Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 32029 keer)

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #80 Gepost op: 20-11-2012, 18:39:09 »
Wat me nog het meest bijstaat van Olivier is hoe hij die (fysieke) proef met de platformen over het water in zijn eentje totaal verprutst heeft...

En dat hij altijd lachte om zijn eigen grappen ;D

Maar goed, ik ben het aan de ene kans wel eens. Ik heb sinds de BN-ers en BV-ers kwamen altijd gevonden dat het te braaf en niet tactisch genoeg werd gespeeld, maar het gaat nu alléén maar om tactiek, maar dat is ook een fout van de productie. Ik vind het jammer dat er niet meer twee proeven zijn (Robinsonproef en immuniteitsproef) zoals in vroegere seizoenen, dat had het wel wat interessanter gemaakt denk ik :)
« Laatst bewerkt op: 20-11-2012, 18:41:24 door Quirino »

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Aflevering 11
« Reactie #81 Gepost op: 20-11-2012, 18:57:14 »
Tja inderdaad,en dat van de fysieke proef klopt ook wel.
Maar er zijn mensen weggestemd die het verdiend hadden om door te gaan.
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11
« Reactie #82 Gepost op: 20-11-2012, 19:41:58 »
Tja inderdaad,en dat van de fysieke proef klopt ook wel.
Maar er zijn mensen weggestemd die het verdiend hadden om door te gaan.

Maar dat is elk seizoen zo ;). Eerste waar ik aan denk is Kim Feenstra 2 seizoenen geleden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 11
« Reactie #83 Gepost op: 21-11-2012, 22:25:14 »
volgend jaar kan het wel expeditie robpokerson gaan heten
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #84 Gepost op: 21-11-2012, 23:11:24 »
volgend jaar kan het wel expeditie robpokerson gaan heten

Gewoon Survivor zou ook al goed zijn

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #85 Gepost op: 21-11-2012, 23:19:28 »
Gewoon Survivor zou ook al goed zijn
Ik ga weer eens Survivor kijken, was het helemaal vergeten  ::ok::

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #86 Gepost op: 22-11-2012, 15:53:08 »
Even kijken, wat verwacht ik van vanavond... Dit kan echt het keerpunt in de expeditie worden: de 'groep'  die vandaag de stemronde overleeft zal de rest van de expeditie waarschijnlijk in het voordeel zijn. Tenzij ze massaal op Fajah willen gaan stemmen, dan wordt dat keerpunt uitgesteld naar volgende week. Maar verwacht eigenlijk wel dat Christophe, Fatima en Peggy Fajah zullen proberen te paaien...

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #87 Gepost op: 22-11-2012, 16:25:37 »
Even kijken, wat verwacht ik van vanavond... Dit kan echt het keerpunt in de expeditie worden: de 'groep'  die vandaag de stemronde overleeft zal de rest van de expeditie waarschijnlijk in het voordeel zijn. Tenzij ze massaal op Fajah willen gaan stemmen, dan wordt dat keerpunt uitgesteld naar volgende week. Maar verwacht eigenlijk wel dat Christophe, Fatima en Peggy Fajah zullen proberen te paaien...

Ik zou er wel van genieten als het pokerblok vol op Gene gaat en die zijn gouden munt inzet haha.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #88 Gepost op: 22-11-2012, 16:38:17 »
Ik zou er wel van genieten als het pokerblok vol op Gene gaat en die zijn gouden munt inzet haha.

Ik hoop wel echt dat die gouden munt nog voor een spectakel gaat zorgen  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11
« Reactie #89 Gepost op: 22-11-2012, 16:45:46 »
Ik zou er wel van genieten als het pokerblok vol op Gene gaat en die zijn gouden munt inzet haha.
ik niet, want dan ligt Fajah eruit  :-X :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #90 Gepost op: 22-11-2012, 17:26:14 »
ik niet, want dan ligt Fajah eruit  :-X :P

Dat valt nog te bezien. Het is tactisch hoe dan ook niet slim om op Fajah te stemmen. Maar ik vraag me af of  kamp Gene, Joke, Min Hee hier overheen zal stappen na de aanvaring met Joke.

Maar ik zou het behoorlijk grappig vinden als Fajah mee stemt met het pokerblok en ze veilig denken te zitten en dat er alsnog iemand van hun zal moeten vertrekken door de gouden munt

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #91 Gepost op: 22-11-2012, 17:34:21 »
Ik denk dat we vanavond toch wel zeker drie stemmen voor Fajah kunnen verwachten. ;)

Ik denk trouwens ook dat het daarbij blijft. :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 11
« Reactie #92 Gepost op: 22-11-2012, 17:37:12 »
Ik zou het ook niet slim vinden om op Fajah te stemmen.
Aangezien de verhouding 3-3-1 is moet er eerst iemand uit de kampen van 3 weggestemd worden.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #93 Gepost op: 22-11-2012, 17:39:40 »
Iet wat late reactie, maar goed. :P

Erg leuke proef weer!! :D Erg knappe prestatie van Fajah, verdiend gewonnen! ::ok::

Ik denk inderdaad ook dat Min Hee & Gene samen op zoek gingen naar de gouden munt, al denk ik dat Min Hee toch beter alleen op zoek was gegaan. (Dat kon ze makkelijk want ze had alle clues) Gene heeft de munt en hij kan er meedoen wat hij wil. Hij zegt nu wel dat hij ze zou doorgeven aan één van hun als dat nodig mocht zijn (en ik geloof hem op zich ook wel dat hij dat gaat doen) maar je weet het toch nooit helemaal zeker. Er kan altijd iets veranderen, daar is deze aflevering een goed bewijs van. ;) Had Min Hee alleen gaan zoeken en ze gevonden, dan kon zij zelf doen met de munt wat ze wil... Dus ik snap haar eigenlijk niet helemaal waarom ze zelf niet meer op zoek ging. ???

Jammer de exit van Ruud. Ik vond hem wel een leuke en sterke kandidaat. Ik vond hem eigenlijk niet echt arrogant op de eilandraad, eerder gewoon eerlijk.
Hij gaf in mijn ogen gewoon eerlijk toe dat ie te veel met zijn eigen spel bezig was, te veel toekomstplannetjes maakte, en dat de anderen het goed gespeeld hadden. ::ok::

Ik ben erg benieuwd ook hoe alles nu verder zal lopen. OF de groepen nog een keer gaan veranderen, of ze toch zo blijven. En natuurlijk ook naar de discussie tussen Fajah & Joke :P

Wel een minpuntje: ondanks dat ik het echt wel een leuk seizoen vind, vind ik het toch wel jammer dat het overleven volledig naar achteren is geschoven...
Hopelijk gaat de komende aflevering niet alleen maar over tactiek maar ik vrees ervoor... :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #94 Gepost op: 22-11-2012, 17:41:00 »
Ik zou het ook niet slim vinden om op Fajah te stemmen.
Aangezien de verhouding 3-3-1 is moet er eerst iemand uit de kampen van 3 weggestemd worden.
Ik zei ook niet dat ik het slim zou vinden. ;)

Ik denk dat Fajah zich aansluit bij Fatima, Chris en Peggy en het in plaats van 3-3-1 3-4 wordt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #95 Gepost op: 22-11-2012, 17:45:56 »
Ik zou het ook niet slim vinden om op Fajah te stemmen.
Aangezien de verhouding 3-3-1 is moet er eerst iemand uit de kampen van 3 weggestemd worden.

Juist wel, want bij bij 3-3 is het afwachten wie van welk kamp de immuniteit wint

Ben je binnen een alliantie van 3 tegen 3 en de swingvote neemt het over tegen jou alliantie eindig je 5de in het beste geval als je geen proef wint, zonder swingvote is  4de het beste mogelijkheid en zit je in de semifinale.  ::vergroot::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #96 Gepost op: 22-11-2012, 17:53:14 »
Juist wel, want bij bij 3-3 is het afwachten wie van welk kamp de immuniteit wint

Ben je binnen een alliantie van 3 tegen 3 en de swingvote neemt het over tegen jou alliantie eindig je 5de in het beste geval als je geen proef wint, zonder swingvote is  4de het beste mogelijkheid en zit je in de semifinale.  ::vergroot::

Ja, het ligt er natuurlijk aan bij welke 'groep' je hoort. Hoor je bij de voormalig kamp Noord, dan zou ik wel op Fajah stemmen. Hoor je bij voormalig kamp Zuid, dan zou ik zo snel mogelijk Fajah benaderen om Gene, Joke of Min Hee eruit te stemmen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 11
« Reactie #97 Gepost op: 22-11-2012, 17:55:49 »
Peggy, Fatima en Christophe vormen sowieso altijd 1 blok.
Net zoals Min Hee, Joke en Gene.

Fajah is de ene keer voor je en de andere keer tegen.
Dus lijkt het mij toch veiliger om iemand van een blok van 3 er uit te stemmen. Omdat die altijd samen gaan, wat er ook gebeurt.
En Fajah kan je nog bij je groep betrekken om een meerderheid te halen.


En wie immuniteit haalt  maakt niet veel uit. Je hebt nog altijd 2 mensen van het 'andere' kamp waarop je kunt stemmen. Stel dat Fatima immuniteit haalt dan kun je nog altijd op Christophe of Peggy stemmen. Of wanneer Joke hem haalt kun je ook nog stemmen op Min Hee en Gene. De munten doen er toe. Niet zozeer de immuniteit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #98 Gepost op: 22-11-2012, 18:03:36 »
Ja, het ligt er natuurlijk aan bij welke 'groep' je hoort. Hoor je bij de voormalig kamp Noord, dan zou ik wel op Fajah stemmen. Hoor je bij voormalig kamp Zuid, dan zou ik zo snel mogelijk Fajah benaderen om Gene, Joke of Min Hee eruit te stemmen.

Met wat Fajah al heeft laten zien is ze niet de beste keuze om je vertrouwen in te leggen.   

Haar toneel heeft lang genoeg geduurd, tijd dat ze eruit gaat wat eigenlijk al vanaf aflevering 1 moest zijn zonder die belachelijke twist van de productie.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 11
« Reactie #99 Gepost op: 22-11-2012, 19:13:17 »
Met wat Fajah al heeft laten zien is ze niet de beste keuze om je vertrouwen in te leggen.   

Haar toneel heeft lang genoeg geduurd, tijd dat ze eruit gaat wat eigenlijk al vanaf aflevering 1 moest zijn zonder die belachelijke twist van de productie.
Dat jij vindt dat Fajah er al na aflevering 1 uit had moeten uitliggen is jouw mening, daar ga ik verder niet op in. ;)
Maar ik vind wel dat als je Fajah onbetrouwbaar vindt, dat je iedereen onbetrouwbaar zou moeten vinden. Zowel voormalig kamp Noord al voormalig kamp Zuid hebben haar meerdere keren 'genaaid'.(sorry, ik kon geen ander woord verzinnen :-[)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.