Opvallend weinig berichten over Sef, naar mijn idee toch een van de meer spraakmakende deelnemers dit jaar.
Vond hem vooraf erg sympathiek maar valt me behoorlijk tegen. Hij denkt tactisch heel slim te zijn maar heeft zich, zoals iemand anders al opmerkte, veel te vroeg in de kaarten laten kijken. Naar mijn idee dus tactisch bepaald niet sterk, eerder zwak...
Ik ben van mening dat je een goed complot pas na de samensmelting zijn werk laat doen, daarvoor is de kans te groot dat de anderen het merken en zich tegen je keren. Ik vind het nog steeds verbazend dat dat vorig jaar niet gebeurde met Fatima en de pokerbroers...
Op Ruud en Fajah na was iedereen daar tactisch erg dom!
Sef lijkt wat sympathieker dan Geza omdat Geza het woord voert namens de twee (dat doet Sef dan wel weer goed). Wil erg graag winnen (rsepect daarvoor) maar gaat daarbij over lijken. Het zou me niks verbazen als hij Geza uiteindelijk ook nog eruit werkt (net als Lenny bij Ignace in 2006).
Mag er van mij snel uit, zijn manier van spelen zorgt wel voor leuke tv maar kan niet op mijn sympathie rekenen.