Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je als echte fan besluit niet meer te kijken alleen door de presentator. [...]
Niet 'alleen' door. Dennis was de druppel. En het spel is enorm veranderd. Ik heb alle seizoenen sinds de start van het programma meermaals gezien. Ik bleef ervoor thuis (en dat wil voor mij wat zeggen toentertijd haha) Echter sinds er BN-ers inzitten is het spel enorm veranderd (mijn mening).
De presentator heeft voor mij een duidelijke invloed op mijn beleving. EP was geweldig "en vergeet je gitaar niet". Helaas is hij niet meer, maar ik vond dat Eddy het aardig deed, wat meer op de achtergrond en dat was prima.
Opgevers heb ik bij ER altijd vreselijk gevonden (en in de vorige jaren velen met me) en om dan zo iemand presentator te maken... tja, voor mj was dat de druppel die de emmer deed overlopen. (Andere programma's vind ik hem overigens ook niet sterk presenteren).
Dit is mijn mening, zo is het voor mij en niet anders.
+1
En als je liever onbekende mensen hebt, zou ik toch gewoon kijken.
Deze kandidaten zijn pittig onbekend.
Ik ken ze, op een enkeling na, wel...
Maar goed. Dat ik niet meer kijk, wil niet zeggen dat jullie er geen plezier aan kunnen beleven. Iedereen heeft zo zijn persoonlijke redenen om een programma wel of niet meer te kijken.
Ik wens jullie veel plezier