Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 61561 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #140 Gepost op: 4-10-2013, 16:26:18 »
Zelfde als toen met Kim Feenstra, die praat ook anders, volgens sommigen irritant. Maar ik kan me er niet aan storen ::ohno::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #141 Gepost op: 4-10-2013, 16:33:48 »
Zelfde als toen met Kim Feenstra, die praat ook anders, volgens sommigen irritant. Maar ik kan me er niet aan storen ::ohno::.



Kim is slechthorend dus die kan niet anders, Sanne slaat naar mijn idee bewust een zeurderige en arrogante ondertoon aan in haar manier van praten.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #142 Gepost op: 4-10-2013, 16:39:11 »
Kim is slechthorend dus die kan niet anders, Sanne slaat naar mijn idee bewust een zeurderige en arrogante ondertoon aan in haar manier van praten.

Maar waar baseer je dit op? Omdat ze volgens jou zeurderig en arrogant praat? Maar waarop baseer je dat ze dit bewust doet? Het kan toch ook gewoon haar manier van praten zijn..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #143 Gepost op: 4-10-2013, 16:50:13 »
Ik heb nog eens even teruggekeken wat Robert nou precies tegen haar zei, om te zien of het echt zo onaardig en beledigend was:

Mijn interpretatie van het gesprek is dat Robert haar in eerste instantie helemaal niet aanvalt, maar dat Sanne dat wel direct zo interpreteert. Sanne zegt zélf immers dat ze zich altijd moet bewijzen voor zichzelf en Robert bevestigt in feite dat hij dat al ook zag, en zich afvroeg wanneer ze daar zelf achter zou komen. Vervolgens schiet Sanne direct in de verdediging (vindt ze namelijk niet leuk om te horen) en kan Robert in feite niets goeds meer zeggen.

Robert doet niets af aan haar prestaties als regisseur, schrijfster en actrice, maar wil volgens mij alleen zeggen dat je er daarmee in je ontwikkeling 'als mens' nog niet bent. Waarmee hij gewoon Sanne's eigen conclusie bevestigt! Maar dat wil zij niet zien: zij ziet het alleen maar als een aanval...

Thanks!   ::jaja::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #144 Gepost op: 4-10-2013, 17:25:30 »
Zelfde als toen met Kim Feenstra, die praat ook anders, volgens sommigen irritant. Maar ik kan me er niet aan storen ::ohno::.



Ik heb me daar ook nooit aan gestoord maar doe dat bij Sanne wel omdat ik haar door de jaren heen steeds geaffecteerder hoor praten. Je hoort dat wel vaker bij mensen met name meisjes die van origine geen goois accent hebben maar dat hebben aangeleerd, dan wordt het "arw", ik kan het niet goed opschrijven maar je begrijpt hoop ik wat ik bedoel.   ;)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #145 Gepost op: 4-10-2013, 17:54:31 »
Van WIDM vond ik Sanne wel een leuke kandidaat dus zij was één van de kandidaten die bij mij de hoogste verwachtingen had, maar wat valt zij tegen zeg ::niet-ok::

Ook haar reactie tegen Robert, die in principe niets fouts zegt in het begin. Ontzettend puberaal (en "ik zeg lekker toch k*t" idem dito) en overdreven.

Snel weg graag ::ohno::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #146 Gepost op: 4-10-2013, 21:58:48 »
Ik snap het niet. Sanne is echt een vrouw die iets in haar mars heeft, ze is actrice, schrijfster en regiseuse, heeft samen met haar broer een bedrijf. Maar nu stelt ze zich steeds op als een onzeker meisje en gedraagt zich als een vervelende puber.

 ???

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #147 Gepost op: 4-10-2013, 22:21:55 »
Ik snap het niet. Sanne is echt een vrouw die iets in haar mars heeft, ze is actrice, schrijfster en regiseuse, heeft samen met haar broer een bedrijf. Maar nu stelt ze zich steeds op als een onzeker meisje en gedraagt zich als een vervelende puber.

 ???

Ik denk dat wat we van Sanne te zien hebben gekregen tot nu een wat vertekend beeld geeft van hoe ze op het eiland is. Want wordt er gehuild? Dan haalt dat de uitzending. Misschien heeft Sanne al die dagen maar een paar huilbuien gehad. De negativiteit hier op het forum zie ik niet terug bij kampgenoten op het eiland.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #148 Gepost op: 5-10-2013, 03:23:35 »
Ik ben geen fan van Sanne, zoals ik al vaker heb aangegeven, maar kan me desondanks helemaal niet vinden in het meeste negatieve commentaar op haar dat ik hier lees, gek genoeg.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #149 Gepost op: 5-10-2013, 13:43:16 »
Ik denk dat wat we van Sanne te zien hebben gekregen tot nu een wat vertekend beeld geeft van hoe ze op het eiland is. Want wordt er gehuild? Dan haalt dat de uitzending. Misschien heeft Sanne al die dagen maar een paar huilbuien gehad. De negativiteit hier op het forum zie ik niet terug bij kampgenoten op het eiland.
Inderdaad, dan zou ze wel weggestemd worden. Of in ieder geval tot optie gezien worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #150 Gepost op: 5-10-2013, 16:46:23 »
Ik snap het niet. Sanne is echt een vrouw die iets in haar mars heeft, ze is actrice, schrijfster en regiseuse, heeft samen met haar broer een bedrijf. Maar nu stelt ze zich steeds op als een onzeker meisje en gedraagt zich als een vervelende puber.

Volgens mij heeft haar onzekerheid ook niets met haar werk te maken, en raakte ze daarom ook geïrriteerd door Roberts uitlating.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #151 Gepost op: 6-10-2013, 18:42:28 »
Ik heb me daar ook nooit aan gestoord maar doe dat bij Sanne wel omdat ik haar door de jaren heen steeds geaffecteerder hoor praten. Je hoort dat wel vaker bij mensen met name meisjes die van origine geen goois accent hebben maar dat hebben aangeleerd, dan wordt het "arw", ik kan het niet goed opschrijven maar je begrijpt hoop ik wat ik bedoel.   ;)

Ik begrijp wat je bedoeld maar of het aangeleerd is? Daarbij is ze actrice en ik weet dat ze je op de toneelschool je accent proberen af te leren, als je dat hebt. Zodat iedereen ABN spreekt.

Daarbij weet ik van mezelf dat ik toen ik in een Brabants bejaardenhuis werkte (ongeveer 5 jaar) ik steeds meer het brabants accent en spreekwijze ging overnemen. En dat ging er weer vanaf toen ik bij de Rabobank ging werken en veel telefonisch werk moest doen. En dat ging beide keren niet bewust, maar kreeg ik te horen van mijn omgeving. Weet dus niet of Sanne bewust ervoor kiest om geaffecteerder te praten omdat ze zich dan beter voelt.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #152 Gepost op: 6-10-2013, 21:21:11 »
Ik denk dat wat we van Sanne te zien hebben gekregen tot nu een wat vertekend beeld geeft van hoe ze op het eiland is. Want wordt er gehuild? Dan haalt dat de uitzending. Misschien heeft Sanne al die dagen maar een paar huilbuien gehad. De negativiteit hier op het forum zie ik niet terug bij kampgenoten op het eiland.

Ik heb zo langzamerhand sowieso m'n buik een beetje vol van al dat geblèr van die meiden. Als je het niet aankunt, blijf dan lekker thuis!
En zet op janken ook een straf (zwarte stem, of iets dergelijks) Zul je zien, dat het emo-gedoe gelijk afgelopen is. Er wordt hier nl. door een aantal dames tactisch gejammerd om medelijden op te wekken. Asjeblieft zeg, je bent een volwassen vrouw en dan ga je daar zitten janken. ::niet-ok::

Ik kom ook op mijn woorden terug wat betreft BN-ers. Weg ermee!!! Vooral die actrices bij de vrouwen en de rappers bij de mannen. Wat een aanstellerig zootje.  ::schaam::


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #153 Gepost op: 6-10-2013, 22:17:00 »
Tactisch janken is niets mis mee, das net zoals complotten een strategie :). En straffen zijn al helemaal een geschift idee, we willen toch niet naar een stelletje robots kijken op een eiland waarmee altijd alles goed gaat?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #154 Gepost op: 7-10-2013, 08:18:23 »
Tactisch janken is niets mis mee, das net zoals complotten een strategie :). En straffen zijn al helemaal een geschift idee, we willen toch niet naar een stelletje robots kijken op een eiland waarmee altijd alles goed gaat?
Mee eens, D*N, als je janken tactisch in gaat zetten kan je daar helemaal niks tegen doen. Alleen maakt Sanne het wel erg bont met haar janken. Bij haar is het absoluut niet alleen tactisch; zij jankt zelfs in het biechthokje.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #155 Gepost op: 7-10-2013, 12:11:44 »
Mee eens, D*N, als je janken tactisch in gaat zetten kan je daar helemaal niks tegen doen. Alleen maakt Sanne het wel erg bont met haar janken. Bij haar is het absoluut niet alleen tactisch; zij jankt zelfs in het biechthokje.
Wat dus betekent dat ze er absoluut niets aan kan doen en dat het geen act is...

Asjeblieft zeg, je bent een volwassen vrouw en dan ga je daar zitten janken. ::niet-ok::
Huilen heeft namelijk niets te maken met wel of niet volwassen zijn. Sommige mensen kunnen nou eenmaal beter hun emoties bedwingen dan anderen en volgens mij is er niets mis met je emoties te laten zien. Dat jij het niet fijn vindt om naar te kijken en vindt dat het wat minder in beeld gebracht zou moeten worden is wat anders, maar blijkbaar scoort emo-tv dus haalt het gehuil de uitzending. Kunnen de kandidaten verder ook niets aan doen.

En als je toch buiten je wil om gaat huilen is het volgens mij best slim om dat gewoon tactisch in te zetten, dan heb je er tenminste nog iets aan.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #156 Gepost op: 7-10-2013, 12:59:35 »
'je emoties laten zien' is vooral van de laatste jaren. Emo-t.v. schijnt het goed te doen. Mensen janken sowieso in de moderniteit meer, vaker, heftiger....en vaak om niks.
Voorheen kreeg je een draai om de oren, als je begon te janken, met als gevolg, dat je emotioneel weerbaarder werd. Moesten ze hier ook doen. Ga je huilen, doe maar in je eentje of, nog liever, ga naar huis. Surviven heeft niets met janken te maken, simpelweg, omdat je je laat overmannen door omstandigheden.

Dat gezemel, waarom men hier gaat janken, is te zielig voor woorden. Ga dan niet meedoen, ga thuis zitten blèren en dan liefst zo hard mogelijk. (hopelijk blijf je er in hangen, dan is dat tenminste gelijk afgelopen >:D)

Zoals een aantal hier al aangeven: laat voedselschaarste zien, en fysieke aftakeling, bloed & zweet, zónder tranen!!.
ER begint te lijken op Goede Tijden, Slechte Tijden, en al die andere geregiseerde pulp.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #157 Gepost op: 7-10-2013, 13:13:14 »
Dus...
Verboden te huilen en als je wel huilt moet je naar huis volgens jou?

Is huilen soms niet menselijk in jou huilen?
Iedereen heeft gewoon het recht om te huilen hoor  :P
Ik vind het ook niet leuk dat Sanne zo vaak zit te janken, maar jij overdrijft hier nogal...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #158 Gepost op: 7-10-2013, 13:29:35 »
Emotioneel weerbaar ≠ niet huilen. Huilen is slechts een uiterlijk kenmerk en zegt niet alles over hoe je vanbinnen met de omstandigheden omgaat. Een draai om je oren krijgen als je iets doet waar je niets aan kunt doen maakt je niet "emotioneel weerbaar", ik denk dat je daar juist emotionele schade van kan oplopen waardoor je niet meer gezond met emoties omgaat. Sommige mensen huilen nou eenmaal snel, anderen niet. Emoties zijn menselijk, huilen is menselijk. Dat jij het niet op tv hoeft te zien, prima, maar vel alsjeblieft niet zulke harde oordelen over anderen.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #159 Gepost op: 7-10-2013, 13:39:42 »
Gewoon niet serieus op ingaan, is toch verspilde moeite.