Hoe ze over de andere kandidaten praat in haar blogjes vind ik ook niet erg sympathiek. Ben een beetje klaar met Edith. Saai, huilebalk die klaagt over anderen die huilen, ja, we weten nu wel dat je een sportvrouw bent en dat je benen verzuren en haar opmerkingen over anderen zijn ook niet altijd om over naar huis te schrijven.
Ja inderdaad, vind ik ook.
* Zimra die het woord vuur niet kan spellen. -> In haar blog heb ik anders ook wel werkwoordsfouten ontdekt.
* Valentijn een wandelende tak noemen.
* Zimra die naar een grot/eiland gaat en haar geen schijn van kans geven.
Edith heeft naar mijn gevoel echt niet beter gepresteerd dan de mensen die ze uitmaakt in haar blog.
In de aflevering van gisteren was ze niet ontevreden over de proef omdat ze van een danseres had verloren die veel evenwicht heeft. Dan dacht ik als judoka moest jij dan in krachtproeven toch uitblinken...
Man, ik hoop echt dat Edith niet wint hoor.
Ik heb me regelmatig geërgerd aan haar.
Niet alleen door die negatieve opmerkingen over anderen maar ook telkens dat geklaag van topsport, zich vrouwen voelen, geen proeven winnen. Verder was ze trots op zichzelf omdat ze geen enkele extra stem had ingezet. Dat klonk naar mijn gevoel precies beetje naar anderen toe van kijk ik heb het wel zonder die stemmen kunnen doen, dat is beter.
Dan dacht ik: in principe was je er al een keertje uitgestemd en daarna heb je gewoon geluk gehad dat de mannen Geraldine/Anna/elkaar er uit wouden.