Auteur Topic: Geza Weisz [Kandidaat]  (gelezen 58465 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #160 Gepost op: 2-11-2013, 13:29:30 »
En dat dat voor jullie de grens is betekent dan wat jullie betreft ook gelijk dat dat voor iedereen de grens zou moeten zijn?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #161 Gepost op: 2-11-2013, 13:30:12 »
En dat dat voor jullie de grens is betekent dan wat jullie betreft ook gelijk dat dat voor iedereen de grens zou moeten zijn?

Nee, mensen mogen hun eigen grenzen gelukkig bepalen ;D
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #162 Gepost op: 2-11-2013, 13:32:36 »
Maar ik vind het wel ver gaan als mensen de conclusie trekken dat sommige spelers in het echte leven vast en zeker net zo zullen zijn als in het spel.  ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #163 Gepost op: 2-11-2013, 13:38:20 »
Maar ik vind het wel ver gaan als mensen de conclusie trekken dat sommige spelers in het echte leven vast en zeker net zo zullen zijn als in het spel.  ;)

Ik ook maar we kunnen moeilijk gaan voorschrijven dat niemand op die manier naar het spel en de spelers mag kijken.

De moderators kunnen dat wel of tenminste een poging doen tot :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #164 Gepost op: 2-11-2013, 13:40:25 »
::zweet::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #165 Gepost op: 2-11-2013, 13:43:24 »
Ik ook maar we kunnen moeilijk gaan voorschrijven dat niemand op die manier naar het spel en de spelers mag kijken.

De moderators kunnen dat wel of tenminste een poging doen tot :P

Daar heb je gelijk in  ;D

Offline Fiefje

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #166 Gepost op: 2-11-2013, 13:46:02 »
Volgens mij heeft deze discussie al eerder plaats gevonden. Je mag best afgaan op je indrukken en conclusies trekken, vind ik! Uiteraard wordt er creatief geknutseld door de productie, maar in het 'echte leven' zie je ook niet alles en trek je ook gewoon conclusies over iemands persoonlijkheid. Vervolgens mag je iemand of niet, en je gaat er mee om of niet. Ik zie er geen slechts in en dat overdreven nederige gedrag van 'je weet nooit precies hoe de vork in de steel zit'  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #167 Gepost op: 2-11-2013, 13:48:22 »
*gooit nog even wat regels van de site in de groep:

*- behandel elkaar met respect
* - laat mensen in hun waarde
* - belediging en provocatie zijn verboden


Er balanceren een paar mensen wel op de rand.
Wat ik dan wel weer leuk vinden is dat mede-forummers ze daar op wijzen ::ok::
::fluit::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #168 Gepost op: 2-11-2013, 13:59:58 »
Volgens mij heeft deze discussie al eerder plaats gevonden. Je mag best afgaan op je indrukken en conclusies trekken, vind ik! Uiteraard wordt er creatief geknutseld door de productie, maar in het 'echte leven' zie je ook niet alles en trek je ook gewoon conclusies over iemands persoonlijkheid. Vervolgens mag je iemand of niet, en je gaat er mee om of niet. Ik zie er geen slechts in en dat overdreven nederige gedrag van 'je weet nooit precies hoe de vork in de steel zit'  ::ohno::

De hamvraag is dan ook hoe snel je conclusies trekt over persoonlijkheden, ik doe dat in het dagelijks leven niet erg snel en bij een hevig bewerkt spelprogramma dus al helemaal niet. Ik heb een grote behoefte aan bewijzen alvorens ergens van overtuigd te raken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #169 Gepost op: 2-11-2013, 14:10:40 »
De hamvraag is dan ook hoe snel je conclusies trekt over persoonlijkheden, ik doe dat in het dagelijks leven niet erg snel en bij een hevig bewerkt spelprogramma dus al helemaal niet. Ik heb een grote behoefte aan bewijzen alvorens ergens van overtuigd te raken.

Dan zou je dus eigenlijk nooit iets over de deelnemers mogen zeggen, positief noch negatief. Want de uitspraak dat die en die een sympatieke meid is kan niet bewezen worden met bewijzen uit de echte wereld.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #170 Gepost op: 2-11-2013, 14:11:11 »
Gaat dit nog over Geza?  Komaan jongens, begin lekker een eigen topic over 'de diepere zin en betekenis van ER'.. ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #171 Gepost op: 2-11-2013, 14:28:28 »
Dan zou je dus eigenlijk nooit iets over de deelnemers mogen zeggen, positief noch negatief. Want de uitspraak dat die en die een sympatieke meid is kan niet bewezen worden met bewijzen uit de echte wereld.

Natuurlijk wel, maar dat soort uitspraken kun je ook met enige relativering brengen. Het lijkt mij niet verkeerd om oog te hebben voor de context waarin je zelf uitspraken doet en waarin de kandidaat het gedrag heeft vertoond. En nogmaals: dat is een persoonlijke maatstaf en geen dwingende moraal. Ik vind minder censuur over het algemeen namelijk prettiger.

Gaat dit nog over Geza?  Komaan jongens, begin lekker een eigen topic over 'de diepere zin en betekenis van ER'.. ;)

Geza komt binnenkort vast wel weer op de schopstoel te zitten ;)
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #172 Gepost op: 2-11-2013, 15:31:59 »
Geza komt binnenkort vast wel weer op de schopstoel te zitten ;)
Of het gebeurt weet ik niet, maar ik hoop het.. ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #173 Gepost op: 2-11-2013, 16:18:07 »
Wat een kinderachtig mannetje. Net een klein kind dat wraak wilde nemen omdat zijn vriendje uitgeschakeld is bij een spelletje.
Ich bin ein Bärliner!

I-love-paars

  • Gast
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #174 Gepost op: 2-11-2013, 21:26:52 »
Tweet van Geza: Leuk sfeertje op twitter hoor.

Paulien daarentegen kan het allemaal wel relativeren: http://www.televizier.nl/nieuws/sterren/pauline-huizinga-neemt-haat-en-nijd-na-expeditie.2563771.lynkx

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #175 Gepost op: 2-11-2013, 21:49:13 »
Hmm, het feit dat ze de productie huldigt zegt denk ik al genoeg. Die is hartstikke crap, net als zij.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #176 Gepost op: 2-11-2013, 23:18:26 »
Hmm, het feit dat ze de productie huldigt zegt denk ik al genoeg. Die is hartstikke crap, net als zij.
::rofl::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #177 Gepost op: 3-11-2013, 00:53:56 »
Tweet van Geza: Leuk sfeertje op twitter hoor.

Paulien daarentegen kan het allemaal wel relativeren: http://www.televizier.nl/nieuws/sterren/pauline-huizinga-neemt-haat-en-nijd-na-expeditie.2563771.lynkx
Nog ergere tweet van Geza 'Auschwitz is back'
Dit gaat mij veel te ver.
Twitterblokje ga ik uitschakelen, bah.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2013, 00:55:56 door pepim »

I-love-paars

  • Gast
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #178 Gepost op: 3-11-2013, 08:20:21 »
Nog ergere tweet van Geza 'Auschwitz is back'
Dit gaat mij veel te ver.
Twitterblokje ga ik uitschakelen, bah.

Is die tweet niet van iemand anders aan Geza gericht?

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #179 Gepost op: 3-11-2013, 08:45:58 »
Er staat Auschwitz is back for Géza. Ik neem aan dat dat zijn manier is om te relativeren op het buitensporige verbaal geweld dat hij te verduren krijgt.