Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 25688 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #60 Gepost op: 3-12-2012, 16:41:11 »
En in de andere proeven was ie bagger. zwemmen was ie langzaam,
Het zwemmen/blokjesgooien?
Daar was het tweede.

balk viel ie er snel af ( of was dat die tweelingbroer? ::)),
Zijn broer  ::jaja::

tasjes was ie als één van de laatsten weg,

Zijn broer  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #61 Gepost op: 3-12-2012, 16:43:02 »
Het zwemmen/blokjesgooien?
Daar was het tweede.
Zijn broer  ::jaja::

Zijn broer  ::jaja::
nee de hindernisbaan en bij de tasjes waren beide broers vet traag met die tasjes ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #62 Gepost op: 3-12-2012, 16:46:53 »
nee de hindernisbaan en bij de tasjes waren beide broers vet traag met die tasjes ::)

De hindernisbaan was volgens mij niet echt duidelijk of hij snel was of niet.
Bovendien was dat de aflevering dat Lodewijk eruit ging dus misschien deed hij niet zo zn best.
De tasjes was Chris best snel hoor, iig niet traag.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #63 Gepost op: 3-12-2012, 16:48:48 »
De hindernisbaan was volgens mij niet echt duidelijk of hij snel was of niet.
Bovendien was dat de aflevering dat Lodewijk eruit ging dus misschien deed hij niet zo zn best.
Alsnog geen argument voor deze discussie ::). Want we hebben het over iets presteren in proeven en niet over tactiek en complotten, waar ie overduidelijk goed in is. Maar hij presteert niets in de proeven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #64 Gepost op: 3-12-2012, 16:49:48 »
Hij heeft iid nog geen individuele proef gewonnen.
Hij is niet goed in proeven.
Ik berbeterde je fouten alleen eventjes  ::trots::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #65 Gepost op: 3-12-2012, 16:51:39 »
Hij heeft idd nog geen individuele proef gewonnen.
Hij is niet goed in proeven.
Ik verbeterde je fouten alleen eventjes  ::trots::
doe ik dat ook even >:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #66 Gepost op: 3-12-2012, 17:28:40 »
Dan doe ik dat ook even, Uwe Hoogheid >:D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 13
« Reactie #67 Gepost op: 3-12-2012, 17:37:58 »
ahum
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #68 Gepost op: 3-12-2012, 17:57:32 »
Je zou Christophe kunnen vergelijken met Niko van vorig jaar. Beide zijn zeer tactisch ingesteld en heel erg bezig om het spel naar hun hand te zetten. Groot verschil tussen beide is dat Niko een veel grote rol van betekenis in de proeven had (3 van de 5 immuniteitsproeven gewonnen!) dan Christophe dit jaar (tot nu toe) heeft gehad. Dus ik vind het terecht als men zegt dat Christophe er weinig voor heeft hoeven doen. Ik hoop dan ook dat hij in ieder geval niet wint.
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #69 Gepost op: 3-12-2012, 18:05:46 »
ahum
ja ik snap hem ook niet ::)

Je zou Christophe kunnen vergelijken met Niko van vorig jaar. Beide zijn zeer tactisch ingesteld en heel erg bezig om het spel naar hun hand te zetten. Groot verschil tussen beide is dat Niko een veel grote rol van betekenis in de proeven had (3 van de 5 immuniteitsproeven gewonnen!) dan Christophe dit jaar (tot nu toe) heeft gehad. Dus ik vind het terecht als men zegt dat Christophe er weinig voor heeft hoeven doen. Ik hoop dan ook dat hij in ieder geval niet wint.
Inderdaad. En ik vond Niko al vreselijk ::). Maar die kon tenminste nog iets :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #70 Gepost op: 3-12-2012, 19:20:12 »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #71 Gepost op: 3-12-2012, 23:05:51 »
Zoveel onbenutte kansen voor gene, joke en ook voor fajah

fajah die liever vrede neemt met nr 4 te zijn van de ene alliantie dan nr 3 van de andere.

Gene en joke niet eens moeite hebben gedaan om met fajah te praten.  ze konden  hunje 2 munten samenleggen naar faja gaan om de situatie uit te leggen samen met de gouden munt dat ongeacht de stemming de uitkomst je een gelijke stand tegen haar kan afdwingen indien ze niet meegaat in het complot (smerig maar de rest speelt het ook niet netjes) en dan kunnen ze alsnog zien of ze beiden hun munt inzetten en hun stem op fajah geven om een gelijke stand af te dwingen zonder de gouden munt in te zetten...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #72 Gepost op: 3-12-2012, 23:32:32 »
Zoveel onbenutte kansen voor gene, joke en ook voor fajah

fajah die liever vrede neemt met nr 4 te zijn van de ene alliantie dan nr 3 van de andere.

Gene en joke niet eens moeite hebben gedaan om met fajah te praten.  ze konden  hunje 2 munten samenleggen naar faja gaan om de situatie uit te leggen samen met de gouden munt dat ongeacht de stemming de uitkomst je een gelijke stand tegen haar kan afdwingen indien ze niet meegaat in het complot (smerig maar de rest speelt het ook niet netjes) en dan kunnen ze alsnog zien of ze beiden hun munt inzetten en hun stem op fajah geven om een gelijke stand af te dwingen zonder de gouden munt in te zetten...
Inderdaad, maarja Gene en Joke spelen het persoonlijk ipv tactisch dus het was er toch niet van gekomen. Ze konden kiezen om op fatima of Christophe te stemmen omdat dat tactischer is, maar ze kozen alsnog Fajah uit principe. Dan was één van beiden de ronde erna er alsnog uitgegaan. Het is natuurlijk wel waar wat je zegt, maar het was praktisch nooit uitvoer geweest omdat Gene en Joke het niet eens zouden overwegen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #73 Gepost op: 3-12-2012, 23:33:20 »
Heel kamp rood heeft bijna net zo lang in de mangrove gezeten. Zij heeft niet in de stress hoeven zitten over de eilandraad en heeft net zoveel proeven gedaan als de rest, want ze hoefde niet mee te doen aan teamproeven.
  hij heeft fatima laten winnen bij de memory door veel te laten zien en genoeg te laten liggen. Hij is ook niet zwak in de rest van de proeven geweest. En we hebben hem al een aantal keer op krabben jacht gezien. laten we hopen dat het einde expeditie is voor haar.
Ik hoop iig niet met je mee, wie zijn we overigens? ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 13
« Reactie #74 Gepost op: 3-12-2012, 23:34:08 »
koninklijk meervoud ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #75 Gepost op: 3-12-2012, 23:34:42 »
koninklijk meervoud ;D
Mocht je willen  ;D

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #76 Gepost op: 4-12-2012, 03:53:24 »
Na de emotionele aanvaring tussen Fajah en Joke, leek me een switch, m.a.w. een andere stemafspraak tussen Fajah en Joke/Gene heel onwaarschijnlijk. (op bijv. Fatima)
Fajah's enige hoop was dat de originele stemafspraak op Joke intact zou blijven..
Zou Gene zijn gouden munt aan Joke gegeven hebben, dan had Fajah eruit gemoeten.(Joke wilde nog zo graag dat Fajah voor haar eruit ging)
Fajah is voorlopig door het oog van de naald gekropen.. :)
« Laatst bewerkt op: 4-12-2012, 05:08:22 door bertje51 »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #77 Gepost op: 4-12-2012, 09:56:23 »
Onvoorstelbaar eigenlijk dat Chris en Fatima, met amper munten (Fatima zelfs geen), telkens zo makkelijk al die stemmingen kunnen bepalen zonder er ooit voor afgestraft te worden. Toch jammer dat de enige andere persoon die het wél snapt (Fajah) sociaal niet sterk genoeg is om vrienden te maken en dus medestanders tekort komt. Het regime van Chris en Fatima roept op een bepaalde manier wel respect op, maar dat zelfvoldane superioriteitsgevoel weegt bij mij uiteindelijk toch zwaarder, dus ik kan ze allebei niet uitstaan.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 13
« Reactie #78 Gepost op: 4-12-2012, 17:29:38 »
Onvoorstelbaar eigenlijk dat Chris en Fatima, met amper munten (Fatima zelfs geen), telkens zo makkelijk al die stemmingen kunnen bepalen zonder er ooit voor afgestraft te worden. Toch jammer dat de enige andere persoon die het wél snapt (Fajah) sociaal niet sterk genoeg is om vrienden te maken en dus medestanders tekort komt. Het regime van Chris en Fatima roept op een bepaalde manier wel respect op, maar dat zelfvoldane superioriteitsgevoel weegt bij mij uiteindelijk toch zwaarder, dus ik kan ze allebei niet uitstaan.

Volledig ook mijn mening.
« Laatst bewerkt op: 4-12-2012, 18:04:51 door I-love-paars »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 13
« Reactie #79 Gepost op: 4-12-2012, 21:37:14 »
En de mijne  ::jaja::
You'll never walk alone