Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
In de voorstelaflevering zagen we haar toch ook in een scène in de biechthut (op een van de grote eilanden) die nog niet geweest is?
Eens met Narya en Locusta. Ik snap ook niet wat ze er zo sterk aan vinden, had ook voor Anna gekozen als ik hun was.
Van mij mag ze in ieder geval blijven. En haar kwaadheid is niet meer dan logisch...
Tuurlijk, alleen: niet iedereen reageert hetzelfde. Als men vantevoren glashard jou staat voor te liegen over dat iedereen op Veronica zal gaan stemmen, en jij krijgt dan ineens de stemen? Dan is die reactie logisch.
je kan ook denken; oepsie wat ben ik suf geweest: ik zie het voor mijn ogen gebeuren en dan ga ik ze geloven op hun mooie blauwe ogen terwijl ik het spel ken. Dat was dom van mij...
Zou het een beetje jammer vinden als ze haar nu gewoon alsnog laten blijven omdat Veronica opgeeft. Laat haar maar gewoon het duel spelen tegen Zimra.
Zou ik nu niet eerlijk vinden, dan hadden ze Edith ook het duel moeten laten spelen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
562 gasten en 3 vaste bezoekers