Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 46181 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #120 Gepost op: 7-11-2013, 21:19:23 »
Hans: 'Ik neem als man Edith mee en als vrouw Kees.'
I will follow my inner gold

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #121 Gepost op: 7-11-2013, 21:23:32 »
Hans: 'Ik neem als man Edith mee en als vrouw Kees.'

Hahaha, ja geweeeeeeldig!   ::rofl::

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #122 Gepost op: 7-11-2013, 21:47:17 »
Carice van Houten in het filmpje van Geza: Je moet snel terugkomen, dus dat betekent dat je dan moet verliezen... Maar ja dat is dan ook weer niet zo aardig om te zeggen hè?"  ::rofl::

I-love-paars

  • Gast
Re: Grappige momenten
« Reactie #123 Gepost op: 7-11-2013, 21:55:17 »
Ga de aflevering pas morgen kunnen bekijken maar ben zo blij te lezen dat geza er uit is. (Wel niet goed voor mij pool)
Maar in het begin waren ze bezig over het mannenpact en met de mannen naar de finale.
Er schieten er nog maar 2 over.  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #124 Gepost op: 7-11-2013, 21:56:26 »
Ik zap weg bij RTL5, kom langs een film op Veronica en het eerste wat ik hoor is de intro muziek van Expeditie Robinson.  ;D

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #125 Gepost op: 7-11-2013, 21:57:22 »
Zimra is een tijger in bed.. ;D

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #126 Gepost op: 7-11-2013, 21:57:59 »
Ja, daar moest ik ook wel om lachen ja. Die zegt ook alles wat ze denkt.  ::rofl::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #127 Gepost op: 7-11-2013, 21:58:54 »
Carice van Houten in het filmpje van Geza: Je moet snel terugkomen, dus dat betekent dat je dan moet verliezen... Maar ja dat is dan ook weer niet zo aardig om te zeggen hè?"  ::rofl::

Die vond ik ook geniaal ja. ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Grappige momenten
« Reactie #128 Gepost op: 8-11-2013, 15:50:01 »
Géza die Zimra een kleine rat noemt en dacht dat ze een Joodse klik hadden :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #129 Gepost op: 8-11-2013, 16:04:30 »
Geza: three in a row.. ik denk dat de mannen iets te vroeg gepiekt hebben :D
er was eens......

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #130 Gepost op: 9-11-2013, 13:58:57 »
De valse spanning op de eilandraad;

4 stemmen vcor Paulien, 3 voor Geza en de laatste is voor...

Zimra.

Grappig omdat de laatste normaal altijd een bepalende stem is.
klaar voor de strijd

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #131 Gepost op: 9-11-2013, 14:24:42 »
Geza: three in a row.. ik denk dat de mannen iets te vroeg gepiekt hebben :D

Waar zat die piek dan?
 :P
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Maan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #132 Gepost op: 9-11-2013, 20:24:39 »
Dat Géza zei 'zou het onterecht vinden als ik eerder als Zimra eruit zou gaan, ik ben sterker dus verdien het verder te komen' what the fuck dacht ik toen: jij bent degene die Jan eruit stemde/constant de sterkste eruit wou werken en nu vind je het onrechtvaardig als zwakkere er langer in blijven als jij? Terwijl je zelf sterken spelers wou wegspelen!

Blijft het verbazingwekkend vinden hoe de pot de ketel verwijt. Jan nam het i.i.g sportief op.
Kheb wel is grappigere dingen gezien  ::regenboog::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #133 Gepost op: 9-11-2013, 20:32:06 »
Waar zat die piek dan?
 :P

Dit dus  ::rofl:: Sef en Geza hebben gewoon bijster dom en naief gespeeld. Dat je denkt dat zo'n actie tegen Geraldine je kop niet gaat kosten, onbegrijpelijk.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Grappige momenten
« Reactie #134 Gepost op: 9-11-2013, 20:47:23 »
Dit dus  ::rofl:: Sef en Geza hebben gewoon bijster dom en naief gespeeld. Dat je denkt dat zo'n actie tegen Geraldine je kop niet gaat kosten, onbegrijpelijk.
Dat was natuurlijk de schuld van de productie en helemaal niet naïef :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #135 Gepost op: 9-11-2013, 20:58:18 »
Dat was natuurlijk de schuld van de productie en helemaal niet naïef :P.

Nou, dat kwam er inderdaad tussen maar dan nog denk ik dat hun timing om complotten tegen sterke spelers te smeden veel te vroeg kwam.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #136 Gepost op: 10-11-2013, 22:49:21 »
Nou, dat kwam er inderdaad tussen maar dan nog denk ik dat hun timing om complotten tegen sterke spelers te smeden veel te vroeg kwam.

Dat denk ik ook. Zelfs als het hun toen wel gelukt was Geraldine eruit te stemmen, was de rest gewaarschuwd en hadden die waarschijnlijk geprobeerd Sef of Geza weg te stemmen in een volgende eilandraad. Als je al zo vroeg een sterk teamgenoot wegstemt vinden anderen je vaak niet meer te vertrouwen, want je verzwakt je eigen team. Zeker als je het op de de manier doet zoals zij probeerden. Ze hadden beter hele goede vriendjes kunnen worden met hun teamgenoten en dan bij de samensmelting (of vlak daarvoor) de mensen dan weg kunnen stemmen.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #137 Gepost op: 11-11-2013, 09:00:05 »
Dat denk ik ook. Zelfs als het hun toen wel gelukt was Geraldine eruit te stemmen, was de rest gewaarschuwd en hadden die waarschijnlijk geprobeerd Sef of Geza weg te stemmen in een volgende eilandraad. Als je al zo vroeg een sterk teamgenoot wegstemt vinden anderen je vaak niet meer te vertrouwen, want je verzwakt je eigen team. Zeker als je het op de de manier doet zoals zij probeerden. Ze hadden beter hele goede vriendjes kunnen worden met hun teamgenoten en dan bij de samensmelting (of vlak daarvoor) de mensen dan weg kunnen stemmen.

Daar heb je gelijk in, maar wanneer is het goede moment? Wij zeggen dit, omdat we nu het vervolg kennen. En, we weten nu, dat Geraldine niet de sterke speler is, die ook wij hadden gedacht/verwacht.
In sommige gevallen zeg je, ik had die en die er gelijk uit moeten wippen. (Zimra bijv.)
Maar ja, dat is achteraf.
Van achteren is het gemakkelijk om een koe in de kont te kijken.  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #138 Gepost op: 11-11-2013, 09:50:14 »
Daar heb je gelijk in, maar wanneer is het goede moment? Wij zeggen dit, omdat we nu het vervolg kennen. En, we weten nu, dat Geraldine niet de sterke speler is, die ook wij hadden gedacht/verwacht.
In sommige gevallen zeg je, ik had die en die er gelijk uit moeten wippen. (Zimra bijv.)
Maar ja, dat is achteraf.
Van achteren is het gemakkelijk om een koe in de kont te kijken.  ;)

Correctie: We zeggen dit al vanaf het moment dat ze dat deden. Velen hier vonden toen al dat Sef en Geza zich te vroeg in de kaarten lieten kijken. En ookal was Geraldine wel weggegaan dan had ze duivelseiland vast gehaald en overleefd, waarna Sef en Geza al helemaal kanonnenvlees zouden zijn geweest. Het is gewoon te risicovol om het spel zo vroeg al tactisch te gaan spelen omdat het spel dan nog te vers is, als je dan al de aandacht negatief op je vestigt is het 10 tegen 1 dat de anderen je er uit gaan werken. Het kán natuurlijk wel slagen maar dan heb je erg veel geluk nodig (Joke op het eiland hebben bijvoorbeeld :P).
« Laatst bewerkt op: 11-11-2013, 10:02:08 door Mollenmania »

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #139 Gepost op: 11-11-2013, 12:36:56 »
Correctie: We zeggen dit al vanaf het moment dat ze dat deden. Velen hier vonden toen al dat Sef en Geza zich te vroeg in de kaarten lieten kijken. En ookal was Geraldine wel weggegaan dan had ze duivelseiland vast gehaald en overleefd, waarna Sef en Geza al helemaal kanonnenvlees zouden zijn geweest. Het is gewoon te risicovol om het spel zo vroeg al tactisch te gaan spelen omdat het spel dan nog te vers is, als je dan al de aandacht negatief op je vestigt is het 10 tegen 1 dat de anderen je er uit gaan werken. Het kán natuurlijk wel slagen maar dan heb je erg veel geluk nodig (Joke op het eiland hebben bijvoorbeeld :P).

Daar heb ik het toch niet over. Goed lezen Mollenmania.
Wij reageren hier als toeschouwer, niet als deelnemer. ;)