Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 62302 keer)

Offline Brinta

• Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #200 Gepost op: 19-10-2013, 14:51:36 »
(overigens, had ze niet beter, toen ze een eerste keer merkte dat ze bijna tegen de vlakte zou gaan, toen niet beter hebben opgegeven?)

Nee, want dan had ze deze act niet meer kunnen opvoeren.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
« Reactie #201 Gepost op: 19-10-2013, 16:00:10 »
Nee, want dan had ze deze act niet meer kunnen opvoeren.

::)

Ik denk dat ze het niet durfde. Je bent volgens mij behoorlijk instabiel op zo'n moment. Als ze op eigen houtje ging proberen die paal af te komen, zou ze misschien heel hard gevallen zijn. In dat geval lijkt het me fijner om te worden opgevangen door de andere kandidaten.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #202 Gepost op: 19-10-2013, 21:04:24 »
Ik vond dat Sanne zich erg aanstelde maarja je weet nooit of het waar is maar, ze blijft een actrice haha!

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 19-10-2013, 22:56:36 »
Dit soort theater is nodig als de realiteit te hard is om onder ogen te komen.

Het ego & eigendunk is te groot, en daardoor te kwetsbaar en overgevoelig om toe te moeten geven, dat je simpelweg geen rol van betekenis speelt in het geheel
En dus gaan ze allerlei toeren & gekkigheid uithalen, zodat het net lijkt alsof hen iets plotseling overkomt, ("ik heb daar wel eens vaker last van gehad" (citaat van zowel Veronica als Sanne)) Vooral simuleren van heftige kwalen, enge ziektes, gebreken, onverklaarbare pijnen, enz. Voor mensen, die hier meer in geïnteresseerd zijn, lees ook eens het verhaal van Tara Singh Varma http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Singh_Varma

Het grote voordeel voor degene is, dat je voor jezelf de idylle in stand kunt houden, dat je nog steeds wel heel erg geweldig bent, maar dat je bent uitgeschakeld door een kracht buiten jezelf en buiten je eigen verantwoordelijkheid. Je speelt dus eigenlijk je eigen persoonlijkheid volgens een script en de wrede werkelijkheid kan zo geen inbreuk maken. De echte waarheid, nl. dat je eigenlijk maar een gemiddeld, of nog erger, een middelmatig iemand bent, kan zo mooi voor de mensen verborgen blijven. En, NIEMAND heeft dat door!? ECHT WAAR!!!  ::ohno::

Voor allen hier die Sanne nog steeds zo verdedigen en op Robert hebben zitten in hakken: Robert had dit bij Sanne al volledig doorzien. Al haar pretentieuze gedrag is alleen maar bedoeld om haar onzekerheid achter te verbergen. Maar wat ze dus wel weer gebruikt om medelijden mee op te wekken. Robert heeft dit type al zo vaak kunnen zien bij zijn leerlingen. Zoals Mollenmania, Miek37 en KD al eerder op pag. 6 en 7 hebben aangegeven, Robert bevestigt alleen maar wat ze zelf aangeeft,..... Maar niemand mag het doorzien, natuurlijk.
(Misschien moet Sanne maar eens een deskundige met een bank raadplegen, zodat ze daarna eindelijk eens echt haar potentieel tot ontwikkeling leert brengen).
En via haar slot-act, als de in onmacht-vallende maagd, zweeft ze uiteindelijk, vluchtend voor de pijnlijk schurende waarheid van haar onvermogen, door  de achteruitgang naar buiten...   ::zwaai::

Hetzelfde zie je dus bij de rappers, die hun grote bek als handelsmerk hebben uitgevent in het dagelijks leven, en er dan bij ER achter komen, dat ze geen deuk in een pakje boter slaan. Door meisjes verslagen worden op fysieke proeven en de intelligentie missen om zogenaamde 'moeilijke wiskundige vraagstukken' op te lossen. Maar vooral doorgaan met ongemanierd gedrag en grof woordgebruik. (Helaas kunnen ze natuurlijk niet zielig gaan doen, zoals de actrices, dat past niet in hun imago)
En zo vliegen ze allemaal er als eerste uit of stappen vrijwillig op om de afgang niet nog groter te maken. Alleen maar overal tegenaan kunnen schoppen. In werkelijkheid dus hele sneue sukkels.
Of men is het niet eens met de gang van zaken in het spel (stoere Dennis).  ::rofl::

Waarom is Sef dan de uitzondering? kijk http://www.youtube.com/watch?v=Y2xDQFQ7ulQ, vanaf 3:08

een aardige anekdote:
Een kennis was in de foyer van het Amstel Hotel en zag actrice (hoe kan het ook anders!) Monique van der Ven door de draaideuren naar binnen komen. Maar niemand keek op of om en diegene die keek, nam geen enkele notie van haar. Ze liep gelijk weer terug, maakte een rondje door de draaideur en kwam vervolgens binnen met een hoop kabaal....

« Laatst bewerkt op: 19-10-2013, 23:54:10 door Brinta »

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #204 Gepost op: 20-10-2013, 00:14:01 »
Sorry Brinta, ik wil nog een paar dingen kwijt over jouw post maar daarna hou ik er mee op, jij ziet wat je wilt zien. Ik snap niet waarom jij al dit soort discussies trekt o.b.v van een televisieprogramma en jouw uitspraken als waarheid verkoopt, terwijl ik nergens bewijs zie. De vergelijking met Tara Singh Varma is belachelijk. Hoe kan jij nou weer weten dat wat Veronica en Sanne beweerde vaker last te hebben van respectievelijk een zere, ontstoken schouder en een lage bloeddruk waardoor ze vaker is flauwgevallen?  ::)
Als laatste, wat in hemelsnaam heeft Monique van der Ven met dit hele betoog te maken? Monique van der Ven komt opnieuw binnen met veel bombarie omdat ze niet opviel, DUS elke BN'er zal dat wel doen?  ::ohno::

Ik snap gewoon niet waarom mensen alles wat ze op tv zien maar moeten verdraaien. Het zijn ook MENSEN die ergens last van kunnen hebben. Die flauwvallen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 20-10-2013, 03:18:30 »
Mooi, treffend en helder uitgelegd, Brinta  ::bravo::
Sanne doet inderdaad alles met voorbedachte rade. Ik heb haar nog nooit spontaan zien lachen, nog nooit ontspannen een grapje tussendoor zien maken en ga zo maar door. Alles wat zij doet is geregisseerd, teneinde het imago neer te zetten van een zielig en lief persoon. Intussen is dat haar masker, hetgeen waarmee ze iedereen voor zich probeert te winnen om er dan zonder gezichtsverlies misbruik van te kunnen maken. Ga maar na: Eerst moest Robert weg, want Robert gooide roet in het eten van Sanne, hij had haar heel goed in de gaten. Gelukkig voor haar hadden de andere kampleden niet door dat niet Robert fout zat, maar Sanne. Daarna kon ze weer de lieve gevoelige Sanne spelen om Valentijn iig geen extra stemmen in te laten zetten. Valentijn ging er met boter en suiker in, ze vertrok geheel volgens Sanne dr plan, eerder dan zij. Denk maar niet dat Sanne dat erg vond, het was juist een overwinning voor haar.
Haar ego leeft op dit soort manipulatie en nu ze weg moet kan ze haar honger naar manipulatie en bedriegerij niet meer stillen: op het moment dat ze weet dat ze gaat verliezen bedenkt ze een act, teneinde haar imago hoog te houden en vooral de schuld van haar vertrek op iets te leggen wat buiten haar bereik ligt. Met een groot masker op verlaat ze de expeditie, ontredderd en machteloos... Ze kon er zelf niks aan doen en ze is zo lief en zacht gebleven, wat een topmeid... ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 20-10-2013, 03:29:16 door Mollenmania »

Offline Fiefje

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 20-10-2013, 07:54:14 »
Wow wat een treffende analyse van Brinta. Klopt van begin tot eind! Wat ik alleen niet begrijp is dat dit soort mensen dan meedoet aan dit soort programma's. Onderschatten ze hun medemens (vooral de kijker) dan zo dat ze denken dat wij hier niet doorheen prikken?

En idd heb ik ook een broertje dood aan mensen die op cruciale momenten ineens allemaal mysterieuze kwaaltjes hebben en wat nog ergerlijker is, de sympathie en het medeleven van anderen in hun act nog weten op te wekken ook! Natuurlijk heb je van alles en nog wat last tijdens die proeven, hele waslijsten zullen de deelnemers kunnen opschrijven. Maar nee, het duizelige van Sanne is weer 'bijzonder' en komt niet gewoon simpelweg voort uit een lichaam wat niet tegen een proef is opgewassen. Wees gewoon eerlijk naar jezelf en anderen, dat maakt het leven stukken gemakkelijker!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 20-10-2013, 09:40:48 »
Dat is jouw mening. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het geacteerd en nep vond overkomen. :)

Ik geloof niets van haar flauwvallen, jij gelooft niet dat ze dit acteerde. Maar zoals gezegd kunnen we het geen van beiden hard maken. :)

Als je iemand beschuldigd van bedrog moet je het wel hard kunnen maken. Anders kun je de grootste shit over iemand roepen en maar blijven zeuren dat het tegendeel niet bewezen kan worden.
 ::ohno::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Fiefje

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 20-10-2013, 09:49:24 »
Bedrog is een groot woord, maar als je niet ziet dat Sanne een meester is in manipulatie, dan heb je met je ogen dicht de expeditie zitten kijken.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #209 Gepost op: 20-10-2013, 10:14:35 »
Sanne zal best een goede actrice zijn. Maar als ik met mijn lage bloeddruk een aantal dagen erg weinig eet, en dan zo'n krachtsinspanning moet doen, en aansluitend direct in de warmte stil moet staan op een paaltje, dan zou ik ook flauwvallen. Hoef ik niks aan te acteren.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #210 Gepost op: 20-10-2013, 11:20:18 »
Sanne zal best een goede actrice zijn. Maar als ik met mijn lage bloeddruk een aantal dagen erg weinig eet, en dan zo'n krachtsinspanning moet doen, en aansluitend direct in de warmte stil moet staan op een paaltje, dan zou ik ook flauwvallen. Hoef ik niks aan te acteren.
Alleen zou jij het niet zo heel erg theatraal doen als Sanne ::rofl:: Maar verder klopt het zeker, wat je zegt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #211 Gepost op: 20-10-2013, 12:07:09 »
Alleen zou jij het niet zo heel erg theatraal doen als Sanne ::rofl:: Maar verder klopt het zeker, wat je zegt.

Zucht. Ik wil het nog wel een keertje zeggen. Zo theatraal was het niet, het is theatraal in beeld gebracht, door middel van onder andere slowmotion.

Ik vind het belachelijk wat sommige hier allemaal over Sanne zeggen zonder ook maar enigszins met harde bewijzen te komen. "Ja ze praat zo gemaakt". Sorry hoor, maar dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gezien. Ga je nu iemand pakken op de manier hoe ze praat?

Alles wat Mollenmania zegt zou je net zo goed kunnen omdraaien naar dat ze het helemaal niet gespeeld is, dat alles wat je ziet ook echt zo gebeurd is, dat Sanne niets heeft gespeeld. Maar ondertussen brengt Mollenmania zijn hele betoog wel als waarheid, zonder ook maar één bewijsstuk te leveren!

Ik kan niet hard maken dat Sanne dit niet gespeeld heeft, maar ik geloof in deze, ik zou bijna willen zeggen, complottheorieën gewoon niet. Wat een onzin verkopen jullie zeg. Man man man, het begint er echt op te lijken alsof er mensen niet kunnen verkroppen dat Sanne succes heeft in het werk dat ze doet.  ::ohno::

Het is een spel::)

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 20-10-2013, 12:29:57 »
Het pogen te maken van een psychoanalytische verklaring aan de hand van de spaarzame momenten die wij gezien hebben gaat inderdaad veel te ver. Sanne was verre van mijn favoriete kandidaat maar laten we niet gaan pretenderen haar persoonlijkheid te kunnen ontleden. We kijken in de eerste plaats naar een hevig bewerkte spelshow niet naar een documentaire over iemand zijn leven. Het doortrekken van gedrag binnen de context van het spel naar mogelijke gedragingen in de realiteit is bovendien erg discutabel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #213 Gepost op: 20-10-2013, 12:43:49 »
Ik sluit me helemaal bij Conejo aan. Sorry hoor, maar wát een onzin. Hebben jullie er ooit aan gedacht dat BN'ers ook gewoon mensen zijn en dat ze misschien niet allemaal een groot ego hebben en dat het behoorlijk kwetsend is om zulke oordelen over mensen klaar te hebben die je niet eens kent? Op TV wordt alles verdraaid, en in beeld gebracht hoe het mooier overkomt bij de kijker. Wat je op TV ziet, is dus niet persé echt. Hoe iemand op TV op jou overkomt, hoeft dus niet zo te zijn zoals ze echt zijn. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen? ::)

Sanne doet inderdaad alles met voorbedachte rade. Ik heb haar nog nooit spontaan zien lachen, nog nooit ontspannen een grapje tussendoor zien maken en ga zo maar door. Alles wat zij doet is geregisseerd, teneinde het imago neer te zetten van een zielig en lief persoon.
Waar baséér je dat op? Omdat iemand niet zo spontaan is zal alles wel geregisseerd zijn? Heb je er misschien ooit van gehoord dat mensen verschillende persoonlijkheden hebben? Sommige mensen zijn nou eenmaal wat meer introvert en niet zo spontaan. Dat betekent toch niet dat ze een neppe persoonlijkheid hebben en manipulatief zijn? Ik snap werkelijk niet waar je zulke oordelen op baseert.

En idd heb ik ook een broertje dood aan mensen die op cruciale momenten ineens allemaal mysterieuze kwaaltjes hebben en wat nog ergerlijker is, de sympathie en het medeleven van anderen in hun act nog weten op te wekken ook! Natuurlijk heb je van alles en nog wat last tijdens die proeven, hele waslijsten zullen de deelnemers kunnen opschrijven. Maar nee, het duizelige van Sanne is weer 'bijzonder' en komt niet gewoon simpelweg voort uit een lichaam wat niet tegen een proef is opgewassen. Wees gewoon eerlijk naar jezelf en anderen, dat maakt het leven stukken gemakkelijker!
"Mysterieuze kwaaltjes"? Een lage bloeddruk is geen mysterieuze kwaal hoor, ik heb er zelf ook last van. Is erg vervelend, en zeker onder de omstandigheden waarin Sanne zat (weinig eten en drinken, lange zware inspanning, daarna lang stilstaan) snap ik dat je dan flauwvalt. Zou mij ook gebeuren. Natuurlijk krijg je dan sympathie en medeleven, ze valt flauw! En er is toch niemand die zegt dat het niet voortkomt uit een lichaam wat niet tegen een proef is opgewassen? Een lage bloeddruk is juist iets lichamelijks. Sanne heeft zelfs letterlijk gezegd "Mentaal ging het nog wel, maar mijn lichaam werkt gewoon niet mee". Ik snap dan ook echt je punt niet ???

Misschien zou het een goed idee zijn als iedereen niet zo hard zou oordelen over mensen op basis van hoe ze overkomen in de edit van een spelprogramma.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 20-10-2013, 12:45:45 »
Helemaal eens met de laatste drie reacties.

Het is al erg genoeg dat mensen serieus ingaan op dat oeverloze gezwets van die Brinta, maar nu hij/zij (ik gok hij) ook nog een paar fans lijkt te krijgen, gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #215 Gepost op: 20-10-2013, 12:47:29 »
En daar heeft Narya dan weer gelijk in, eigenlijk zouden we er gewoon niet op in moeten gaan. Maar ik kan hier gewoon zo slecht tegen ::ohno::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 20-10-2013, 12:53:44 »
Goeie post Starlight
Keep calm and eat chocolates!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #217 Gepost op: 20-10-2013, 13:00:44 »
Ik sluit me dan weer aan bij Goyathlay, Starlight, Narya en Swifty.  ::ok::

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 20-10-2013, 13:11:43 »
Helemaal eens met de laatste drie reacties.

Het is al erg genoeg dat mensen serieus ingaan op dat oeverloze gezwets van die Brinta, maar nu hij/zij (ik gok hij) ook nog een paar fans lijkt te krijgen, gaat het helemaal de verkeerde kant op.

Hear, hear!

Om met jouw eigen woorden te antwoorden:

Hear hear!

Sanne had groot gelijk over Robert, maar mag van mij zelf ook wel weg trouwens. Dat constante gehuil trek ik niet zo goed, en ik stoor me stiekem ook een beetje aan haar manier van praten. Alsof ze aan het acteren is of zo.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 20-10-2013, 13:22:13 »
Daar sta ik ook nog gewoon achter, maar meer probeer ik er niet van te maken. Ik ben namelijk Freud niet.

Lees dit anders nog eens goed:
Het pogen te maken van een psychoanalytische verklaring aan de hand van de spaarzame momenten die wij gezien hebben gaat inderdaad veel te ver. Sanne was verre van mijn favoriete kandidaat maar laten we niet gaan pretenderen haar persoonlijkheid te kunnen ontleden. We kijken in de eerste plaats naar een hevig bewerkte spelshow niet naar een documentaire over iemand zijn leven. Het doortrekken van gedrag binnen de context van het spel naar mogelijke gedragingen in de realiteit is bovendien erg discutabel.