Auteur Topic: Paulien Huizinga [kandidaat]  (gelezen 49934 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #140 Gepost op: 2-11-2013, 12:31:00 »
Alle haattweets lijkt ze redelijk gemakkelijk naast zich neer te leggen. Die vrouw lijkt wel opgetrokken uit gewapend beton!

Haattweets zijn sowieso een treurig en zielig fenomeen. Nooit, geen seconde, aandacht aan schenken

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #141 Gepost op: 2-11-2013, 15:00:41 »
Je bent van mening verandert?

ik vind haar in de expeditie minder leuk overkomen dan dat ik van te voren verwacht had..
er was eens......

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #142 Gepost op: 2-11-2013, 15:03:37 »
Ik vond haar bij Robert nog sympathiek, nu minder.. ;)

Offline geranne

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #143 Gepost op: 2-11-2013, 15:36:46 »
Ja, daar was het "in het land der blinden is eenoog koning" Robbert was nog onsympathieker dan zij, vandaar!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #144 Gepost op: 2-11-2013, 15:45:18 »
Nee, daar lag het niet aan.. ;)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #145 Gepost op: 2-11-2013, 18:32:47 »
Best ironisch eigenlijk dat ze het spel te persoonlijk vond worden, maar vervolgens wel een smerige actie uithaalt waardoor het spel nu waarschijnlijk nog persoonlijker wordt dan het al was. Gezien Kees' reactie gaat Paulien het nog zwaar krijgen..

Offline jochemGrunn

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #146 Gepost op: 2-11-2013, 20:46:52 »
Ik denk dat ze volgende week weer weg wil ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #147 Gepost op: 2-11-2013, 21:10:17 »
Tuurlijk kun je je bedenken en er op terug komen (Elbert deed dat in 2005 meerdere keren per aflevering). Normaal gesproken kom je er dan echter wel op terug waar iedereen bij is, niet alleen bij degene met wie je direct weer een complot in duikt terwijl je de rest in het ongewisse laat.

Dat gaat ook moeilijk als je elkaar niet meer ziet na winnaarseiland voor de eilandraad. Ze klonk heel opgewekt tijdens de eilandraad en dus naief van de mensen op Mensirip om geen onraad te ruiken.

I-love-paars

  • Gast
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #148 Gepost op: 2-11-2013, 21:11:44 »
Dat gaat ook moeilijk als je elkaar niet meer ziet na winnaarseiland voor de eilandraad. Ze klonk heel opgewekt tijdens de eilandraad en dus naief van de mensen op Mensirip om geen onraad te ruiken.

Iemand heeft hier al eens vermeld dat ze voor de eilandraad al moeten doorgeven op wie ze gaan stemmen.
Dus ze mogen niet meer veranderen.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #149 Gepost op: 2-11-2013, 21:44:55 »
Dat gaat ook moeilijk als je elkaar niet meer ziet na winnaarseiland voor de eilandraad. Ze klonk heel opgewekt tijdens de eilandraad en dus naief van de mensen op Mensirip om geen onraad te ruiken.

Wanneer je echt ruggengraat hebt dan gooi je het ter plekke open, het is niet alsof je enkel de vragen van Ernst-Paul mag beantwoorden op die eilandraad.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #150 Gepost op: 2-11-2013, 22:06:42 »
Iemand heeft hier al eens vermeld dat ze voor de eilandraad al moeten doorgeven op wie ze gaan stemmen.
Dus ze mogen niet meer veranderen.

Oh sorry ik wist niet dat dat officieel bevestigd was. Tja dan konden de 5 op Mensirip er niks meer aan doen.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #151 Gepost op: 2-11-2013, 22:11:24 »
Iemand heeft hier al eens vermeld dat ze voor de eilandraad al moeten doorgeven op wie ze gaan stemmen.
Dus ze mogen niet meer veranderen.
Als dat echt zo is, dan is het nog oneerlijker en dan is de reactie van Kees en de opmerking van Zimra nog meer dan terecht.
🜃

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #152 Gepost op: 2-11-2013, 22:12:40 »
Wanneer je echt ruggengraat hebt dan gooi je het ter plekke open, het is niet alsof je enkel de vragen van Ernst-Paul mag beantwoorden op die eilandraad.

Net gelezen dat kandidaten hun stem al voor de eilandraad moeten bepalen, Paulien had dus wel kunnen zeggen hoe ze erin zit, maar had niks uitgemaakt. Aan Zimra en Kees hun reactie te zien tijdens hun stem roken ze trouwens wel degelijk onraad, maar ze mochten hun stem niet meer veranderen.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #153 Gepost op: 2-11-2013, 22:22:29 »
Net gelezen dat kandidaten hun stem al voor de eilandraad moeten bepalen, Paulien had dus wel kunnen zeggen hoe ze erin zit, maar had niks uitgemaakt. Aan Zimra en Kees hun reactie te zien tijdens hun stem roken ze trouwens wel degelijk onraad, maar ze mochten hun stem niet meer veranderen.

Dat vind ik dan wel heel raar, dat je dat niet meer mag veranderen. Dan moeten ze net voor het stemmen niet ook nog allemaal vragen stellen enzo. Want dan kan er altijd ineens info naar voren komen die voor een wisseling van stemmen kan zorgen. Dan zou Geza al in het voorgesprek naar Jan kunnen sneren dat hij eruit lag. Of Paulien zeggen dat ze besloten had toch te blijven. Want dan maakt dat blijkbaar toch niets meer uit, er is dan eigenlijk al gestemd (buiten beeld). Ik snap ook eigenlijk niet waarom de productie dat wil, dat de kandidaten van te voren moeten doorgeven op wie ze gaan stemmen. Zodat ze alvast de vliegticket op naam kunnen regelen???  ::)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #154 Gepost op: 2-11-2013, 22:40:19 »
Ik snap daar ook niks van.
Het is juist veel spannender als je wél nog mag wisselen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #155 Gepost op: 2-11-2013, 22:45:47 »
Aan de andere kant krijg je dan dat kandidaten beter helemaal niet meer op vragen kunnen antwoorden. Dan worden die gesprekjes heel nietszeggend.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #156 Gepost op: 3-11-2013, 09:01:16 »
Net gelezen dat kandidaten hun stem al voor de eilandraad moeten bepalen, Paulien had dus wel kunnen zeggen hoe ze erin zit, maar had niks uitgemaakt.

Elke regel heeft z'n uitzonderingen. Als deze regel echt bestaat dan kun je je daar inderdaad achter verschuilen, maar regels staan het spel ten dienst, niet vals spel. Paulien geeft aan de pers aan dat ze "op haar beslissing terugkwam". Inderdaad, ten eerste was het wel degelijk een beslissing, en ten tweede kwam ze er op terug. Nogmaals Paulien, als je ergens op terug komt, doe je dat ten aanzien van alle betrokkenen. Ik weet zeker dat geen enkele spelleider je die kans zal ontzeggen omdat de eerste kans die je had te laat kwam.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #157 Gepost op: 3-11-2013, 10:50:20 »
Ik geloof er nog steeds niks van dat de stemmen al vast staan voordat de eilandraad begint. Dat zou echt nergens op slaan en dan zou die hele eilandraad wel weg kunnen. De eilandraad is een soort laatste test. Paulien lulde ook teveel op de laatste eilandraad, dit had Jan het idee kunnen geven dat er iets mis was. Helaas pikte hij dit niet op en werden er niet meer stemmen ingezet. (Dit zou natuurlijk alleen mogelijk zijn als de stemmen niet al vast staan voorafgaande aan de eilandraad..)

Bij Survivor zie je de gekste dingen gebeuren bij Tribal Council (eilandraad). Bij het huidige seizoen werd er nog een heerlijke actie gedaan tijdens een Tribal Council waardoor iemand naar huis ging waar velen van tevoren niet op zouden stemmen.. Dat zijn tenminste leuke eilandraden!  ::ok:: Het helpt natuurlijk ook wel dat de presentator daar veel betere vragen stelt dan zowel Dennis als Evi..

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #158 Gepost op: 3-11-2013, 10:55:43 »
Iemand heeft hier al eens vermeld dat ze voor de eilandraad al moeten doorgeven op wie ze gaan stemmen.
Dus ze mogen niet meer veranderen.

Precies en volgens mij mogen ze ook niet buiten de vragen om antwoorden op de vragen...

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Paulien Huizinga [kandidaat]
« Reactie #159 Gepost op: 3-11-2013, 10:56:27 »
Ik geloof er nog steeds niks van dat de stemmen al vast staan voordat de eilandraad begint. Dat zou echt nergens op slaan en dan zou die hele eilandraad wel weg kunnen. De eilandraad is een soort laatste test. Paulien lulde ook teveel op de laatste eilandraad, dit had Jan het idee kunnen geven dat er iets mis was. Helaas pikte hij dit niet op en werden er niet meer stemmen ingezet. (Dit zou natuurlijk alleen mogelijk zijn als de stemmen niet al vast staan voorafgaande aan de eilandraad..)

Bij Survivor zie je de gekste dingen gebeuren bij Tribal Council (eilandraad). Bij het huidige seizoen werd er nog een heerlijke actie gedaan tijdens een Tribal Council waardoor iemand naar huis ging waar velen van tevoren niet op zouden stemmen.. Dat zijn tenminste leuke eilandraden!  ::ok:: Het helpt natuurlijk ook wel dat de presentator daar veel betere vragen stelt dan zowel Dennis als Evi..

Heeft volgens mij een oud-deelnemer eens genoemd hier hoor...