Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49819 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #200 Gepost op: 10-11-2013, 08:26:02 »
Ik snap Pauliens reden om te switchen niet. Ze wilde naar huis, maar na de eilandraad zei ze: 'Jan moest eruit, want hij is te sterk, en dit was het goede moment'. (zoiets was het, ik weet het niet meer letterlijk). Nou en, als je naar huis wilt maakt het toch niet uit wie erin blijven, dus wat kan haar het dan schelen dat Jan erin blijft  ???
I will follow my inner gold

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #201 Gepost op: 10-11-2013, 09:29:22 »
Pauliens reden van switchen was dat ze zich weer lekker voelde en dus wilde blijven.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #202 Gepost op: 10-11-2013, 11:08:07 »
Ja, maar ze zei dus later volgens mij ook nog dat het was omdat Jan eruit moest.
I will follow my inner gold

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #203 Gepost op: 11-11-2013, 12:23:50 »
Waarschijnlijk had Geza als persoonlijk voorwerp een bodysnatcher in zijn koffer zitten en die op Paulien losgelaten.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #204 Gepost op: 15-11-2013, 09:39:32 »
ik ben blij dat Paulien met een goed gevoel de expeditie moest verlaten. Mooi dat het vangen van de vis in beeld werd gebracht. Ook plezierig dat Hans, Kees en Edith niet op Zimra hebben gestemd. Nu is het nog een beetje spannend..  ::)
er was eens......

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #205 Gepost op: 15-11-2013, 10:34:07 »
ik ben blij dat Paulien met een goed gevoel de expeditie moest verlaten. Mooi dat het vangen van de vis in beeld werd gebracht. Ook plezierig dat Hans, Kees en Edith niet op Zimra hebben gestemd. Nu is het nog een beetje spannend..  ::)

Helemaal mee eens.
Alleen nu zit je je weer de haren uit de kop te trekken, dat die mannen zo onnozel zijn.  ???
We gaan van super hectisch tijdens alle complotten naar een sulligheid, die te dom is om te poepen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #206 Gepost op: 15-11-2013, 11:30:32 »
 ::zwaai::

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #207 Gepost op: 19-11-2013, 15:57:08 »
Jammer dat we nog geen afscheidsfilmpje van Paulien hebben kunnen zien; ik ben erg benieuwd hoe ze zelf op de expeditie terugkijkt!

Offline bartkr

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #208 Gepost op: 19-11-2013, 16:01:48 »
Eindelijk naar huis, één van de kandidaten die naar mijn idee helemaal niks toevoegde aan de expeditie...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #209 Gepost op: 19-11-2013, 17:17:35 »
Jammer dat we nog geen afscheidsfilmpje van Paulien hebben kunnen zien; ik ben erg benieuwd hoe ze zelf op de expeditie terugkijkt!

Volgens mij staat die van Sanne er ook (nog) niet op, zonder duidelijke reden  ???