Ik ga eerlijk zijn,
de balk was de meest oneerlijkste proef van dit jaar.
Natuurlijk wonnen Fajah en Fatima,want toen Peggy en Christophe erafvielen,stonden zij nog fijn op 2 balkjes...
Deze expeditie is gewoon gemanipuleerd zodra Evi zei ;"Je weet wat er vorig jaar met Tanja was gebeurd?"
Eigenlijk al vanaf de duels.
Waar is de tijd,als je iemand wegstemde,dat hij/zij meteen geëlimineerd was.
De enige die het nog verdiende ( voor mij ) was Gene,ok,hij heeft misschien volgens vele heel sluw gespeeld en was in het begin de complotmaker,maar ik gunde het hem veel meer dan de 4 huidige kandidaten.
Fajah heeft alle duels gewonnen,maar als jij de hele tijd op een balkje moet lopen,stokken nemen en een emmer vullen ( en de tijd in het oog houden ) is het normaal dat je telkens wint.Het spannendste duel was Willie tegen Fajah,want dit was nieuw voor beiden.Maar als zelfs Fajah 1 heel stokje voor Lodewijk kwam te staan,betekent het toch dat ze waarschijnlijk tegen iedereen kon winnen -> wat ze ook deed.
Alles is hier gewoon voor het pokertrio ( Peggy,Christophe en Fatima ) op een leien dakje gelopen.
En deze aflevering zat Fajah te huilen omdat Christophe dat zei,en dat Fajah zei : "Ik dacht dat ik mensen kon vertrouwen" enz... En Lodewijk???Hij dacht hetzelfde,en hij was daar kwaad over,volgens Fajah had hij dan ook zitten huilen,maar hij was definitief uitgestemd,Fajah niet.
Deze editie is vol met de term "Backstabbing" en dat vind ik dat ER niet moest hebben.
--
Tot hier mijn redevoering.