Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 61813 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2013, 22:20:00 »
Sanne is wel een relpuber hoor...
Geen idee hoe oud ze is, maar ze komt over als 16.

Ach ja, fijn dat ze zo onverschillig en puberaal overkomt! Zo laat je jezelf écht zien op tv.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #101 Gepost op: 3-10-2013, 22:30:03 »
Ik vind haar ook irritant overkomen en ik word moe en humeurig van haar stem.
Ze praat alsof ze inderdaad erg slim is.
Maar Robert vond ik nog net wat irritanter dan haar.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #102 Gepost op: 3-10-2013, 22:30:41 »
wow sanne komt niet sterk over, maar jeetje Robert was gewoonweg bot en vreselijk.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 3-10-2013, 22:35:15 »
iniedergeval geen meelopertje

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #104 Gepost op: 3-10-2013, 22:59:29 »
Ik snap haar wel hoor, ik zou ook opstandig worden van zo'n man. (nou ben ik ook een puber dus dat zou er iets mee te maken kunnen hebben ;D)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Silk Nightwalker

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 3-10-2013, 23:45:37 »
Ik vind Sanne ook niet de meest fijne speler in ER maar tegelijk vond ik de opmerking van Robert ook niet echt geweldig. En dan ook nog zeggen dat er mensen zijn die na 15 jaar erachter komen dat hun talenten ergens anders liggen?! Oftewel Sanne heeft geen talent in wat zij doet????

Zo zou ik het tenminste oppikken maar misschien heb ik op volwassen leeftijd toch nog puberale trekjes.  ::tandpastasmiley::

Offline Brinta

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 4-10-2013, 01:19:07 »
Robert houd haar alleen maar een spiegel voor, nl dat hij niet erg onder de indruk is van haar vermogens, mede door haar puberale gedrag, wat niet erg past bij een regiseur/filmmaker met haar 'staat van dienst'.
En al dat gehuilebalk van haar om niets. Hij vindt haar dus teveel pretenties hebben. En daar kan dit meisje met een  stevige carriere van 15 jaar, (ze moet dan begonnen zijn, toen ze 1,5 was)niet tegen. "Als jij niet aardig tegen mij doet, vind ik jou niet leuk, wèhèhèèèè"

Opvallend, dat deze labiele dames zo'n gevoelige demonstratie van kwetsbaarheid ten toon spreiden, perfect getimed vlak voor de eilandraad.....

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 4-10-2013, 02:20:07 »
Ze had wederom groot gelijk over Robert, maar ook ik blijf haar ontzettend vervelend vinden. Zou haar het liefst van allemaal zien vertrekken. Samen met Geraldine, nog zo'n aanstelster.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 4-10-2013, 02:58:56 »
Ik vind haar wel leuk. En zo puberaal vind ik haar trouwens ook helemaal niet.
Het feit dat je opstandig doet tegen iemand die wel een mening over je heeft maar nooit interesse in je toont vind ik zelfs heel normaal..
There's no show like a reality show ;)

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 4-10-2013, 03:22:11 »
Er komt een eilandraad aan en wie is er weer aan het huilen? Jahoor, mevrouw Sanne. Robert had gewoon gelijk, hij was de enige die door Sanne haar masker van neppe emotie heen prikte. Ze huilt enkel om meelij op te wekken om geliefd te worden en dus geen tegenstem te krijgen. Wat betreft haar werk: kan me voorstellen dat ze dat op een pedante manier zei, dus goed dat Robert haar even op haar plaats zette. 15 jaar werkervaring zegt helemaal niks over hoe je je persoonlijk ontwikkelt hebt, zo ook bij Sanne.
« Laatst bewerkt op: 4-10-2013, 13:46:11 door Mollenmania »

Offline jorge

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 4-10-2013, 04:19:44 »
Ze had wederom groot gelijk over Robert, maar ook ik blijf haar ontzettend vervelend vinden. Zou haar het liefst van allemaal zien vertrekken. Samen met Geraldine, nog zo'n aanstelster.

Het begint bijna eng te worden hoe vaak ik het met je eens ben.Ongeacht welk topic. Wederom geen woord aan toe te voegen.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 4-10-2013, 07:46:46 »
Ik vind haar wel leuk. En zo puberaal vind ik haar trouwens ook helemaal niet.

Zodra jij meteen je kont tegen de krib werpt omdat er iets gezegd wordt, onder het mom van: "Ik doe tóch lekker wat ik zelf wil!" (ik miste het uitgestoken tongetje), dan vind ik dat puberaal. Robert gooide het er misschien klakkeloos in dat er geen scheldwoorden meer gebruikt zouden worden, maar ze had ook even na kunnen denken of hij niet een beetje gelijk had. Ze voelt zich stoer als ze zulke woorden gebruikt schijnbaar, maar ja, bén je dan ook heel erg stoer?

En dan gisteravond is ze zielig. Janken... zoals gewoonlijk. Robert was bot, maar ik kan wel snappen dat hij het deed. Ze deed ook overkomen of zij wist alles al omdat ze al 15 jaar werkte. Hoe lang werkt Robert al niet als kok? Hij heeft wel gelijk ook, want er zijn mensen die al 25 jaar ergens werken en dan het roer totaal omgooien en voor een ander beroep kiezen omdat ze die ambities al heel lang hebben. Je weet echt niet alles al omdat je al 15 jaar werkt.

Ik vind Sanne gewoon naar overkomen. Zeurderig, jankerig, puberaal. Ik vrees dat dat deze expeditie ook niet meer gaat veranderen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 4-10-2013, 08:13:35 »
Robert was heel bot, maar hij had wel een punt. Zoals ze later zei 'Hij weet niet eens wie ik ben', daar droop zo vanaf dat ze vindt dat ze het wel gemaakt heeft (petje af voor wat ze heeft gepresteerd hoor, daar niet van, maar iedereen daar heeft het nodige gepresteerd).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 4-10-2013, 09:24:55 »
"Als jij niet aardig tegen mij doet, vind ik jou niet leuk"

wat inderdaad een heeeele rare reactie is. :P
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 4-10-2013, 09:30:04 »
Ze deed ook overkomen of zij wist alles al omdat ze al 15 jaar werkte. Hoe lang werkt Robert al niet als kok? Hij heeft wel gelijk ook, want er zijn mensen die al 25 jaar ergens werken en dan het roer totaal omgooien en voor een ander beroep kiezen omdat ze die ambities al heel lang hebben. Je weet echt niet alles al omdat je al 15 jaar werkt.
Lijkt me dan dat hij dus juist geen gelijk heeft. Je geeft zelf aan dat er mensen zijn die al 25 jaar werken en ineens iets anders gaan doen. Dus tijd is kennelijk geen argument. Dan moet hij dat dus ook niet gebruiken om haar zo weg te zetten.

Hij had zichzelf hiervoor aangemeld; misschien heeft hij na 40 jaar ook eigenlijk een heel andere ambitie: survivallen
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #115 Gepost op: 4-10-2013, 09:45:35 »
ja of meisjes aan het huilen maken
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 4-10-2013, 10:14:47 »
Ik vind die voortdurende slachtofferrol wel vermoeiend. Misschien moeten ze ook wat leuke beelden van haar tonen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #117 Gepost op: 4-10-2013, 11:51:57 »
Ik snap echt al dat gezeur over Sanne niet... okee, je kan sommige van haar reacties overdreven vinden maar mensen zitten nou eenmaal verschillend in elkaar. Als Robert nou inderdaad wat over haar te zeggen had, waren haar reacties wat puberaal geweest, maar Robert had in feite ook helemaal niets over haar of het team te zeggen. Hij had het team samengesteld, maar maakte er daarna gewoon deel van uit. Als hij dan even gaat vertellen hoe de regels vanaf nu in elkaar zitten, snap ik dat je daar niet echt op zit te wachten.
En als Robert dan zijn oordeel over haar al klaar heeft zonder interesse in haar te tonen, snap ik haar reactie ook weer. Wat hij zei sloeg ook nergens op want Sanne heeft eerder in een gesprek met Valentijn gezegd dat ze zich juist nog vaak onzeker voelt. Op het moment dat Robert dan zegt dat hij haar juist te zelfverzekerd over vindt komen, snap ik haar reactie wel. Ik snap niet hoe jullie dat kunnen interpreteren alsof ze denkt dat ze alles weet en heel wat is, zo kwam dat op mij juist helemaal niet over.

Opmerkingen over haar stem of gewicht snap ik helemaal niet, hoe je stem klinkt is iets waar je niet erg veel aan kan doen en niet iedereen die niet in een maatje S past is een "dikke snoepkont". Daarbij heeft dat ook niet zoveel met het spel te maken...

Ik vind Sanne een leuke kandidaat :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Augustus

• Forumlid
  • leuk forum is
« Reactie #118 Gepost op: 4-10-2013, 11:56:44 »
Ik sluit me aan bij Starlight. :D
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 4-10-2013, 12:00:15 »
Ik ook  ::jaja::

Afgezien van dat ik haar geen leuke kandidaat vind.
Maar dat heeft niks met haar ''puberale gedrag'' te maken.
Ze had namelijk gelijk over robbert...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.