Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Everon is wel een beetje een 'einzelgänger', hield zich vaak apart van de groep..
Ik denk dat dat hem ook fataal geworden is. Maar goed, hij heeft ze toch nog een hak geleverd dooe geen extra stem in te zetten.
Zou Everon hebben vermoed of geweten dat er een herkansing in zou zitten? Want dan is het alleen maar heel slim om je stemmen te bewaren en ooit terug in te zetten...
Vreemd dat Everon de enige is bij wie je nooit in beeld ziet hoeveel stembrieven hij heeft..Ik vraag me af of hij er wel zoveel heeft. Mischien bluft hij..
Evi zei tijdens de eilandraad wel dat hij de mogelijkheid had om in een tegenaanval te gaan. Als hij maar 4 of 5 extra stemmen had gehad, dan kon je niet echt van een tegenaanval spreken lijkt mij?
Tuurlijk wel, alleen geen succesvolle tegenaanval .
Eh ja.....maar dat is dan meer een schijnbeweging dan een tegenaanval
Volgens mij is het een beminnelijk mens. Vriendelijk, bleek ook niet wraakzuchtig.
Everon vertelt zijn verhaal.http://www.expeditierobinson.nl/video/cbbc8f1f-94d1-4ed6-820d-ae4830167b91
ja, leek een beetje niets vermoedend, vrolijk huppelend verdwaald in een mijnenveld
Ik had niet het idee dat hij écht z'n best deed, leek wel of hij voor express langzaam ging en express het verkeerde nummer pakte (als je namelijk goed keek, zag je dat hij al 6-blokjes had, dat waren ze allemaal maar alsnog ging hij terug toen Zimra al rekende) ook het vallen leek vrij express.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
683 gasten en 3 vaste bezoekers