Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49931 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #160 Gepost op: 3-11-2013, 10:57:59 »
Heeft volgens mij een oud-deelnemer eens genoemd hier hoor...



Oké.. nou ik vind het maar waardeloos. Hoef ik ook niks meer van de eilandraad te verwachten dus  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #161 Gepost op: 3-11-2013, 11:02:46 »
Heeft volgens mij een oud-deelnemer eens genoemd hier hoor...


Bron?????
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #162 Gepost op: 3-11-2013, 11:09:20 »
Je hebt mensen die onbetrouwbaar zijn omdat ze daar bewust voor kiezen (zoals Jan en Géza), en mensen die onbetrouwbaar zijn omdat ze zich makkelijk laten beďnvloeden en ergens in laten kletsen. Pauline is volgens mij een voorbeeld van het laatste. Heb er geen bewondering voor, het is altijd uitkijken geblazen met dat soort mensen, maar ik geloof niet dat het een slecht mens is verder.

I-love-paars

  • Gast
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #163 Gepost op: 3-11-2013, 11:11:56 »
Ik heb het gelezen van iemand die het op het forum gepost had.
Iemand die het deze week nog gepost had, maar weet niet meer in welk topic. ???

De productie bepaalt het spel blijkbaar heel hard.
Een leerkracht uit het middelbaar die een van de kandidaten kende zei ook dat de proeven meermaals worden gedaan om goede beelden te schieten. En dat dus de ene keer die kandidaat wint en een andere keer een andere kandidaat.

Al heb ik hierbij mijn twijfels? Kan niet geloven dat je de proef misschien 3 keer doet en 1 keer wint maar dat die ene keer dat jij dan gewonnen hebt niet telt.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #164 Gepost op: 3-11-2013, 11:18:16 »
Ik heb het gelezen van iemand die het op het forum gepost had.
Iemand die het deze week nog gepost had, maar weet niet meer in welk topic. ???

De productie bepaalt het spel blijkbaar heel hard.
Een leerkracht uit het middelbaar die een van de kandidaten kende zei ook dat de proeven meermaals worden gedaan om goede beelden te schieten. En dat dus de ene keer die kandidaat wint en een andere keer een andere kandidaat.

Al heb ik hierbij mijn twijfels? Kan niet geloven dat je de proef misschien 3 keer doet en 1 keer wint maar dat die ene keer dat jij dan gewonnen hebt niet telt.


Hahah nou moet het niet gekker worden hoor  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #165 Gepost op: 3-11-2013, 11:20:13 »
ik weet ook heus wel dat er gemanipuleerd wordt hier en daar bij deze programma's  (vast ook bij survivor theezakje ;) ) maar laten we niet overdrijven. Iedereen kan hier wat posten en het voor waar laten zijn, betekent nog niet dat ik het moet geloven.

Trouwens Paulien gaat er hopelijk uit ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #166 Gepost op: 3-11-2013, 11:21:24 »
Trouwens Paulien gaat er hopelijk uit ;D

Ik hoop het niet. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #167 Gepost op: 3-11-2013, 11:26:51 »
ik weet ook heus wel dat er gemanipuleerd wordt hier en daar bij deze programma's  (vast ook bij survivor theezakje ;) ) maar laten we niet overdrijven. Iedereen kan hier wat posten en het voor waar laten zijn, betekent nog niet dat ik het moet geloven.

Trouwens Paulien gaat er hopelijk uit ;D

Vast..  ;) Maar het ging me hier dus even om de eilandraad. Maar dat heb ik al uitgelegd (waarom ik niet kan geloven dat dat waar is) ;D

Maarre ja, Paulien. Gezellige vrouw.

 :P

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #168 Gepost op: 3-11-2013, 12:14:41 »
Ik denk ook wel dat er voorkennis is bij de presentatoren over de uitslag van de stemming.
Dat zou verklaren waarom Evi bij de voorlaatste eilandraad nogal duidelijk een knipoog gaf aan Anna toen zij haar vijfde tegenstem kreeg.
Het had iets van "maak je geen zorgen, het komt wel goed"..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #169 Gepost op: 3-11-2013, 12:16:51 »
of gadverdamme een vlieg in mijn oog
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #170 Gepost op: 3-11-2013, 13:55:07 »
Trouwens Paulien gaat er hopelijk uit ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #171 Gepost op: 3-11-2013, 23:03:16 »
Bron?????

Was volgens mij Frans destijds? Geen idee welk seizoen... die met dat mes zwaaide...


weet niet of het zeker van hem was, maar wel hier gelezen.... zat ook wel een logica in.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #172 Gepost op: 4-11-2013, 07:58:28 »
Was volgens mij Frans destijds? Geen idee welk seizoen... die met dat mes zwaaide...


weet niet of het zeker van hem was, maar wel hier gelezen.... zat ook wel een logica in.

Er is in elk geval over gesproken in de chatsessie met EP, maar idd ook ergens met een kandidaat (kan dat alleen niet terugvinden zo snel)

http://www.expeditierobinson.net/forum/archief/seizoen2004/index.php?topic=10780.msg245527#msg245527

Hoe dan ook balen dat Paulien er nog in zit...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #173 Gepost op: 4-11-2013, 08:31:22 »
Laten we over het stemmen hier maar verder gaan:

http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=50772.0

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #174 Gepost op: 4-11-2013, 18:09:55 »
Wel opmerkelijk dat er een miljoen (ik kon door die montage niet precies zien hoeveel) extra stemmen tegen Jan zijn ingezet. Dat duidt erop dat het viertal er kennelijk niet van uitging dat de rest klakkeloos één stem aan Paulien zou geven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #175 Gepost op: 6-11-2013, 15:14:52 »
Was dat een kandidaat dat zelf had meegedaan ooit en niet gewonnen had? Wellicht rancune dat hij niet gewonnen had en achteraf wil doen laten geloven dat het er niet eerlijk aan toe gaat (zie je ook vaker met spellen/zang-shows als ze niet winnen, komen ze achteraf altijd met 'het was doorgestoken kaart') de gewonnen winnaar hoor je echter nooit klagen over eventuele doorgestoken kaart.

Denk dat kandidaten van vorige seizoenen dat dan allang hadden gelekt (ná het aflopen van het seizoen/contract) een eventuele 'doorgestoken kaart' van de productie was allang uitgekomen na zoveel seizoenen.


Het zou bijv wel kunnen dat ze ná een opdracht nog een keer moeten lopen voor een goede camara-shot, zonder dat het spel word overgedaan.




Fatima heeft vorig jaar wel in een interview gezegd dat die laatste proef met fakkels gooien over moest omdat sommige fakkels niet wilden branden.


I-love-paars

  • Gast
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #176 Gepost op: 6-11-2013, 16:22:14 »
Was dat een kandidaat dat zelf had meegedaan ooit en niet gewonnen had? Wellicht rancune dat hij niet gewonnen had en achteraf wil doen laten geloven dat het er niet eerlijk aan toe gaat (zie je ook vaker met spellen/zang-shows als ze niet winnen, komen ze achteraf altijd met 'het was doorgestoken kaart') de gewonnen winnaar hoor je echter nooit klagen over eventuele doorgestoken kaart.

Denk dat kandidaten van vorige seizoenen dat dan allang hadden gelekt (ná het aflopen van het seizoen/contract) een eventuele 'doorgestoken kaart' van de productie was allang uitgekomen na zoveel seizoenen.


Het zou bijv wel kunnen dat ze ná een opdracht nog een keer moeten lopen voor een goede camara-shot, zonder dat het spel word overgedaan.



Dat was iemand die niet gewonnen had, maar wel heel ver was geraakt.
Ik vind het ook maar een raar iets.
Lijkt me inderdaad logischer dat er achteraf shots worden opnieuw opgenomen maar toch niet dat er plots een andere winnaar kan zijn.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #177 Gepost op: 6-11-2013, 16:25:55 »
Was dat een kandidaat dat zelf had meegedaan ooit en niet gewonnen had? Wellicht rancune dat hij niet gewonnen had en achteraf wil doen laten geloven dat het er niet eerlijk aan toe gaat (zie je ook vaker met spellen/zang-shows als ze niet winnen, komen ze achteraf altijd met 'het was doorgestoken kaart') de gewonnen winnaar hoor je echter nooit klagen over eventuele doorgestoken kaart.


Nogal een aanname die je hier doet. En nogal een oordeel over mensen die terecht hierover klagen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #178 Gepost op: 6-11-2013, 17:28:17 »
en nogal een verkeerde plek voor deze discussie


Pauline....

eeh gaat eruit morgen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #179 Gepost op: 7-11-2013, 21:51:21 »
Ik denk dat ze er toch wel heel graag uit wilde, of ze is tactisch heel erg dom. Want waarom ga je op Zimra stemmen, als je weet dat het tussen jou en Geza gaat?  ::)

Tja en dan zit ze d'r nu nog een paar dagen in.  ::)