Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49820 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #40 Gepost op: 2-10-2013, 10:26:38 »
maar ik zag toch bij hem ook een taa-too?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #41 Gepost op: 2-10-2013, 21:41:58 »
Nou hij was daar zeker serieus in.
Alle tattoodragers zien zichzelf als bijzonder en authentiek, terwijl ELKE Jan Doedel en Truus Theezak tegenwoordig met een tattoo rondloopt. Vanaf het moment, dat de grote massa eraan begint is het een tafereel van elkaar na-papegaaien en hoor je tot het leger van slaafse volgers.
Om je een deuk te lachten. Half Nederland zit nu in de rats, omdat ze eindelijk door gaan krijgen, hoe suf het is om met een aantal miljoen met hetzelfde rond te lopen: een tattoo... ::rofl::
??? ::)

Beetje een rare post. Het is niet dat elke tattoo hetzelfde is ofso. Maar dat lijkt me sowieso geen discussie voor hier ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #42 Gepost op: 4-10-2013, 01:32:44 »
??? ::)

Het is niet dat elke tattoo hetzelfde is ofso. Maar dat lijkt me sowieso geen discussie voor hier ::ohno::.

Natuurlijk laat je een tattoo zetten 'om jouw unieke zelf te benadrukken', (samen met nog 3,5 miljoen 'originele' anderen.....)
Het gaat er niet om wát, maar dát je dat doet.
 

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #43 Gepost op: 4-10-2013, 02:15:19 »
Boeien.

On topic, ik snap niet dat Paulien haar stem graag wou toelichten op de eilandraad. Waarom zou je dat ooit doen? Vond ik ook zo raar bij die tweede eilandraad, al die motivaties achteraf.

Dat "excuus" van haar gaf wel aan dat ze puur en alleen een speelbal van de mannen is en zelf kennelijk geen eigen mening heeft. 'Ja, ik had al gezegd dat ik mee zou doen, dus ja, toen zat ik eraan vast.' Nou ja, zoiets was het in elk geval. Vrij treurig vond ik dat. Alsof zelf nadenken en een beslissing nemen niet eens een optie is.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #44 Gepost op: 4-10-2013, 10:27:46 »
Volgens mij weet ze heel goed wat ze doet. Ze laat zich ook niet meeslepen door de twee andere dames.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #45 Gepost op: 4-10-2013, 11:05:33 »
Inderdaad. ik denk, dat ook Paulien is wakker geschud. Allereerst al door Sef en Geza en vervolgens de hypocrisie van de beide dames. Zij laat het achterste van haar tong niet meer zien.

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #46 Gepost op: 4-10-2013, 11:10:40 »
Nou, ik vond haar eigenlijk helemaal niet overkomen alsof ze goed weet wat ze doet. Op de eilandraad was zij degene die ging reageren, dat had ze natuurlijk helemaal niet hoeven te doen en nu legt ze de focus bij haar zelf. Daarbij heb ik het gevoel dat ze gewoon Sef en Geza napraat. "Ik hoorde dat je dit en dat hebt gezegd..." Ja, nee want Geza en Sef kun je op hun mooie, niet zulke blauwe oogjes vertrouwen namelijk.  ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #47 Gepost op: 4-10-2013, 11:14:52 »
ja dat was dom. Nooit iets zeggen als je niets gevraagd wordt in dit soort situaties.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #48 Gepost op: 4-10-2013, 11:23:08 »
Nou, ik vond haar eigenlijk helemaal niet overkomen alsof ze goed weet wat ze doet. Op de eilandraad was zij degene die ging reageren, dat had ze natuurlijk helemaal niet hoeven te doen en nu legt ze de focus bij haar zelf. Daarbij heb ik het gevoel dat ze gewoon Sef en Geza napraat. "Ik hoorde dat je dit en dat hebt gezegd..." Ja, nee want Geza en Sef kun je op hun mooie, niet zulke blauwe oogjes vertrouwen namelijk.  ::)

op de eilandraad vond ze nog, dat ze een uitleg schuldig was. Later in haar gesprek merkte ze, dat de dames niet zo zuiver waren. Ze bleven te lang hangen in het gebeurde, waardoor Paulien hun hypocriete redenering opmerkte. Hadden ze gelijk doorgeschakeld naar de nieuwe situatie en niet meer langer door-emmeren over het gebeurde, dan hadden ze Paulien in hun groepje kunnen trekken. Nu zit Paulien meer aan de kant van de jongens.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #49 Gepost op: 4-10-2013, 12:57:44 »
op de eilandraad vond ze nog, dat ze een uitleg schuldig was. Later in haar gesprek merkte ze, dat de dames niet zo zuiver waren. Ze bleven te lang hangen in het gebeurde, waardoor Paulien hun hypocriete redenering opmerkte. Hadden ze gelijk doorgeschakeld naar de nieuwe situatie en niet meer langer door-emmeren over het gebeurde, dan hadden ze Paulien in hun groepje kunnen trekken. Nu zit Paulien meer aan de kant van de jongens.

Precies. Ik was deze aflevering wel positief verrast door Paulien. Door haar commentaar in de biechthut kreeg ik de indruk dat ze toch beter weet waar ze mee bezig is dan ik na de vorige aflevering dacht. Een goede analyse van het spel van Geraldine en Anne-Alicia.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #50 Gepost op: 4-10-2013, 14:52:19 »
Toen Paulien voor de stemmen koos kon je al weten dat ze voor het spel gaat en ook begrijpt hoe het gespeeld wordt.
Voor haar geldt hetzelfde als voor Geza.. als je complot om wat voor reden dan ook mislukt, wees dan een kerel (beetje lastig voor haar) en slik dat. Maar ga geen 'ja maar jij/jullie bla bla' theorieën lopen verkondigen.. Dat is gewoon zwak.

er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #51 Gepost op: 4-10-2013, 15:00:47 »
Voor haar geldt hetzelfde als voor Geza.. als je complot om wat voor reden dan ook mislukt, wees dan een kerel (beetje lastig voor haar) en slik dat. Maar ga geen 'ja maar jij/jullie bla bla' theorieën lopen verkondigen.. Dat is gewoon zwak.

Beetje vreemd verhaal, Stormpie. Wat had ze dan moeten doen toen ze de verwijten van Anne-Alicia aanhoorde? Excuses aanbieden? Niets zeggen en haar daarmee dus gelijk geven? Lijkt me niet... Als je onterecht verwijten naar je hoofd krijgt geslingerd, mag je je gewoon verdedigen, lijkt me. Niks zwaks aan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #52 Gepost op: 4-10-2013, 15:10:04 »
Paulien had zich niet als een tienermeisje moeten gedragen en zich door een complotje van de boys laten inpalmen.
Gewoon doen wat het beste is voor het team, en Veronica eruit stemmen   :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #53 Gepost op: 4-10-2013, 15:12:15 »
Ik begrijp Paulien wel. Ik geloof wel dat ze oprecht het goed wil doen voor iedereen. Maar ze (terecht) het idee had dat ze in gevaar was bij de vorige eilandraad. Dat ze dan met het plan van de boys meegaat is het slimste om zeker te zijn dat je veilig zit. Maar het was niets persoonlijks en dat ze dat wil uitleggen aan de dames zegt alleen maar weer hoe eerlijk ze is. Net zoals toen ze opbiechte dat ze voor extra stemmen had gekozen ipv een kist eten ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #54 Gepost op: 4-10-2013, 15:26:51 »
hè bah een (zo denk ik) gesponsorde tweet. Dat vind ik zo'n laag niveau. Valt me nog meer tegen dus.
van mij mag ze weg.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #55 Gepost op: 4-10-2013, 15:28:24 »
Paulien kiest voor zichzelf. En terecht. Daarom nam ze stemmen ipv eten, daarom doet ze mee aan een complot om een ander weg te stemmen. Daar zul je mij niet over horen. Waar je mij wel over hoort is dat je, als dat complot om wat voor reden mislukt, vervolgens de schuld voor het meedoen aan dat complot bij een ander legt.. Zeg verdorie gewoon dat je voor jezelf kiest, maar stop met 'ja maar jullie wilden bla bla en toen zag ik bla bla en toen wist ik niet bla bla'.
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #56 Gepost op: 4-10-2013, 15:33:38 »
Volgens mij legt ze de schuld helemaal niet bij iemand anders. Nogmaals: wat had ze volgens jou dan moeten zeggen op de (onterechte) verwijten van Anne-Alica?

Je hebt nu al drie keer gezegd dat Geza en Paulien niet hadden mogen zeggen dat Anne-Alica en Geraldine zelf net zo goed een complot smeedden. Wat hadden ze dan volgens jou moeten zeggen?  ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #57 Gepost op: 4-10-2013, 16:44:15 »
reden voor het complot was:
1) de afspraak van de heren om de dames er één voor één uit te werken. Heerlijke reden voor een complot lijkt me.
Na de herindeling bedenken ze dat ze zo op twee kampen tegelijk aan dit plan kunnen werken. Sef en Geza betrekken Paulien in hun plan door haar te vertellen dat Anna haar had genoemd om weg te stemmen.. Geen complot, genoemd. Dan bedenken ze dat het nog slimmer is als ze doen alsof ze op Veronica gaan stemmen, want die wil er immers uit. En zo kunnen ze de onrust bij Geraldine en Anna, want die was er, wegnemen.
Vervolgens stemmen ze toch op Geraldine. 
Dom, want ze konden op hun vingers natellen dat ze Geraldine niet kwijt zouden raken. En dat gebeurde ook niet.
Je kunt dan op je vingers natellen dat er vragen komen. Maar het enige wat Geraldine doet is zichzelf kwalijk nemen dat ze het niet heeft zien aankomen.. En wat doen Geza en Paulien.. die vertellen dat Geraldine dit complot aan zichzelf heeft te danken.. met hun 'ja maar jij .. bla bla..' en DAT is flauwekul..


er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #58 Gepost op: 4-10-2013, 16:48:21 »
Vervolgens stemmen ze toch op Geraldine. 
Dom, want ze konden op hun vingers natellen dat ze Geraldine niet kwijt zouden raken. En dat gebeurde ook niet.
Je vergeet dat het slechts door het opgeven van Veronica was dat Geraldine erin bleef.. ;)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #59 Gepost op: 4-10-2013, 16:56:15 »
nee :) vergeet ik niet.. maar ze wisten dat Veronica er uit wilde, ze spraken af om op haar te stemmen.. tja als ze dat dan niet doen en Veronica geeft op, dan blijft degene die ze wilden wippen er in..
Dat is niets wat ten tijde van de opnames is bedacht, dat is iets van heel wat eerdere Robinsons.. maar misschien hebben ze die nooit gekeken :D
er was eens......