Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49938 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #180 Gepost op: 7-11-2013, 22:10:36 »
omdat ze met Geza een band heeft. Nog bijzonder dat ze niet op Anna heeft gestemd.. dat was ze trouw gebleven aan zichzelf...
er was eens......

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #181 Gepost op: 7-11-2013, 22:14:00 »
Ja, ik snap best dat ze Geza aardig vond, maar Geza stemde wel op haar. Uiteindelijk stemmen de meeste mensen toch op iemand die ze aardig vinden, als ze zelf willen overleven. Dus waarschijnlijk wilde ze toch niet echt verder. Als ze wel verder wilde, had ze hoe aardig ze Geza ook vond, op Geza moeten stemmen.

Offline jochemGrunn

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #182 Gepost op: 7-11-2013, 22:14:46 »
Ik had eigenlijk verwacht dat ze na de eilandraad alsnog zou opgeven, omdat ze sowieso niet perse wou blijven en omdat het ten koste van geza ging die ze erg mocht.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #183 Gepost op: 7-11-2013, 22:20:12 »
Heb het niet helemaal goed gehoord, althans de context niet goed meegekregen... Maar wat zij ze nou over Zimra? "Ze weet niet beter!"

Klonk zo op het eerste gehoor erg neerbuigend richting Zimra.... ::niet-ok::

Iemand die dat kan duiden?
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #184 Gepost op: 7-11-2013, 22:21:48 »
Heb het niet helemaal goed gehoord, althans de context niet goed meegekregen... Maar wat zij ze nou over Zimra? "Ze weet niet beter!"

Klonk zo op het eerste gehoor erg neerbuigend richting Zimra.... ::niet-ok::

Iemand die dat kan duiden?

Yep, zo kwam het bij mij ook over, "met alle respect, Zimra weet gewoon niet beter"...

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #185 Gepost op: 7-11-2013, 22:23:58 »
Ja, zoiets zei ze inderdaad. Vond ik ook al een hele bijzondere opmerking. Zeker van iemand die zelf al sinds het begin van het spel zich compleet heeft laten inpalmen door het duo Geza en Sef.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #186 Gepost op: 7-11-2013, 22:29:06 »
Ja, zoiets zei ze inderdaad. Vond ik ook al een hele bijzondere opmerking. Zeker van iemand die zelf al sinds het begin van het spel zich compleet heeft laten inpalmen door het duo Geza en Sef.
Och ja, Paulien weet niet beter  ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #187 Gepost op: 7-11-2013, 22:30:04 »
Yep, zo kwam het bij mij ook over, "met alle respect, Zimra weet gewoon niet beter"...

Knap staaltje projectie
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #188 Gepost op: 8-11-2013, 02:18:02 »
Storend dat ze in het begin van de uitzending steeds zei "we dachten dit, we vonden dat, we..." Er is geen "we" meer als je hebt aangegeven naar huis gestemd te willen worden. Althans, zo zie ik het (en die vijf achterblijvers ook). Maar dit is geen uitnodiging om dezelfde discussie als vorige week te beginnen.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #189 Gepost op: 8-11-2013, 02:26:55 »
Storend dat ze in het begin van de uitzending steeds zei "we dachten dit, we vonden dat, we..." Er is geen "we" meer als je hebt aangegeven naar huis gestemd te willen worden. Althans, zo zie ik het (en die vijf achterblijvers ook). Maar dit is geen uitnodiging om dezelfde discussie als vorige week te beginnen.
Die discussie heb ik gemist, dus misschien val ik in herhaling van wat andere gezegd hebben. Maar ze heeft zeker het recht om van 'we' te spreken naar mijn mening. Ze hebben die beslissing als groep van 4 gemaakt, dus dat is een 'we'. Hoe je het ook went of keert. En dat ze in heel graag naar huis wilde toen ze een enorme dip had, en even later toch wilde blijven omdat ze zich een stuk beter voelde vind ik ook niet gek. Ze reageert heel sterk op haar emoties. Misschien te sterk, maar dat zie ik niet als een argument om tegen haar te pleiten.
There's no show like a reality show ;)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #190 Gepost op: 8-11-2013, 07:39:46 »
En dat ze in heel graag naar huis wilde toen ze een enorme dip had, en even later toch wilde blijven omdat ze zich een stuk beter voelde vind ik ook niet gek.

Volgens mij vind niemand hier dat gek. Wat sommigen hier wel gek en zelfs bijzonder kwalijk vinden is dat ze niet iedereen heeft laten weten dat ze die ommezwaai maakte. Maar goed, blijkbaar zit er iets in de regels van het spel waardoor dat ook niet kon, wat achterlijk is ::niet-ok::

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #191 Gepost op: 8-11-2013, 08:46:19 »
Volgens mij vind niemand hier dat gek. Wat sommigen hier wel gek en zelfs bijzonder kwalijk vinden is dat ze niet iedereen heeft laten weten dat ze die ommezwaai maakte. Maar goed, blijkbaar zit er iets in de regels van het spel waardoor dat ook niet kon, wat achterlijk is ::niet-ok::

Dat ging toen niet, omdat ze direct van winnaarseiland naar de eilandraad ging. Daar heeft ze een meer dan duidelijk signaal afgegeven vóóraf aan de stemming. Jan e.a. hebben toen gewoon zitten suffen. De boosheid achteraf was waarschijnlijk meer, omdat ze zelf zo simpel daarover hebben kunnen denken/reageren.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #192 Gepost op: 8-11-2013, 16:57:26 »
Dat ging toen niet, omdat ze direct van winnaarseiland naar de eilandraad ging. Daar heeft ze een meer dan duidelijk signaal afgegeven vóóraf aan de stemming. Jan e.a. hebben toen gewoon zitten suffen. De boosheid achteraf was waarschijnlijk meer, omdat ze zelf zo simpel daarover hebben kunnen denken/reageren.

Ze moeten VOOR de eilandraad begint hun stemmen al doorgeven dus dat argument gaat niet op.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #193 Gepost op: 8-11-2013, 18:47:56 »
Ze moeten VOOR de eilandraad begint hun stemmen al doorgeven dus dat argument gaat niet op.

Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar...

Moest Paulien aan Jan en de zijnen vóóraf doorgeven, dat Paulien haar plannen had bijgesteld en dat zij op Jan ging stemmen???  ??? Lijkt mij niet
Daarover gaat nl. bovenstaande discussie. ;)

I-love-paars

  • Gast
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #194 Gepost op: 8-11-2013, 19:15:22 »
Paulien had gelijk met haar uitspraak dat de angel er eerst uit moet.
Maar die was in mijn ogen Geza en niet Jan.
Beiden speelden tactisch, maar Geza is diegene die heel persoonlijk werd.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #195 Gepost op: 8-11-2013, 19:39:29 »
Moest Paulien aan Jan en de zijnen vóóraf doorgeven, dat Paulien haar plannen had bijgesteld en dat zij op Jan ging stemmen???  ??? Lijkt mij niet

Dat is niet precies wat het anti Paulien kamp vond. Wat we vonden is dat ze heel duidelijk had moeten aangeven dat ze wel degelijk in de expeditie wilde blijven, maar niet dat ze iedereen OOK nog op het nieuwe complot had moeten wijzen. Maar goed, zoals ik al zei zit er iets in de regels waardoor dat niet kan. Ik denk niet dat we die discussie hier moeten gaan herhalen, de vorige keer duurde hij namelijk een week. Ik wilde enkel even Rob een samenvatting geven van de antipathie jegens Paulien.
« Laatst bewerkt op: 8-11-2013, 20:05:34 door Dannyboy »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #196 Gepost op: 9-11-2013, 13:33:09 »
Dat is niet precies wat het anti Paulien kamp vond. Wat we vonden is dat ze heel duidelijk had moeten aangeven dat ze wel degelijk in de expeditie wilde blijven, maar niet dat ze iedereen OOK nog op het nieuwe complot had moeten wijzen. Maar goed, zoals ik al zei zit er iets in de regels waardoor dat niet kan. Ik denk niet dat we die discussie hier moeten gaan herhalen, de vorige keer duurde hij namelijk een week. Ik wilde enkel even Rob een samenvatting geven van de antipathie jegens Paulien.

Ik denk dat ze eruit had moeten stappen. Aan je groepsgenoten vragen of ze op je stemmen omdat je uit het spel wilt betekent dat je jezelf buiten het spel hebt geplaatst. Dan moet je ook consequent zijn en er later geen 'strategie' van maken door extra stemmen in te zetten om Jan eruit te krijgen. Dat is gewoon laf.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #197 Gepost op: 9-11-2013, 14:34:45 »
Daar ben ik het volledig mee eens Gerard. Ik heb niets tegen een ommezwaai (zeker niet in een spel waar de emoties zo hoog op kunnen lopen) maar op deze manier vind ik het ook laf.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #198 Gepost op: 9-11-2013, 14:48:02 »
Ik denk dat ze eruit had moeten stappen. Aan je groepsgenoten vragen of ze op je stemmen omdat je uit het spel wilt betekent dat je jezelf buiten het spel hebt geplaatst. Dan moet je ook consequent zijn en er later geen 'strategie' van maken door extra stemmen in te zetten om Jan eruit te krijgen. Dat is gewoon laf.

Daar ben ik het volledig mee eens Gerard. Ik heb niets tegen een ommezwaai (zeker niet in een spel waar de emoties zo hoog op kunnen lopen) maar op deze manier vind ik het ook laf.

Gaan we nóg een keer..... ::slaap::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #199 Gepost op: 9-11-2013, 15:16:21 »
yup :) want iedereen mag op een forum zijn of haar zegje doen :)
er was eens......