Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
En dat dat voor jullie de grens is betekent dan wat jullie betreft ook gelijk dat dat voor iedereen de grens zou moeten zijn?
Maar ik vind het wel ver gaan als mensen de conclusie trekken dat sommige spelers in het echte leven vast en zeker net zo zullen zijn als in het spel.
Ik ook maar we kunnen moeilijk gaan voorschrijven dat niemand op die manier naar het spel en de spelers mag kijken.De moderators kunnen dat wel of tenminste een poging doen tot
*gooit nog even wat regels van de site in de groep:*- behandel elkaar met respect* - laat mensen in hun waarde * - belediging en provocatie zijn verbodenEr balanceren een paar mensen wel op de rand.Wat ik dan wel weer leuk vinden is dat mede-forummers ze daar op wijzen
Volgens mij heeft deze discussie al eerder plaats gevonden. Je mag best afgaan op je indrukken en conclusies trekken, vind ik! Uiteraard wordt er creatief geknutseld door de productie, maar in het 'echte leven' zie je ook niet alles en trek je ook gewoon conclusies over iemands persoonlijkheid. Vervolgens mag je iemand of niet, en je gaat er mee om of niet. Ik zie er geen slechts in en dat overdreven nederige gedrag van 'je weet nooit precies hoe de vork in de steel zit'
De hamvraag is dan ook hoe snel je conclusies trekt over persoonlijkheden, ik doe dat in het dagelijks leven niet erg snel en bij een hevig bewerkt spelprogramma dus al helemaal niet. Ik heb een grote behoefte aan bewijzen alvorens ergens van overtuigd te raken.
Dan zou je dus eigenlijk nooit iets over de deelnemers mogen zeggen, positief noch negatief. Want de uitspraak dat die en die een sympatieke meid is kan niet bewezen worden met bewijzen uit de echte wereld.
Gaat dit nog over Geza? Komaan jongens, begin lekker een eigen topic over 'de diepere zin en betekenis van ER'..
Geza komt binnenkort vast wel weer op de schopstoel te zitten
Hmm, het feit dat ze de productie huldigt zegt denk ik al genoeg. Die is hartstikke crap, net als zij.
Tweet van Geza: Leuk sfeertje op twitter hoor.Paulien daarentegen kan het allemaal wel relativeren: http://www.televizier.nl/nieuws/sterren/pauline-huizinga-neemt-haat-en-nijd-na-expeditie.2563771.lynkx
Nog ergere tweet van Geza 'Auschwitz is back' Dit gaat mij veel te ver. Twitterblokje ga ik uitschakelen, bah.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
431 gasten en 5 vaste bezoekers