Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49929 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 18-10-2013, 23:44:07 »
Sneu dat ze geen uiting kon geven aan haar vreugde: zeer verdiend gewonnen ::ok::. Ook als Sanne niet was flauwgevallen (of 'flauwgevallen', wat je wilt), had ze ongetwijfeld gewonnen: ze stond als een huis. Daarbij ook de proef daarvoor een stuk beter gedaan (alleen de start was moeizaam, de rest ging goed). ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 19-10-2013, 01:22:12 »
Nadat Sanne was flauwgevallen, bleef ze wel erg lang theatraal op die paal staan..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 19-10-2013, 01:28:26 »
Ze gaat er nog wel een tijdje inblijven denk ik zo ;). Ze is nou niet bepaald een bedreiging, vooral nu ze hier ook als laatste zich bij de rest mag voegen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 27-10-2013, 22:37:16 »
Zag net weer een preview. Daarin zie je Paulien huilend op t eiland terwijl ze aangeeft dat ze dit spel zo niet wil spelen. Dat had ze zich wel even eerder mogen bedenken. Het lijkt wel of ze niet meer verder wil.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 28-10-2013, 07:36:39 »
Zag net weer een preview. Daarin zie je Paulien huilend op t eiland terwijl ze aangeeft dat ze dit spel zo niet wil spelen. Dat had ze zich wel even eerder mogen bedenken. Het lijkt wel of ze niet meer verder wil.

ik snap dat je dat hier neer zet, want het gaat inderdaad over Paulien, maar moet dit niet in het spoilertopic?
I will follow my inner gold

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 28-10-2013, 07:59:27 »
ik snap dat je dat hier neer zet, want het gaat inderdaad over Paulien, maar moet dit niet in het spoilertopic?
Het is toch al op tv geweest?

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 28-10-2013, 09:24:50 »
ik snap dat je dat hier neer zet, want het gaat inderdaad over Paulien, maar moet dit niet in het spoilertopic?

Helemaal mee eens!  ::ok::

Laten we dit soort posts in het spoilertopic plaatsen en niet in de normale onderwerpen.

Het verpest voor mij de spanning van een volgende aflevering.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 28-10-2013, 10:06:28 »
Het is geen spoiler want al op tv geweest. Als jullie toevallg reclame zien op rtl5 ontkom je er ook niet aan.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 28-10-2013, 17:20:26 »
Het is geen spoiler want al op tv geweest. Als jullie toevallg reclame zien op rtl5 ontkom je er ook niet aan.

dat is waar, maar niet iedereen ziet reclames van rtl5, ikzelf kijk ook alleen op donderdag naar rtl5.
I will follow my inner gold

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 28-10-2013, 17:31:24 »
Over de normale volgende-week filmpjes aan het einde van de uitzending wordt toch ook gewoon gepraat in de 'normale' topics? Dit is hetzelfde, het beeld is een huilende Paulien die zegt het spel niet zo wilt te spelen.
Een suggestie hierop is dat het lijkt dat ze niet meer verder wilt. Dit is dus helemaal niet zeker of zo, het kan nog over van alles gaan.

Ik vind het geen spoiler. ???
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 28-10-2013, 17:33:30 »
dat is waar, maar niet iedereen ziet reclames van rtl5, ikzelf kijk ook alleen op donderdag naar rtl5.

Ja dat snap ik maar ik vind het niet belangrijk genoeg om het helemaal in het spoilertopic te zetten. Voorstukjes zetten je meestal op het verkeerde been dus in feite zegt het ook weinig...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #91 Gepost op: 28-10-2013, 17:54:47 »
voorstukjes hoeven wat ons betreft niet in het spoilertopic. Ze zijn namelijk voor iedereen zichtbaar en uitgezonden door RTL.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #92 Gepost op: 28-10-2013, 18:10:58 »
Voorstukjes zijn inderdaad zelden wat ze lijken te zijn.. ;)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #93 Gepost op: 28-10-2013, 21:03:22 »
voorstukjes hoeven wat ons betreft niet in het spoilertopic. Ze zijn namelijk voor iedereen zichtbaar en uitgezonden door RTL.



Oke!  ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #94 Gepost op: 31-10-2013, 21:43:58 »
Die kan ook niet trots zijn op zichzelf...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline J_Crispy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #95 Gepost op: 31-10-2013, 21:45:56 »
Ik vind het echt om te poepen wat ze heeft gedaan.
9th person voted of and the second member of our jury...

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #96 Gepost op: 31-10-2013, 21:48:23 »
Te dom om te poepen?  ??? Ze zit anders nog steeds in het spel, dus heel dom was haar stem op Jan niet.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #97 Gepost op: 31-10-2013, 21:49:31 »
Jeroen in 2004 wilde ook persé naar huis en vroeg aan iedereen hem naar huis te stemmen. Maar die zei uiteindelijk ook dat hij toch niet meer wilde en hoopte dat ze niet meer op hem gingen stemmen. Helaas... hij vloog er toen gewoon uit en dat was ook zijn verdiende loon! Paulien had er ook uit moeten vliegen...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #98 Gepost op: 31-10-2013, 22:20:11 »
Jeroen in 2004 wilde ook persé naar huis en vroeg aan iedereen hem naar huis te stemmen. Maar die zei uiteindelijk ook dat hij toch niet meer wilde en hoopte dat ze niet meer op hem gingen stemmen. Helaas... hij vloog er toen gewoon uit en dat was ook zijn verdiende loon! Paulien had er ook uit moeten vliegen...

Eens, net zoals Veronica die eigenlijk hetzelfde deed, alleen dan allemaal voor de eilandraad.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #99 Gepost op: 31-10-2013, 22:20:54 »
Eens, net zoals Veronica die eigenlijk hetzelfde deed, alleen dan allemaal voor de eilandraad.
Maar Veronica wilde écht naar huis en ging uiteindelijk ook. ;)
🜃