Auteur Topic: Geza Weisz [Kandidaat]  (gelezen 58450 keer)

Offline jochemGrunn

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #200 Gepost op: 7-11-2013, 22:11:24 »
Ik vind het jammer dat hij eruit ligt. Hij bracht tenminste wat leven in de brouwerij, maar hij heeft zimra wel vies onderschat.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #201 Gepost op: 7-11-2013, 22:11:36 »
Zo onvoorspelbaar was hij niet.

Zijn spelbenadering bracht onvoorspelbaarheid voor de Expeditie met zich mee, dit seizoen is tot nu toe erg onvoorspelbaar verlopen mede door zijn ingrepen. Daarnaast valt veel van de onvoorspelbaarheid voor ons als kijker natuurlijk weg omdat wij al zijn plannen via de biechtstoel te horen krijgen al voordat ze worden uitgevoerd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #202 Gepost op: 7-11-2013, 22:17:07 »
Toch wel mooi dat degene waarvan hij vond dat het de minste Robinson was hem uiteindelijk naar huis heeft gestuurd.  ;D

Hehe, precies! 8)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #203 Gepost op: 7-11-2013, 22:19:27 »
Toch wel mooi dat degene waarvan hij vond dat het de minste Robinson was hem uiteindelijk naar huis heeft gestuurd.  ;D
Ja, dat is het zeker  ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #204 Gepost op: 7-11-2013, 23:06:28 »
leuk kort interview met Geza op .nl
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #205 Gepost op: 8-11-2013, 00:01:22 »
Toch wel mooi dat degene waarvan hij vond dat het de minste Robinson was hem uiteindelijk naar huis heeft gestuurd.  ;D
De symboliek is inderdaad om te zoenen.
Ik kan geen hekel hebben aan die jongen maar vond het nu stilletjes aan wel tijd worden voor hem om te gaan.

Offline leoniek

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #206 Gepost op: 8-11-2013, 00:14:39 »
ik ben ZO blij dat hij weg is
 ::zwaai::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #207 Gepost op: 8-11-2013, 01:04:13 »
Hij had voor mij nog wel even mogen blijven omdat ik bang ben dat het vanaf nu erg saai gaat worden, zo zonder Sef, Jan en Geza. Harmonie in de groep zorgt meestal niet voor interessante televisie.

Maar aan de andere kant.....Zimra is blijkbaar al iets aan het bekokstoven. Onze vrouwelijke Sef???

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #208 Gepost op: 8-11-2013, 01:20:54 »
Adieu Mannenpact.. ::zwaai::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #209 Gepost op: 8-11-2013, 02:26:38 »
Prima dat ie weg is. Met z'n BN'er-vriendjes. Al had Paulien ook mogen vertrekken.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #210 Gepost op: 8-11-2013, 02:32:51 »
Ik vond hem deze aflevering sympathieker dan voorheen.
Maar het feit dat hij eruit ligt vind ik zeker niet erg. En daarnaast heeft Carice nou haar zin gekregen ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #211 Gepost op: 8-11-2013, 03:46:50 »
Prima dat ie weg is. Met z'n BN'er-vriendjes. Al had Paulien ook mogen vertrekken.

Hoe onoprecht Geza ook was gedurende het spel hoopte ik toch dat hij vandaag gespaard werd. Enkel omdat Paulien daar nog rondloopt. Naast haar laffe daad vind ik haar ook op menselijk vlak afschuwelijk. Veel te veel naar anderen wijzen, maar zelfreflectie hooo maar. Denk ook dat ze het nog als een prestatie ziet waar ze trots op is ook dat ze er nog in zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #212 Gepost op: 8-11-2013, 08:11:59 »
Best grappig eigenlijk: Eerst zegt Geza: De mannen gaan door!. En nu zijn Sef, Jan en Geza weg en zijn er nog maar 2 mannen.
I will follow my inner gold

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #213 Gepost op: 8-11-2013, 11:14:08 »
Best grappig eigenlijk: Eerst zegt Geza: De mannen gaan door!. En nu zijn Sef, Jan en Geza weg en zijn er nog maar 2 mannen.

Omdat de mannen elkaar de tent uit rollebollen. Niet vanwege het sterke spel van de dames.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #214 Gepost op: 8-11-2013, 11:38:47 »
Omdat de mannen elkaar de tent uit rollebollen. Niet vanwege het sterke spel van de dames.

door het rollebollen en alle andere escapades zitten de meesten nu zonder stemmen. Behalve het trio van Robert..
er was eens......

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #215 Gepost op: 8-11-2013, 13:24:34 »
Jammer dat hij weg is! Hij zorgde tenminste voor wat leven in de brouwerij.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #216 Gepost op: 8-11-2013, 15:48:11 »
door het rollebollen en alle andere escapades zitten de meesten nu zonder stemmen. Behalve het trio van Robert..

Valt wel mee. Paulien en Geraldine zijn leeg gespeeld. De rest heeft er nog tussen de 3 en 5 volgens mij. Het is denk ik belangrijk dat ze volgende 2 weken klappers maken.

Het niet hebben van stemmen maakt Paulien en Geraldine misschien wel veiliger juist. Want liever iemand wegstemmen die nog extra stemmen heeft.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #217 Gepost op: 8-11-2013, 15:55:42 »
Jammer dat Geza weg is, begon hem toch langzaam sympathieker te vinden. Toch een sportief afscheid ::ok::

En hopelijk zal het inderdaad nog wel interessante televisie opleveren zonder Sef, Jan en Geza.

Online Ralph21

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #218 Gepost op: 8-11-2013, 16:48:09 »
Geza nam zijn eigen verlies stukken beter op dan dat van Sef  ::rofl::


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #219 Gepost op: 8-11-2013, 16:49:21 »
Geza zei ook na afloop dat hij van de expeditie had geleerd  ::ok::
er was eens......