is daar later op teruggekomen.

Vrijwel iedereen in ER is er op teruggekomen, na een nachtje slapen.
Waarom zou een mens niet mogen terugkomen op een besluit (dat doen we zelf natuurlijk nooit!  ::ohno::   ::hypocriet::)

Daarnaast is het ook nog eens effectief gebleken om mensen op het verkeerde been te zetten. Die mensen zijn natuurlijk allemaal wel een beetje onnozel geweest, als je ziet hoeveel deelnemers zich normaal gesproken op een later tijdstip bedenken. Waarom mogen complotten dan wel?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #132 Gepost op: 1-11-2013, 20:13:11 »
Verdient het meer dan alle andere kandidaten bij elkaar om naar huis gestemd te worden.

Op basis van....?

Sterker nog, zij zal nu de bescherming krijgen van de anderen (niet Kees c.s.) omdat er een wederzijds belang is om Paulien er in te houden.

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #133 Gepost op: 2-11-2013, 08:02:55 »
Net de laatste aflevering gekeken. Wat een afschuwelijk mens, die Pauline! Hopelijk krijgt ze haar bekomst in de volgende aflevering en gaat ze roemloos ten onder! Jan weg.... snif snif  :\'(

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #134 Gepost op: 2-11-2013, 10:18:22 »
Ik snap niet dat iedereen het haar nu zo kwalijk neemt dat ze van mening is veranderd. Vindt het wel knap dat ze zich kan herpakken. Het was misschien niet zo slim om dat tegen iedereen te zeggen. Daarbij is dit wel vaker voor gekomen. Everon gaf in het begin ook aan dat hij naar huis wou en is daar later op teruggekomen.

veronica ook, dus je hebt wel een punt muizje

Ik weet van Veronica dat zij erop terugkwam voor de eilandraad, dus iedereen wist er van. Dat vind ik dus wat anders.
Everon, heeft hij eigenlijk tegen de rest wel gezegd dat hij naar huis wilde? Hij zei het tegen de camera toen hij alleen was en hij was down in de groep. Daardoor had de groep het idee dat hij het zwakste was en naar huis wilde. Ook anders. Maar het kan zijn dat Everon het wel tegen de groep heeft gezegd, dat kan ik me niet meer herinneren. Maar ook dan is hij erop teruggekomen voordat de eilandraad begon en wist iedereen daarvan.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #135 Gepost op: 2-11-2013, 10:57:40 »
Ik snap niet dat iedereen het haar nu zo kwalijk neemt dat ze van mening is veranderd. Vindt het wel knap dat ze zich kan herpakken. Het was misschien niet zo slim om dat tegen iedereen te zeggen. Daarbij is dit wel vaker voor gekomen. Everon gaf in het begin ook aan dat hij naar huis wou en is daar later op teruggekomen.

Tuurlijk kun je je bedenken en er op terug komen (Elbert deed dat in 2005 meerdere keren per aflevering). Normaal gesproken kom je er dan echter wel op terug waar iedereen bij is, niet alleen bij degene met wie je direct weer een complot in duikt terwijl je de rest in het ongewisse laat.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #136 Gepost op: 2-11-2013, 11:08:31 »
Dat je emotioneler bent dan normaal, dat je reacties extremer zijn dan normaal, dat kan ik met heel goed voorstellen. Dat je zweeft tussen 'himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt' dat is begrijpelijk, maar kom dan niet met zo'n flauw excuus als vrouwelijke wispelturigheid als je verandert van mening    ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2013, 11:53:42 door Stormpie »
er was eens......

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #137 Gepost op: 2-11-2013, 11:50:17 »
Tuurlijk kun je je bedenken en er op terug komen (Elbert deed dat in 2005 meerdere keren per aflevering). Normaal gesproken kom je er dan echter wel op terug waar iedereen bij is, niet alleen bij degene met wie je direct weer een complot in duikt terwijl je de rest in het ongewisse laat.
::ok::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #138 Gepost op: 2-11-2013, 12:11:21 »

die eerste indruk.. die nekt je bij tijden..

Je bent van mening verandert?
Nog even niks.

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #139 Gepost op: 2-11-2013, 12:19:24 »
Alle haattweets lijkt ze redelijk gemakkelijk naast zich neer te leggen. Die vrouw lijkt wel opgetrokken uit gewapend beton!