Auteur Topic: Sanne Vogel [Kandidaat]  (gelezen 61530 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #80 Gepost op: 30-09-2013, 23:03:00 »
Eens met Conejo. Sanne was ook niet de enige die met haar ogen rolde. Ieder normaal mens zou trouwens als eerste reactie hebben "Gast, doe even normaal", lijkt me.

Offline Dannyboy

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #81 Gepost op: 30-09-2013, 23:23:31 »
Ik moet zeggen dat ik me ook aansluit bij Conejo (en Sanne), zelf verschoot ik er ook van en ik zat gewoon thuis op de bank. Nou is het natuurlijk wel zo dat het in de vooruitblik zo voor de reclame nog wat botter in beeld gebracht werd dan later in de aflevering, maar het is toch echt zo dat mijnheer Robert komt vertellen dat "de volgende twee woorden vanaf nu niet meer gebruikt gaan worden in dit kamp". Hoe goed bedoelt ook, waar haalt die vent het lef vandaan? Een verzoek, prima, en zet dat verzoek goed onderbouwt neer, maar dit was gewoon een gebod. Waanzin.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #82 Gepost op: 1-10-2013, 03:30:45 »
Ik vind het in het geheel niet subtiel, moet ik zeggen. Hij doet nl imo hier alsof zijn mening de waarheid is. Hij vond het een rotgehoor, dat wil nog niet zeggen dat het een rotgehoor is, lijkt mij zo. Ik had helemaal niet het idee dat hun vocabulaire verder reikt dan 10 woorden. Als hij nu zo simpel is dat hij dat wel denkt, moet hij niet doen alsof het een feit is, lijkt me.

Hahaha!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #83 Gepost op: 1-10-2013, 06:34:52 »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #84 Gepost op: 1-10-2013, 07:25:50 »
Hahaha!
::rofl::
ja daar het woord 'niet' vergeten, dat maakte mijn betoog er een stuk sterker van, idd.

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #85 Gepost op: 1-10-2013, 08:46:48 »
Eens met Conejo. Sanne was ook niet de enige die met haar ogen rolde. Ieder normaal mens zou trouwens als eerste reactie hebben "Gast, doe even normaal", lijkt me.
Bijna iedereen dan, ik keek daar eerlijk gezegd niet van op. (losstaande van ER: er wordt de laatste jaren gewoonweg te veel gevloekt op tv) Ik begrijp alleen wel dat het bij Sanne (en de anderen van haar team) wat rauw op hun dak kwam. Alleen was het dan verstandiger geweest als Sanne er meteen op zou hebben gereageerd, en niet pas in het biechthokje.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #86 Gepost op: 1-10-2013, 11:28:20 »
Ik erger me ook wel aan dat gevloek (vooral fucking), maar de inhoud van zijn mededeling doet er niet eens zoveel toe. Je laat je toch niet zo toespreken in een situatie waarin je elkaars gelijke hoort te zijn? Ik zou misschien ook gewoon m'n mond houden op het moment zelf, maar alleen omdat dat "speltechnisch" wat slimmer is. Als iemand graag de baas wil spelen, zal ie toch eerst wat respect moeten afdwingen in plaats van een vloekverbod als binnenkomer te gebruiken.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #87 Gepost op: 1-10-2013, 11:59:43 »
We moeten denk ik niet te hard oordelen over Robert. Hij beschouwt zijn team als een brigade, en hij is nu eenmaal gewend zijn brigades zo te behandelen.
Later zwakte hij het verbod over de "k" woorden overigens wel wat af door te zeggen: "laten we het in ieder geval zoveel mogelijk minimaliseren"..
Een leider is hij in ieder geval, (anders dan Paulien)  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #88 Gepost op: 1-10-2013, 18:26:32 »
We moeten denk ik niet te hard oordelen over Robert. Hij beschouwt zijn team als een brigade, en hij is nu eenmaal gewend zijn brigades zo te behandelen.
Later zwakte hij het verbod over de "k" woorden overigens wel wat af door te zeggen: "laten we het in ieder geval zoveel mogelijk minimaliseren"..
Een leider is hij in ieder geval, (anders dan Paulien)  ;)
zou hij thuis ook zo met zijn vrouw en kinderen omgaan ? (als hij die heeft) je hebt toch in verschillende plekken in de maatschappij een andere "rol" ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #89 Gepost op: 1-10-2013, 18:31:27 »
zou hij thuis ook zo met zijn vrouw en kinderen omgaan ? (als hij die heeft) je hebt toch in verschillende plekken in de maatschappij een andere "rol" ?
Als je naar zijn kookprogramma kijkt weet je dat hij op z'n minst 1 dochter heeft (werkt bij hem in het restaurant) en ondertussen ook minimaal 1 kleinkind.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #90 Gepost op: 1-10-2013, 18:33:19 »
kijk dus niet naar zijn programma's
en ik post over Robert in het Sanne topic
ben weg hier :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #91 Gepost op: 1-10-2013, 19:48:38 »
Dan nu maar weer  ::ontopic::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #92 Gepost op: 1-10-2013, 23:17:04 »
Aan alle Sanne-supporters, vinden jullie dat gevloek dan niet een teken van 'slechte-manieren-hebben', of een gebrek aan opvoeding?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #93 Gepost op: 1-10-2013, 23:24:24 »
Aan alle Sanne-supporters, vinden jullie dat gevloek dan niet een teken van 'slechte-manieren-hebben', of een gebrek aan opvoeding?

Ik vind vloeken best mogen, snap dan ook niet wat er mis is met af en toe kut en klote zegt,
met ernstige ziektes schelden vind ik  dan weer niet kunnen.
Maar wat Sanne doet, vind ik prima en doe ik zelf ook vaak genoeg.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #94 Gepost op: 1-10-2013, 23:41:32 »
Vloeken is gezond. Dus waarom zou je het laten?
Het zegt ook niets over hoe volwassen iemand is.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #95 Gepost op: 1-10-2013, 23:59:32 »
Je kunt toch ook gewoon .... ´verdorie!´, of ´potjanpietje!´ zeggen. Effect van ´even frustratie uiten´ is voor jezelf hetzelfde en dan toon je ook dat je nog wat zelfbeheersing en dat je nog wat beschaving hebt meegenomen.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #96 Gepost op: 2-10-2013, 00:28:31 »
Zo gefrustreerd kun je naar mijn mening niet zijn als je er een potjanpietje uit gooit...

Los daarvan moet ik bekennen dat ik het ook niet per se van heel veel beschaving vind getuigen, al dat gevloek. Ik vloek zelf ook wel regelmatig, maar dan vooral in bepaalde gezelschappen (of alleen). Als ik bijvoorbeeld wist dat het op tv zou komen, zou ik het echte lompe gevloek zeker tot een minimum beperken en het liefst helemaal  vermijden. En dat zou ook niet zo heel moeilijk moeten zijn. Net als wanneer je in het openbaar bent, of bij mensen die je niet (goed) kent.

Vooral als je vaak "fucking" gebruikt terwijl je niet in de puberteit zit, doe je sowieso iets goed fout.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2013, 00:35:49 door Narya »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #97 Gepost op: 2-10-2013, 12:40:09 »
Aan alle Sanne-supporters, vinden jullie dat gevloek dan niet een teken van 'slechte-manieren-hebben', of een gebrek aan opvoeding?

Ik ben absoluut geen Sanne supporter (van mij mag ze juist vertrekken want vind haar gewoon echt niet leuk) maar om nu te zeggen dat vloeken een teken is van een gebrek aan opvoeding vind ik wel erg ver gaan. Vloeken doen we allemaal wel eens dat heeft echt niets met een gebrek aan opvoeding te maken. Mijn ouders hebben mij als kind ook geleerd dat het niet netjes is om te vloeken, als ik vloekte kreeg ik bij wijze van spreken een draai om mijn oren, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu nooit vloek. Dus dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. Zolang ze niet met ziektes gooien en in iedere zin lopen te vloeken zal ik me er niet aan storen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #98 Gepost op: 3-10-2013, 12:17:27 »
Wat het vloeken betreft: Robert kwam inderdaad wel wat belerend uit de hoek voor een nieuwkomer en ik ben zelf ook niet per se vies van vloeken... en toch vind ik Sanne's reactie nogal kinderachtig en puberaal. Ze zou er ook gewoon smakelijk om kunnen lachen en besluiten zich op het eiland in de buurt van Robert een beetje in te houden met schelden. Daar wordt niemand slechter van.

Verdulleme of potjanpietje lijken me overigens geen oplossing, want de échte Christen zal ook daar een verwijzing in herkennen naar godverdomme.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sanne Vogel [Kandidaat]
« Reactie #99 Gepost op: 3-10-2013, 22:08:37 »
 ::bravo:: Die reactie van Robert op Sanne's gejank. Prachtig.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..