Auteur Topic: Geza Weisz [Kandidaat]  (gelezen 58451 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #180 Gepost op: 3-11-2013, 09:45:15 »
Is ook niet normaal. Maar hij zou er verstandig aan doen die mensen met hun opmerkingen geen groter podium te gunnen door ze te retweeten. Alles wat je aandacht geeft groeit.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

I-love-paars

  • Gast
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #181 Gepost op: 3-11-2013, 17:16:31 »
Geza is echt zo kinderachtig.
Tijdens de beelden van donderdag vond ik dat al. Net om die reden die velen al hebben aangehaald.(--> Hij wou Jan er even goed uitstemmen. En dat hij dit niet toegeeft in de groep oké, maar dan toch tenminste achteraf in de biecht. Maar daar blijft hij volhouden dat Jan het vuil heeft gespeeld.)
Maar nu een paar dagen na de aflevering vind ik hem nog kinderachtiger door zijn berichten op internet.
In plaats van gewoon toe te geven dat hij Jan zijn vertrouwen even goed zou schenden is hij verontwaardigd door de reacties over hem.

--> Gisteren las ik zijn tweet: "leuk sfeertje op twitter hoor..."
--> Nu keek ik even op zijn facebookprofiel en daar post hij een printscreen van iemand die over hem zegt 'Hitler is er eentje vergeten' en hij zet bij de foto de commentaar 'best heftig wat je zegt, Machiel...'.
Daarenboven reageert hij op die foto door een link naar het facebookaccount van die Machiel te plaatsen.
Komaan zeg, wat wil hij daar nu mee bereiken? Dat zijn fans nu die Machiel de huid vol gaan schelden?
(Btw ik keur de post van die Machiel hierbij niet goed hé)




« Laatst bewerkt op: 3-11-2013, 17:19:19 door I-love-paars »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #182 Gepost op: 3-11-2013, 17:30:08 »
Komaan zeg, wat wil hij daar nu mee bereiken? Dat zijn fans nu die Machiel de huid vol gaan schelden?
Waarschijnlijk wel ja. Hij vindt de post van die Machiel niet kunnen en wil dat graag delen. Hij zou er denk ik echter beter aan hebben gedaan er niet op te reageren.
🜃

I-love-paars

  • Gast
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #183 Gepost op: 3-11-2013, 17:33:57 »
Waarschijnlijk wel ja. Hij vindt de post van die Machiel niet kunnen en wil dat graag delen. Hij zou er denk ik echter beter aan hebben gedaan er niet op te reageren.

Kan begrijpen dat hij de post niet kunnen vindt. Het gaat inderdaad heel ver.
Maar hij zou inderdaad beter niet reageren. Of althans zeker niet op die manier.
Zoals ik al zei vind ik het erg dat hij nog altijd niet kan toegeven dat hij Jan er ook zou uit stemmen.

I-love-paars

  • Gast
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #184 Gepost op: 3-11-2013, 17:36:02 »
Hmm ik bedenk me net dat die facebookpagina misschien wel niet door Geza zelf beheerd wordt.
Indien die niet beheerd wordt door hem vind ik hem natuurlijk al iets minder kinderachtig. ;-)

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #185 Gepost op: 3-11-2013, 17:40:56 »
Indien die niet beheerd wordt door hem vind ik hem natuurlijk al iets minder kinderachtig. ;-)

Nee zeg dat nou niet ::rofl::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #186 Gepost op: 6-11-2013, 19:42:31 »
Dat is juist het mooie... mensen die spelen alsof hun ''leven'' er vanaf hangt...


Beter dan gezelligheidsspelletjes spelen of schommels bouwen...

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #187 Gepost op: 6-11-2013, 20:31:01 »
Ik ben dol op spelletjes en speel van alles, maar nog nooit zag een slechte verliezer met het mes op tafel het spel er leuker op maken. ER is een spel dat ik dolgraag eens zou spelen, maar met een zeldzaam waardeloze deelnemer als Geza erbij? Ik weet het niet.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #188 Gepost op: 7-11-2013, 21:35:55 »
Hij zou niet zo moeten afgeven op zimra.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #189 Gepost op: 7-11-2013, 21:36:47 »
Hij zou niet zo moeten afgeven op zimra.
ja inderdaad haalt je zelf naar beneden als je je zelf boven iemand plaatst.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #190 Gepost op: 7-11-2013, 21:53:23 »
 ::zwaai::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #191 Gepost op: 7-11-2013, 21:53:51 »
 ::zwaai:: En terecht gestraft.

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #192 Gepost op: 7-11-2013, 21:54:18 »
Dat zat er dik in. Toch niet zo heel tactisch gespeeld uiteindelijk.  ::zwaai::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #193 Gepost op: 7-11-2013, 21:54:31 »
 ::zwaai::

Dag sukkel!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #194 Gepost op: 7-11-2013, 21:55:39 »
iets te arrogant voor wat goed voor hem is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #195 Gepost op: 7-11-2013, 21:56:54 »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #196 Gepost op: 7-11-2013, 22:05:34 »
Jammer, ik had Geza graag nog wat langer in het spel gezien. Hij bracht frictie, spanning en onvoorspelbaarheid en was als speler bovendien erg multidimensionaal.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #197 Gepost op: 7-11-2013, 22:06:23 »
Zo onvoorspelbaar was hij niet.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #198 Gepost op: 7-11-2013, 22:08:18 »
Geza was een sterke kandidaat en zeker geen sukkel. Sinds vandaag vind ik hem eigenlijk best een leuke knul.. Maar hij heeft zich wel verslikt in Zimra. Het meisje wat hij en Sef zo graag wilden gebruiken vanwege haar stemmen. Het meisje wat hij toch wel onderschatte.. tja, het kan verkeren..
er was eens......

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geza Weisz [Kandidaat]
« Reactie #199 Gepost op: 7-11-2013, 22:10:13 »
Toch wel mooi dat degene waarvan hij vond dat het de minste Robinson was hem uiteindelijk naar huis heeft gestuurd.  ;D