Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 50613 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #60 Gepost op: 4-10-2013, 17:53:34 »
nee :) vergeet ik niet.. maar ze wisten dat Veronica er uit wilde, ze spraken af om op haar te stemmen.. tja als ze dat dan niet doen en Veronica geeft op, dan blijft degene die ze wilden wippen er in..
Dat is niets wat ten tijde van de opnames is bedacht, dat is iets van heel wat eerdere Robinsons.. maar misschien hebben ze die nooit gekeken :D

Veronica had beter een dag later op kunnen geven.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 4-10-2013, 18:12:02 »
Dat is niets wat ten tijde van de opnames is bedacht, dat is iets van heel wat eerdere Robinsons.. maar misschien hebben ze die nooit gekeken :D

Als er iets onbetrouwbaar is dan zijn het wel de productionele beslissingen binnen Expeditie Robinson, die bieden geen enkele garantie. Men is vooral consequent in het inconsequent zijn. Daarnaast kan ik mij niet herinneren dat er ooit iemand direct na afloop van de eilandraad opgaf waardoor de persoon die zojuist was weggestemd mocht blijven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #62 Gepost op: 4-10-2013, 18:17:59 »
Als er iets onbetrouwbaar is dan zijn het wel de productionele beslissingen binnen Expeditie Robinson, die bieden geen enkele garantie. Men is vooral consequent in het inconsequent zijn. Daarnaast kan ik mij niet herinneren dat er ooit iemand direct na afloop van de eilandraad opgaf waardoor de persoon die zojuist was weggestemd mocht blijven.
Inderdaad. Ik kan me namelijk nog het moment herinneren dat Freddy de Kerpel opgaf en er gewoon nog een keer gestemd ging worden waardoor Tanja toch nog naar de grot moest!

Niets consequents aan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 4-10-2013, 19:12:31 »
zal het nuanceren tot productie ingrijpen.. de kans tot productie ingrijpen was aanwezig. Het mag bekend verondersteld worden dat de productie ook daadwerkelijk ingrijpt. De kans dat degene die weggestemd was zou mogen blijven was aanwezig.. Het was bekend dat Veronica weg wilde. Ze zou tijdens de eilandraad weggestemd worden.. tja..

had best leuk geweest.. een duel tussen Zimra en Geraldine.

maar dan weet ik zeker dat ze deze afgelopen eilandraad iemand met een zwarte stem hadden laten zitten.. Robert dus in dit geval. En ook dat is in eerdere series gebeurd.

er was eens......

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 5-10-2013, 03:34:12 »
Ja, precies. Een totaal ander scenario dan jouw eerste bewering dus. Geraldine had gewoon moeten wieberen en - in dit geval - Robert had een zwarte stem moeten hebben. Zo is het volgens mij in het verleden altijd gegaan. Zolang Veronica niet voor het stemmen zou opgeven, hadden Sef en Geza geen enkele reden om aan te nemen dat Geraldine er misschien toch in zou mogen blijven. Ze worden nu gewoon genaaid door gefaal van Dennis (of de productie, maar ik denk dus Dennis).

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #65 Gepost op: 5-10-2013, 12:22:05 »
Ben ik de enige die niet denkt dat Dennis zomaar dingen op eigen houtje kan gaan beslissen?  :o
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #66 Gepost op: 5-10-2013, 12:46:48 »
tuurlijk niet. Dat is gewoon de productie hoor in mijn ogen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #67 Gepost op: 5-10-2013, 12:49:46 »
tuurlijk niet. Dat is gewoon de productie hoor in mijn ogen.

Gelukkig.  ::ok:: Ik vond het al apart dat iedereen Dennis hier de schuld van geeft.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 5-10-2013, 14:05:45 »
Hoezo iedereen?

En hoezo tuurlijk niet? Het is niet de bedoeling, maar het zou in mijn ogen best kunnen dat Dennis dit bedacht heeft. Juist omdat het nog nooit is voorgekomen, zou je verwachten dat de productie het anders zou doen.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #69 Gepost op: 5-10-2013, 14:46:34 »
Hoezo iedereen?

Nou ja, natuurlijk niet echt iedereen, maar er zijn wel wat mensen die Dennis van beslissingen in het spel de 'schuld' geven.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 5-10-2013, 16:02:45 »
Nou ja, natuurlijk niet echt iedereen, maar er zijn wel wat mensen die Dennis van beslissingen in het spel de 'schuld' geven.

Dit was volgens mij wel een improvisatiedingetje van Dennis.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 5-10-2013, 16:12:21 »
Ja, precies. Een totaal ander scenario dan jouw eerste bewering dus. Geraldine had gewoon moeten wieberen en - in dit geval - Robert had een zwarte stem moeten hebben. Zo is het volgens mij in het verleden altijd gegaan. Zolang Veronica niet voor het stemmen zou opgeven, hadden Sef en Geza geen enkele reden om aan te nemen dat Geraldine er misschien toch in zou mogen blijven. Ze worden nu gewoon genaaid door gefaal van Dennis (of de productie, maar ik denk dus Dennis).

huh?? ik beweer niets wat ik niet waar kan maken beste Narya.. Ik heb slechts wat ik eerder zei genuanceerd, maar mijn stelling blijft.. De productie grijpt in, dat is algemeen bekend en je kunt verwachten dat dit gebeurt. Hoe dit gebeurt, dat weet niemand, maar je kunt het wel verwachten. En nu waren er 2 voor de hand liggende opties. Of Geraldine bleef, of degene van de volgende eilandraad bleef. Inclusief de zwarte stem.. Het werd Geraldine en die keuze verbaast mij niks.. Zo simpel is het
« Laatst bewerkt op: 5-10-2013, 16:22:17 door Stormpie »
er was eens......

Offline Dannyboy

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 5-10-2013, 16:23:14 »
Ben ik de enige die niet denkt dat Dennis zomaar dingen op eigen houtje kan gaan beslissen?  :o

Je bent niet de enige, maar het kwam op mij wel zo over dat Dennis inderdaad iets dacht van "arm kind, je mag gewoon blijven hoor", en in een heroïsche roes ter plekke besluit dat het goed was. Kan ik eigenlijk best waarderen als dat echt zo is trouwens  ::jaja::

De productie grijpt in, dat is algemeen bekend en je kunt verwachten dat dit gebeurt. Hoe dit gebeurt, dat weet niemand, maar je kunt het wel verwachten.

Klopt. Iets andere richting, maar het is bijvoorbeeld al gebeurd dat een team zomaar een visnet kreeg ofzo. Daar is niets mis mee, op een eiland zonder voedsel valt het spel immers niet te spelen.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2013, 16:26:54 door Dannyboy »

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 5-10-2013, 16:50:32 »
huh?? ik beweer niets wat ik niet waar kan maken beste Narya.. Ik heb slechts wat ik eerder zei genuanceerd, maar mijn stelling blijft.. De productie grijpt in, dat is algemeen bekend en je kunt verwachten dat dit gebeurt. Hoe dit gebeurt, dat weet niemand, maar je kunt het wel verwachten. En nu waren er 2 voor de hand liggende opties. Of Geraldine bleef, of degene van de volgende eilandraad bleef. Inclusief de zwarte stem.. Het werd Geraldine en die keuze verbaast mij niks.. Zo simpel is het

Jij noemt het nuanceren, ik noem het ineens iets anders beweren. Mijns inziens hadden ze nooit kunnen vermoeden dat Veronica achteraf de plaats van Geraldine in zou nemen, omdat zoiets nog nooit is gebeurd. Dat de productie ingrijpt, dat gebeurt inderdaad wel vaker, maar dit is nieuw.

Offline Dannyboy

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 5-10-2013, 17:01:51 »
Ze worden nu gewoon genaaid door gefaal van Dennis (of de productie, maar ik denk dus Dennis).

Als je dat soort plannen smeedt accepteer je altijd het risico dat het zich tegen je kan gaan keren. Ik ben het wel met je eens dat het risico nu uit een onverwachte hoek komt waar je geen rekening mee zou moeten hoeven houden (het is alsof de scheidsrechter opeens mee gaat voetballen) maar aangezien het sowieso een dom uitgevoerd complot is kan ik er niet echt mee zitten.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 5-10-2013, 18:19:55 »
Jij noemt het nuanceren, ik noem het ineens iets anders beweren. Mijns inziens hadden ze nooit kunnen vermoeden dat Veronica achteraf de plaats van Geraldine in zou nemen, omdat zoiets nog nooit is gebeurd. Dat de productie ingrijpt, dat gebeurt inderdaad wel vaker, maar dit is nieuw.

tja.. die opmerking is dan voor jouw rekening..

mijn standpunten, ideeën etc zijn tot op heden ongewijzigd..
er was eens......

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #76 Gepost op: 5-10-2013, 18:57:06 »
Of iets nadrukkelijker kunnen laten blijken dat ze echt graag naar huis wilde, dat had een eilandraad bespaard.

Wat dan zwaarder weegt: die eilandraad hoort erin omdat het een essentieel onderdeel van het spel is, of de persoonlijke belangen van 1 deelnemer?

Sowieso is gezondheid belangrijk. Als een deelnemer beter af is als ie het spel verlaat, dan is een dergelijke move in mijn ogen gewoon toegestaan. Het blijft ten slotte een spel, en niet een letterlijke strijd op leven en dood.

Mja, dat is mijn mening. Shoot me (niet letterlijk), if i'm wrong.

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2013, 19:54:16 »
Of iets nadrukkelijker kunnen laten blijken dat ze echt graag naar huis wilde, dat had een eilandraad bespaard.

Wat dan zwaarder weegt: die eilandraad hoort erin omdat het een essentieel onderdeel van het spel is, of de persoonlijke belangen van 1 deelnemer?

Sowieso is gezondheid belangrijk. Als een deelnemer beter af is als ie het spel verlaat, dan is een dergelijke move in mijn ogen gewoon toegestaan. Het blijft ten slotte een spel, en niet een letterlijke strijd op leven en dood.

Mja, dat is mijn mening. Shoot me (niet letterlijk), if i'm wrong.

Ik las laatst dat je 1000 euro minder krijgt uitgekeerd als je vrijwillig opgeeft, wellicht is dat de reden waarom ze het eerst op een andere manier heeft geprobeerd.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #78 Gepost op: 5-10-2013, 19:56:34 »
En als dat niet waar mocht zijn, misschien wilde Veronica het de anderen gewoon makkelijk maken, zodat er niemand anders nog uit gestemd moest worden. :) Kan altijd ook nog.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #79 Gepost op: 5-10-2013, 23:50:03 »

Ze was onderzocht door een arts, en ze kon gewoon doorgaan, het was geen zaak van leven of dood dus ;)
Keep calm and eat chocolates!