Nieuws Volg ons ook op Twitter!
ik zak langzaam maar ja komt nog goed.Toch ?
Nee
Ik stijg omdat ik 1x vergat in te vullen
Misschien is het trouwens een idee om een extra vraag aan de Pool toe te voegen? Een persoonlijke voorspelling ofzo, iets met details wat je voorspelt dat gaat gebeuren, extra punten (alleen praktisch lastig, dan moet de webmaster ieders antwoord al gaan checken, wat 100 ofzo zijn)Of meer opties toevoegen als 'wie zullen een complot met elkaar smeden' en dan kun je diverse kandidaten selecteren.Deste meer vragen deste leuker!
Webmaster, bij het stemmen van Aflevering 7: wat word bedoeld met de vraag 'Wie wint de proef en daarmee een plek in de samensmelting?' bedoeld als of Zimra of Valentijn proef wint en dus samensmelting haalt? Of daarmee bedoeld wie de samensmeltings-proef wint?Waarschijnlijk is er niet persé een winnaar van die samensmeltings-proef, alleen wie het laatste aankomt valt dan af ofzo, hoe is de vraag dan bedoeld (Jan kan het niet zijn want die hoeft niet aan de proef mee te doen) dus daarmee bedoeld wie als allereerste bij de finish aankomt in de samensmeltings-proef ofwat?
LdHmolletje2? Aarghh, is er nog een LdHmolletje? Wel grappig trouwens, ik sta 6e terwijl ik nog geen seconde van dit seizoen heb gezien.
LdHmolletje2? Aarghh, is er nog een LdHmolletje?
aaaaaaaaaaaaah ik heb afgelopen week gewoon niet gestemd...
1 kan ik nog mee leven, maar 2 wordt teveel voor mijn hart hoor .
Haha dat meen je niet! Misschien word je naar de juiste plek geleidt! Maar hoe doe je dat dan, gewoon een naam uitkiezen die je aanspreekt? Lol.
Ik wilde net de pool in vullen, maar de namen van de kandidaten zijn niet te lezen,zijn zover uit het beeld verdwenen dat ze niet te lezen zijn.Zou je daar alstublief even naar kunnen kijken Elise.Alvast bedankt.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
627 gasten en 0 vaste bezoekers