Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 25689 keer)

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #40 Gepost op: 30-11-2012, 01:42:06 »
fajah in de finale! ::love::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #41 Gepost op: 30-11-2012, 10:05:59 »
Vorig jaren had ik altijd wel een favoriet, maar dit jaar kan het me eigenlijk niets meer schelen. Misschien door de wijze waar er op gespeeld wordt dit jaar en de zelfingenomenheid van de meesten.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #42 Gepost op: 30-11-2012, 10:21:37 »
Vorig jaren had ik altijd wel een favoriet, maar dit jaar kan het me eigenlijk niets meer schelen. Misschien door de wijze waar er op gespeeld wordt dit jaar en de zelfingenomenheid van de meesten.
heb ik ook helemaal. Ik kijk ook niet meer, alleen als Fatima op Chris gaat stemmen of andersom. Dat zou goed voor ze zijn. Maar verder ben ik er klaar mee.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #43 Gepost op: 30-11-2012, 13:12:50 »
Ik vond het een leuke aflevering, eindelijk ''plain jane'' Joke eruit. Ik zat elf nog even zo van, straks stemmen de pokeraars Fajah eruit, maar gelukkig niet.
Ik vond het leuk om te zien dat ze eindelijk een hun best deden voor voedsel, jammer dat er geen krabben waren haha. Toen peggy zo een beetje ziekig was en vertelde hoe zwaar ze het had, deed me dat gelijk denken aan Rita2009. En ook nog dat ze geen 50 kg meer was, vond ik het knap dat ze als eerste de stokjes allemaal had geplaatst en ook de puzzel goed had, ze verdiende het!

Ik zat zelf de heel tijd te denken, als joke en gene de munt nou niet inzetten maar verstoppen op het eiland, dan kan diegen die overblijft hem gebruiken en zoieso tot de laatste vier komen.

over de preview
Ik hoop voor de volgende aflevering dat fajah de balkproef wint! Wat ik alleen hypocriet vond was dat ondanks dat Christ zei dat hij rationeel speelde, het blijkbaar nog steeds niet heeft losgelaten dat fajah ervor heeft gezorgd dat Matti eruitgestemd werd.

Offline Jeroen72

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #44 Gepost op: 30-11-2012, 15:58:37 »
Zelden zo'n dom stel bij elkaar gezien..

Hoewel, Het gaat misschien wat ver om te zeggen dat ze dom zijn maar laten we het er maar op houden dat ze dom handelen.

Ze denken bija niet na, en dat maakt het voor het pokerduo veel te makkelijk.
Ze geven de overwinning bijna bijna weg..



Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 13
« Reactie #45 Gepost op: 30-11-2012, 16:07:17 »
Wat ik ongelooflijk vond was dat het niet in Chris of Fatima's hoofd opkwam dat iemand de munt misschien al gevonden had. Hoe arrogant en tikje dom ben je dan.
Fatima had haar tip niet moeten doorspelen aan joke, dan was de munt nu misschien van haar geweest.
Het pokerduo speelt het niet super slim, maar de rest speelt het gewoon nog dommer. ;)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #46 Gepost op: 30-11-2012, 17:41:15 »
Wat ik ongelooflijk vond was dat het niet in Chris of Fatima's hoofd opkwam dat iemand de munt misschien al gevonden had. Hoe arrogant en tikje dom ben je dan.
Fatima had haar tip niet moeten doorspelen aan joke, dan was de munt nu misschien van haar geweest.
Het pokerduo speelt het niet super slim, maar de rest speelt het gewoon nog dommer. ;)


Precies!  ::ok::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #47 Gepost op: 1-12-2012, 13:54:43 »
Voor mij was het heel dubbel. Aan de ene kant had ik het wel tof gevonden als Gene en Joke de juiste keus hadden gemaakt met de gouden munt. Dat die dus wel effect had gehad. Puur omdat nu alles zo precies is gegaan zoals het pokerduo wilde. Maar ik ben tegelijk erg blij dat Fajah er niet uit is.

Ben erg benieuwd naar volgende week. Chris met z'n wraakactie naar Fajah, erg rationeel  ???
Zo kinderachtig. Maar aan de andere kant, als Fajah daarom aan het huilen is, tja, ze had het kunnen verwachten, hij heeft het al een aantal keer gezegd.

Ik denk dat Fatima en Peggy eigenlijk niet op Fajah willen stemmen, maar dit wel doen voor Chris. Dat is toch nog steeds hun maatje. Ik verwacht dat Fatima en Chris overleggen op wie ze gaan stemmen. En dat Chris dan perse Fajah eruit wil. En dat Fatima, na wat protesteren, akkoord gaat. Dan kan Peggy niet anders dan mee stemmen. Ze is te loyaal aan hen.

Conclusie: Fajah moet de volgende proef winnen, anders ligt ze eruit. En hetzelfde geldt voor Gene. Misschien kunnen zij weer een afspraak maken? En dan de munten inzetten die ze nog hebben? Hoeveel heeft Fajah er eigenlijk? Als Fajah wint en ze spant samen met Gene. Ze stemmen beiden op Chris en Gene zet een munt in. Dan is het gelijke stand en komt er een extra proef. Dan zou Gene zomaar er nog in kunnen blijven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #48 Gepost op: 1-12-2012, 13:59:22 »
Voor mij was het heel dubbel. Aan de ene kant had ik het wel tof gevonden als Gene en Joke de juiste keus hadden gemaakt met de gouden munt. Dat die dus wel effect had gehad. Puur omdat nu alles zo precies is gegaan zoals het pokerduo wilde. Maar ik ben tegelijk erg blij dat Fajah er niet uit is.

Ben erg benieuwd naar volgende week. Chris met z'n wraakactie naar Fajah, erg rationeel  ???
Zo kinderachtig. Maar aan de andere kant, als Fajah daarom aan het huilen is, tja, ze had het kunnen verwachten, hij heeft het al een aantal keer gezegd.

Ik denk dat Fatima en Peggy eigenlijk niet op Fajah willen stemmen, maar dit wel doen voor Chris. Dat is toch nog steeds hun maatje. Ik verwacht dat Fatima en Chris overleggen op wie ze gaan stemmen. En dat Chris dan perse Fajah eruit wil. En dat Fatima, na wat protesteren, akkoord gaat. Dan kan Peggy niet anders dan mee stemmen. Ze is te loyaal aan hen.

Conclusie: Fajah moet de volgende proef winnen, anders ligt ze eruit. En hetzelfde geldt voor Gene. Misschien kunnen zij weer een afspraak maken? En dan de munten inzetten die ze nog hebben? Hoeveel heeft Fajah er eigenlijk? Als Fajah wint en ze spant samen met Gene. Ze stemmen beiden op Chris en Gene zet een munt in. Dan is het gelijke stand en komt er een extra proef. Dan zou Gene zomaar er nog in kunnen blijven.

Fajah heeft geen munten meer.   ::ohno::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #49 Gepost op: 1-12-2012, 14:06:31 »
Fajah heeft geen munten meer.   ::ohno::
Fajah heeft nooit munten gehad :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #50 Gepost op: 1-12-2012, 14:08:19 »
Fajah heeft nooit munten gehad :P

Des te knapper dat ze er nog inzit!   ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 13
« Reactie #51 Gepost op: 1-12-2012, 16:19:07 »
Des te knapper dat ze er nog inzit!   ::bravo::

Fajah For President,!

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #52 Gepost op: 1-12-2012, 19:12:25 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 13
« Reactie #53 Gepost op: 1-12-2012, 19:36:35 »
De nieuwe generiek is er.. ;)  http://www.rtl.nl/xl/#/u/e45b4b02-0456-4694-8a60-f54de53c8665/
Fajah huilt, dus wint de proef net als Peggy?  ::) :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 13
« Reactie #54 Gepost op: 2-12-2012, 22:14:36 »
Zo, eindelijk de kans gehad om de aflevering te zien. Weer een goed doordachte proef ditmaal. En ook nog eens een verrassende eilandraad. Helaas zijn de kandidaten niet meer om over naar huis te schrijven (op Fajah na) maar al bij al toch een leuke aflevering.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 13
« Reactie #55 Gepost op: 3-12-2012, 00:19:41 »
Als ik dat korte filmpje bekijk, denk ik dat Gene eruit gestemt wordt.
En Chris zegt dat hij Fajah het vuur aan de schenen gaat leggen.
Terwijl Fajah huilt zie ik Peggy bij haar zitten.
Tot nu toe heeft Fajah de zwaarste ER gehad, al die dagen in de mangrove, al die duels die ze heeft moeten doen.
Ik vind haar de meest waardige robinson.
Die Chris helemaal niet die heeft helemaal niks klaar gemaakt, geen een proef gewonnen, geen eten gezocht, ik vind hem echt een watje.
Een vent zonder ballen die alleen maar complotten gesmeed heeft, en het niet verdient om ER te winnen.
Ik hoor in het filmpje Fajah zeggen, dat ze de zwaarste ER heeft gehad, en dat ze er met open ogen ingettapt is, ja wat dat betekent zou ik graag weten.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #56 Gepost op: 3-12-2012, 01:19:39 »
Ik vermoed dat wat ze bedoelt is stom dat ze Chris vertrouwd heeft, met zijn gladde praatjes..
« Laatst bewerkt op: 3-12-2012, 01:21:56 door bertje51 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 13
« Reactie #57 Gepost op: 3-12-2012, 06:28:05 »
Als ik dat korte filmpje bekijk, denk ik dat Gene eruit gestemd wordt.
En Chris zegt dat hij Fajah het vuur aan de schenen gaat leggen.
Terwijl Fajah huilt zie ik Peggy bij haar zitten.
Tot nu toe heeft Fajah de zwaarste ER gehad, al die dagen in de mangrove, al die duels die ze heeft moeten doen. Ik vind haar de meest waardige robinson.
Heel kamp rood heeft bijna net zo lang in de mangrove gezeten. Zij heeft niet in de stress hoeven zitten over de eilandraad en heeft net zoveel proeven gedaan als de rest, want ze hoefde niet mee te doen aan teamproeven.
 
Die Chris helemaal niet die heeft helemaal niks klaar gemaakt, geen een proef gewonnen, geen eten gezocht, ik vind hem echt een watje.
Een vent zonder ballen die alleen maar complotten gesmeed heeft, en het niet verdient om ER te winnen.
hij heeft fatima laten winnen bij de memory door veel te laten zien en genoeg te laten liggen. Hij is ook niet zwak in de rest van de proeven geweest. En we hebben hem al een aantal keer op krabben jacht gezien.
Ik hoor in het filmpje Fajah zeggen, dat ze de zwaarste ER heeft gehad, en dat ze er met open ogen ingettapt is, ja wat dat betekent zou ik graag weten.
laten we hopen dat het einde expeditie is voor haar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 13
« Reactie #58 Gepost op: 3-12-2012, 09:57:47 »
Heel kamp rood heeft bijna net zo lang in de mangrove gezeten. Zij heeft niet in de stress hoeven zitten over de eilandraad en heeft net zoveel proeven gedaan als de rest, want ze hoefde niet mee te doen aan teamproeven.
Fajah had de stress van het duel en het duel kan je ook zien als proef. Ze moest net zoveel duels doen als de anderen proeven. Dan kan je zeggen dat de teamproeven misschien iets zwaarder waren, maar dat valt volgens mij best mee.

hij heeft fatima laten winnen bij de memory door veel te laten zien en genoeg te laten liggen. Hij is ook niet zwak in de rest van de proeven geweest.
Iemand anders laten winnen is niet echt robinsonwaardig ::). En in de andere proeven was ie bagger. zwemmen was ie langzaam, balk viel ie er snel af ( of was dat die tweelingbroer? ::)), tasjes was ie als één van de laatsten weg, ik heb hem echt in geen enkele proef echt iets zien presteren :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #59 Gepost op: 3-12-2012, 16:11:42 »
Als ik dat korte filmpje bekijk, denk ik dat Gene eruit gestemt wordt.
En Chris zegt dat hij Fajah het vuur aan de schenen gaat leggen.
Terwijl Fajah huilt zie ik Peggy bij haar zitten.
Tot nu toe heeft Fajah de zwaarste ER gehad, al die dagen in de mangrove, al die duels die ze heeft moeten doen.
Ik vind haar de meest waardige robinson.
Die Chris helemaal niet die heeft helemaal niks klaar gemaakt, geen een proef gewonnen, geen eten gezocht, ik vind hem echt een watje.
Een vent zonder ballen die alleen maar complotten gesmeed heeft, en het niet verdient om ER te winnen.
Ik hoor in het filmpje Fajah zeggen, dat ze de zwaarste ER heeft gehad, en dat ze er met open ogen ingettapt is, ja wat dat betekent zou ik graag weten.

Ik denk dat Chris haar duidelijk maakt dat hij haar er nu uit wil. Of dat ze er op een andere manier achter komt (Peggy vertelt het?). En dat ze daarom moet huilen, uit frustratie dat hij daar nog steeds zo mee bezig is. ER kennende zal het huilen wel voor de proef zijn dus kan het zo maar zijn dat Fajah die wint en Chris z'n plan niet door gaat. Zoals ik al ergens hier heb gezegd, als Fajah niet wint volgende week ligt ze er uit. Ik denk namelijk dat Chris Fatima en Peggy zal pushen om met hem Fajah eruit te stemmen. En Gene hoeft hij niet eens over te halen, die stemt zo wel op Fajah.