Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49821 keer)

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2013, 22:32:27 »
Ja, ik vind haar leuk  ::joehoe::

Maar of het strategisch is om mee te werken met de jongens? Mwah.. als straks al de meiden uit het team zijn dan is Paulien de volgende die eruit gewerkt word.. Ze had beter haar eigen blok kunnen vormen met de dames.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #21 Gepost op: 26-09-2013, 22:35:22 »
Tja, ze wordt daar natuurlijk op een eiland gedropt tussen mensen die elkaar al kennen en zij komt daar nieuw bij, ze voelde zich ontzettend kwetsbaar. En ineens komt Sef op haar af met dat voorstel. Ik denk dat ze al blij was, dat ze niet automatisch de eerste was.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #22 Gepost op: 26-09-2013, 22:38:48 »
Juist, ze voelde zich kwetsbaar en dat wisten de jongens natuurlijk dus waren ze enorm slim om haar meteen aan hun kant te scoren.
Weer een bondgenoot erbij. Verstandig van ze.
Leuke vrouw tot nu toe ja, de proef deed ze niet zo handig, maar goed volgende keer beter.
Als Sef en Geza nou eerder hadden ingegrepen hadden ze misschien wel gewonnen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #23 Gepost op: 27-09-2013, 09:30:11 »
Ze komt bij mij toch meer als een domme muts over. Eerst hobbelt ze achter Robert aan, en nu achter Sef en Geza aan.

Maar ik geef toe, je zou ook kunnen omdraaien; ze kwam met sterkste team uit de bus.
En op eerste oog slim om met sterke Geza en Sef mee te gaan.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #24 Gepost op: 27-09-2013, 09:50:37 »
Ik vind haar lastig in te schatten. Ze ging wel zeer makkelijk mee met een (reeds bestaand) complot. Okay, ze is er het laatste bijgekomen, maar zou je dan juist niet eerst de kat uit de boom kijken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #25 Gepost op: 27-09-2013, 10:07:10 »
Ik vind haar lastig in te schatten. Ze ging wel zeer makkelijk mee met een (reeds bestaand) complot. Okay, ze is er het laatste bijgekomen, maar zou je dan juist niet eerst de kat uit de boom kijken?
dat vond ik ook. Het kwam over alsof ze wel heel makkelijk mee hobbelde en alles wel goed vond
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #26 Gepost op: 27-09-2013, 11:12:26 »
Ja, met ondertussen zo'n blik van "Oooh, wat slecht van mij!"

Paulien lijkt iemand die zich telkens heel makkelijk voor andermans karretje laat spannen omdat ze geen idee heeft hoe ze anders de dans kan ontspringen. Na één aflevering het spel te hebben gespeeld (nou ja, de speelbal te zijn geweest) doet ze me erg denken aan Peggy van vorig jaar. Toen is in elk geval bewezen dat je meeliften heel lang kan volhouden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2013, 12:15:23 »
Dat is het juiste woord: meeliften! Al vraag ik me bij haar af, of ze wel doorheeft dat het vreemd moet lopen wil zij niet na Geraldine en Anna-Alicia het volgende slachtoffer worden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #28 Gepost op: 27-09-2013, 19:41:57 »
Dat is het juiste woord: meeliften! Al vraag ik me bij haar af, of ze wel doorheeft dat het vreemd moet lopen wil zij niet na Geraldine en Anna-Alicia het volgende slachtoffer worden.

Dat denk ik ook. Ze giechelde een beetje en deed wel mee maar ik had het idee dat ze helemaal niet verder nadacht over wat er na Anna en Geraldine gaat gebeuren. Maar we hebben natuurlijk in voorgaande seizoenen gezien dat allianties en kampen zo weer compleet anders kunnen zijn.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #29 Gepost op: 27-09-2013, 20:31:46 »
Lastig in te schatten of ze het nu wel of niet slim speelt. Zoals hier al is gezegd: het is logisch dat ze direct de mogelijkheid aangrijpt om zelf veilig te zijn. Zoals we zagen hadden de vrouwen haar in eerste instantie wel degelijk in het vizier.

Maar aan de andere kant is het wel een beetje naïef om klakkeloos aan te nemen dat Anne-Alicia en Geraldine zo'n ijzersterk blok vormen, terwijl daar overduidelijk drie tactisch en fysiek sterke mannen tegenover staan...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #30 Gepost op: 28-09-2013, 05:45:45 »
 (zou ze ook een tattoo aan de binnenkant van haar dij hebben? )   ;)
« Laatst bewerkt op: 30-09-2013, 07:50:06 door willy »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #31 Gepost op: 28-09-2013, 09:59:19 »
Ze denkt niet zoveel na. Ze heeft wel het fysiek sterkste team, maar ze heeft er niet zoals Robert over nagedacht dat teveel haantjes in een team niet zo handig is, dat evenwicht belangrijk is. Bij de proef had ze totaal geen idee wat het team met de kogel moest doen. En bij het complotteren had ze geen eigen inbreng.
Jammer want ik vind haar wel een leuk mens.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #32 Gepost op: 29-09-2013, 00:56:23 »
Ik vind haar nu ook nog wel grappig. Een beetje wat Zimra op duivelseiland heeft met haar 'ik moet hier iets doen maar heb geen idee wat, ik doe maar iets' instelling. Die zie ik hier bij Paulien ook. Wie weet hoe het gaat lopen. Op dit moment denk ik dat het idd slim was om mee te gaan. De mannen zijn fysiek sterk en heb je nodig in de proeven en Geraldine had echt heel erg haar pijlen gericht op Paulien. Dus ze heeft (wsl onbewust) haar grootste vijand in haar team eruit gespeeld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #33 Gepost op: 29-09-2013, 21:58:54 »

 (zou ze ook een tattoo aan de binnenkant van haar dij hebben? )   ;)

Haha had Robert toch gelijk met zijn opmerking over mensen met tattoo´s

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #34 Gepost op: 30-09-2013, 01:20:35 »
Ik zag bij Robert ook een tattoo. Duidelijk een volger dus.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #35 Gepost op: 30-09-2013, 07:45:39 »
Ik zag bij Robert ook een tattoo. Duidelijk een volger dus.

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #36 Gepost op: 30-09-2013, 17:08:06 »
Ik zag bij Robert ook een tattoo. Duidelijk een volger dus.

Waaruit maar blijkt dat die opmerking dus destijds een grapje van hem was   ::jaja::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #37 Gepost op: 30-09-2013, 21:27:36 »
Ik zag bij Robert ook een tattoo. Duidelijk een volger dus.
ik dacht te begrijpen dat het ging om het feit dat ze die aan de binnenkant van been had, ofzo, een niet zo in het oog vallende plek en dat ze daarom in Robert's keuken een volger is.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #38 Gepost op: 30-09-2013, 23:04:58 »
"Sowieso, tatoeages." zei hij volgens mij. Ik moest er in elk geval hartelijk om lachen, dus ga ik er voor het gemak maar van uit dat het een grapje was.  >:D

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #39 Gepost op: 1-10-2013, 23:44:11 »
Nou hij was daar zeker serieus in.
Alle tattoodragers zien zichzelf als bijzonder en authentiek, terwijl ELKE Jan Doedel en Truus Theezak tegenwoordig met een tattoo rondloopt. Vanaf het moment, dat de grote massa eraan begint is het een tafereel van elkaar na-papegaaien en hoor je tot het leger van slaafse volgers.
Om je een deuk te lachten. Half Nederland zit nu in de rats, omdat ze eindelijk door gaan krijgen, hoe suf het is om met een aantal miljoen met hetzelfde rond te lopen: een tattoo... ::rofl::