Sluit me helemaal aan bij Starlight.
Ik vind de reacties die sommigen hier op Sanne geven wel heel ver gaan. Ook heb ik het idee alsof sommigen alles aangrijpen om een negatief oordeel te vellen. Iemand hier zei dat het huilen van Sanne een act was om geen stemmen te krijgen bij de eilandraad. Nou, dat kan zijn, maar het werd zo gebracht alsof het iets negatiefs was. Maar als het een act was om verder te komen, dan is dat toch alleen maar slim?
Ik vind haar helemaal niet heel erg zelfverzekerd kijk-mij-nou over komen. Ze reageert alleen opstandig tegenover Robert. Ik persoonlijk zou ook opstandig worden als ik met zo'n blaaskaak op een eiland moet zitten, die binnen komt vallen met zo'n houding. Maar nu is het opeens "verwend", "puberaal" en "aanstellerig"?
Misschien ben ik er blind voor, maar ik zie het niet.
En om haar nu aan te vallen op de manier hoe ze praat vind ik al helemaal een onzin. Sanne praat nou eenmaal op deze manier.
EDIT: Oh en ze geeft toch zelf aan dat ze een jankebal is? Dat is toch goed? Ik snap niet zo goed waarom het gehuil van Sanne opeens zo breed uitgemeten wordt, terwijl Valentijn net zo goed vaak huilt..